Pitbull810614 Opublikowano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Po wpięciu wtyczki AGR prąd zanika na jakieś 3V jak jest wypięta ma normalnie 13V.Po podaniu mu z zewnątrz prądu czujnik działa normalnie a a instalacji zmienia napięcie na 3V i słychać że zawór nie działa.Wie ktoś jak to naprawic??????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Trochę z partyzanta atakujesz. Co jest z autem, gdzie jest te 3V (na wtyczce która jest podpięta??)i o co chodzi że instalacja "zmienia"??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull810614 Opublikowano 25 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Wymieniałem rozrząd i od tego czasu auto straciło na mocy (rozrząd poustawiany prawidłowo) według mnie jest do ustawienia kąt ale już dużo osób mówi że to może być wina podciśnień,wszystkie podciśnienia podłączone według schematu.Tylko zawór co steruje AGR-em nie działa na tej wtyczce co wchodzi do tego zaworu na odpalonym silniku mam napięcie 13...V a gdy wepne wtyczke do zaworu to wtedy nie słychać żeby on działał i prąd na wpiętej wtyczce pokazuje 3..V lub 4..V czemu sie tak dzieje że to napięcie spada nie mam pojęcia.Jak podam napięcie na zawór omijając wtyczke to słychać że sie otwiera i według mnie wtedy działa tylko że nie idzie to przez sterownik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 jak ze spalaniem? i jak łapie temperaturę? z tego co się orientuje to zawór (termostat) AGR jest raczej odpowiedzialny za temperaturę cieczy chł. to że słyszysz że się otwiera po spięciu na krótko może oznaczać jedynie że otwarł się do końca - a jego praca powinna być stopniowa i dlatego nie słychć pośrednich stanów otwarcia. jeżeli masz problem z mocą, ew spalaniem to obstawiałbym jednak rozrząd. Zdarzały się już, tutaj bodajże też, sytuacje że koledzy zarzekali się że jest dobrze ustawiony, a po kilku tygodniach boksowania i szukania dziury w całym okazało się że wystarszyło przestawić go o jeden ząbek i temat znikał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull810614 Opublikowano 26 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Spalanie wydaje mi sie że jest normalne ok.8 chociaż nieraz jest 8 a nieraz 10,temperatura silnika stoi w pionie wymieniony termostat rozrząd robiłem rok temu od tego czasu śmigam bez problemu tylko czuje że nie ma tej mocy co przed wymianą rozrządu.Każdy mówi że po wymianie rozrządu musi być ustawiany kąt wtrysku ja tego nie robiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.