czechu Opublikowano 19 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Wyglada to tak, wlaczam wycieraczki, wracaja do pozycji 0, podnosza sie od razu do gory o jakies 5cm i zostaja w takiej pozycji. Pozniej znow przecieraja szybe i wracaja do tej samej pozycji. Jakies sugestie odnosnie tego problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 19 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 nie wiem jak jest w twojej piatce, ale z reguly mechanizm wycieraczek jest sterowany na pomoca plasikch ciegien, ktore sa przymocowane za pomoca wieloklinu do silniczka, jest mozliwe, ze nakretka na wieloklinie sie poluzowala i przeskoczyla o kilka zabkow jesli tak bedzie, to : ciegna beda pod podszybiem, odkrec calkiem ciegna od silniczka, wlacz wycieraczki aby zrobily jeszcze raz pelen cykl, przymocuje ciegna w takiej pozycji jak ci pasuja (ustaw wycieraczki) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 19 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Dokładnie, przerabiałem to w VW braciaka. Jemu z kolei myjnia automatyczna zaczepiła i "rozkalibrowała" pozycję "zero" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.