PawełWilk Opublikowano 22 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Witam. Moje e39 528 oszalalo. Z 12-13 litrow gazu skoczylo na 19 litrow i nie chce zejsc. dwukrotne ustawienie gazu nic nie dalo - wszystko w komputerze gazowym jest ok. Jedyne co to po podlaczeniu do kompa wykazalo mi blad zaworu pompy wezy wodnych. Podobno jest to przyczyna poznego przelaczania sie na gaz. Czy moze to byc tez przyczyna tak duzego spalania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 22 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 kolego mi tyle pali jak deptam i nie robie halo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 22 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 a jak ze spalaniem na benzynie :?: jak sonda:?: kolego mi tyle pali jak deptam i nie robie halo:) a on widocznie nie DEPTA i chce wiedzieć dlaczego pali więcej,po co woogółe ten OT :?: :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 22 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 no duzo w cholere moje jak deptam pali 17 a to 3.0 4x4 zobacz dolot przeplywke tak jak mówi kolega sonde tak nie może być jak gaz po 2.80 .. podjedz do jakiegos magika typu zielona góra albo wrocław jetronic pewnie sobie poradza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełWilk Opublikowano 23 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 wlasnie od gazu to mam magika. To jest moj dobry znajomy i nigdy nie poddaje sie bez walki, ale tu wymiekl. Komputer nie pokazal bledow sondy ani zadnych inny oprocz tego zaworu. Kolega mowi ze jest on najprawdopodobniej przyczyna tego ze pozno przelacza sie na gaz - bo z tym tez mam problem. Ja jak deptalem to brala max do 14l nawet z przyczepa kempingowa palila 14 litrow. Wiec jak pali 19 to powinna nisko latac . Czy ten zawor moze nie dogrzewac reduktora i stad takie spalanie? Robie okolo 100km mniej na zbiorniku a przy obecnych cenach to troche boli. Juz moja sluzbowa polciezarowka mniej pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełWilk Opublikowano 23 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 a wlasnie ze spalaniem na benzynie to nie wiem. Jak moge to sprawdzic nie tankujac do pelna zbiornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 23 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 wyjedz do zera zatankuj 10l i jeździj:) jak braknie to policzysz ile pali:) za w sumie zaciekawiłeś mnie z tym spalaniem:) a masz automata czy manuala?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełWilk Opublikowano 23 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 a nie spale pompy paliwa? Moj kolega w e34 spalil jak mu braklo paliwa. Dzis kolega od gazu powiedzial mi ze wina moze byc ten zawor. Podobno auto chodzi zbyt dlugo na ssaniu gdyz za pozno sie nagrzewa i to moze byc przyczyna tak wysokiego spalania. Zaryzykuje i kmupie jakas uzywke bo nowy kosztuje 240 euro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 23 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 ale jak się przełącza na gaz to przecież nie jest już na ssaniu!!! a po drugie to jak możesz zajechać pompe?? jak Ci braknie to auto stanie!!!! wtedy nalejesz z karnistra jakąś piątke Pb i lecisz na cepeena!!!a spalisz pompe jak Ci braknie Pb i jedziesz na gazie!! ona wtedy chodzi na sucho!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 23 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Jedyne co to po podlaczeniu do kompa wykazalo mi blad zaworu pompy wezy wodnych. Podobno jest to przyczyna poznego przelaczania sie na gaz. Czy moze to byc tez przyczyna tak duzego spalania? Dla mnie to trochę brzmi nie logicznie .... 1. OK może się później przełączać (bo dłużej trwa nagrzanie płynu) ale jak już się nagrzeje to powinien palić normalne ilości paliwa - przede wszystkim sprawdź ile jara bajury bo to będzie wyznacznikiem czy faktycznie jest to usterka zarówno dla PB jak i LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 23 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 zgadzam sie z Mordulcem co ma do tego czy przełącza sie później czy wcześniej mozesz nawet przełączyć po 50 km a i tak ma spalic 13-14 na 100 jak na ten silnik sprawdz ile Ci na PB pali tak jak mówi Dyziu pompy nie zajedziesz bo Ci stanie autko dolejesz 10, zerowanie licznika i jedziesz dalej az stanie i masz wynik albo zalej do pełna zrób 100 km i zalej znowu pod korek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 23 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Przejedz ze 100km na PB jak ci bedzie brala 20l to na samym wskazniku wachy to zobaczysz. Pompy maja to do siebie, ze lubia sie spitolic ale jak masz w miare OK to niepowinno sie nic stac. Osobiscie to tego bym niepraktykowal bo zawsze moze tez zaciagnac jakis syf z baku. Najpewniej zalej do pelna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 23 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 A po co jakieś kombinacje z jeżdżeniem z kanistrami i śmiganiem po 100 km? Lejesz pod korek. Przejeżdżasz np. 20 km i lejesz znów do pełna. zatankowane litry dzielisz w tym przypadku na 0,2. Litry przez przejechane kilometry podzielone na 100 i masz spalanie. spalanie = ilość litrów/ (przebieg/100) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 24 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Lijo dla kogoś kto śmiga na LPG, zalanie całego zbiornika paliwa przy tych cenach to rarytas:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 24 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Ala przeciez tego paliwa nie wyleje tylko zostanie mu na dlugo później. A nie śmierdzi gdze gazem? Może coś się rozszczelniło i ucieka w atmosferę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełWilk Opublikowano 25 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 zainwestowalem w uzywany zawor. Niestety nie mam czasu na zmiane teraz. Gaz jest wporzadku wszystkie ustawienia od zera, nic sie nie rozszczelnilo a jesli tak to jest juz zalatany. To prawda ze przy dzisiejszych cenach Pb to rarytas. Ale raczej zainwestuje przed jakims dluzszym wyjazdem w pelny zbiornik i zobaczymy. A i wczesniej ktos pytal o skrzynie to mam manuala. A co moze jej dolegac jesli na benzynie bedzie tez duzo palic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 A z przyspieszeniem jest wszystko OK ?? nie ma jakiejś zamuły , wkręca się bez problemu od dołu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełWilk Opublikowano 25 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Tak. Lata jak wsciekla. jedyny problem jaki teraz z nia jest to to ze pozno przelacza sie na gaz i pali jak smok. Tak jak pisalem wczesniej nawet z kempingiem ktory wazy 900kg palila 14litrow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełWilk Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Witam ponownie. Znajomy podsunal mi jeszcze pomysl z termostatem ale sprawdzilismy i jest ok. wymienilismy pompke wspomagajaca. Jak wyjezdze zbiornik gazu to napisze o wynikach. mam nadzieje ze to pomoze bo szybciej sie auto nagrzewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełWilk Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Wymieniona pompka wspomagajaca! Pierwszy zbiornik gazu wyjechany do zera i spalanie na poziomie 12,3litra trasa - to nie jest jeszcze to co bylo wczesniej ale juz jest znacznie lepiej. Pozdrawaim wszystkich chetnych do pomocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilii Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Witam to moze byc ta pompa tez mam na lpg tylko umnie to inaczej sie skonczylo tylko czy parownik ci zamarza na lpg bo te spalanie jest zza duze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczygiel17 Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 ja mam skrzynie automat i po miescie pali16 przy spokojnej i wydawalo mi sie ze to norma ale widze ze troche za duzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
N0name Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 A sprawdzal Twoj gaziasz w jakim stanie masz filtr gazu?? Moze stacja gdzie tankujesz BiTurbo(czyt.LPG) w zwiazku z cenami zaczelo walic w ch... z jakoscią gazu co zasyfilo filtr + lipne LPG ,do tego nizsze temp.na dworze i uzbiera sie na spore spalanie... Jesli jednak i na Bp wiecej pali stawiam na sonde Lambda-czuc paliwo po odpaleniu,sporo dymu z wydechu, komp LPG klonuje mape ECU z bledami i przelewa gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 aby nie zaśmiecać forum dołączam się do pyt pacjent-e39 528iA 1997r marzec. m52b28 otóż ostatnio zrobiłem test najspokojniej jak mogłem jechałem oleśnica -strzelin i z powrotem potem oleśnica - chrząstawa mała i z powrotem reszta po mieście a więc 85-90% trasa a reszta miasto..... spalanie wyniosło 14.5L lpg / 100km. czyli o wiele za dużo :bag: wcześniej spalał ok 11,5L - 12L Lpg / 100km a raz na autobanie nawet 8.6L Lpg / 100km reasumując czy to może być wina za szerokich opon zimowych???225/50r16?? wcześniej miałem takie same opony tyle że letnie:) coś nie chce mi się wierzyć że aż tyle więcej spala przez zimówki!!! dwa razy ustawiłem gaz i to samo..... na kompie Zero błędów co o tym myślicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMO Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Dyziu , masz za ciężkie buty!!!:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.