Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Patryk przykro slyszec.Sam wiem jak to jest,mialem problemy ze swoim gwintem,ale generalnie chodzi o to ze kupujesz tu ,ty jestes tam,tak jak mowisz z zapalem montowanie itd itd.Jest to oszustwo i napewno nie jeden czytal juz ten temat z poza forum wiec ostrzezenie jest.Oby wozek przeszedl przeglad a dalej to wal do firmy i niech cos z tym zrobia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy n forum prawie 6,5tyś userów .... myślę , że dobrym patentem będzie wysyłka maila masowego do wszystkich z informacją jakie wały robi firma MTS :)

Zakładając , że tylko 10% użytkowników było zainteresowanych kupnem bądź też kupiło to i tak daje około 500 osób które puszczą info dalej , jak najbardziej jestem za tym żeby takie naciąganie klientów ukrócić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

wypowiem sie co do naklejki zerwanej..

na forum golfa bylo o tym pisane juz ze 2 lata temu

to nie jest to samo

robilismy nawet testy i jest porownanie na www.zawieszenia-sportowe.pl

czasem jednak w niektorych przypadkach w momencie braku byly od TA-technix brane obudowy amorkow do niektorych gwintów MTS

wiem ze znajda sie osoby co w to nie wierza ale roznice widac i czuc

zapraszam na sklep celem obejrzenia...

sprzedajemy i to i to zeby byla jasnosc ze che cos wypromowac kosztem czegos....

Edytowane przez mapet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego to nie ja mam cos zmieniac bo ja tego nie produkuje.. tylko sprzedaje i TA i MTS i inne i probuje wyjasnic Wam i Tobie bo dostalem link od kolegi z tego forum na gg i sam widzisz rejestrowalem sie w 2005

nie wiesz do konca o co chodzi wiec juz mowie....

roznica polega glwonie na jakosci uszczelniaczy i wewnetrznej budowei amorka w tym wypadku wkladu

obecnie nie ma zbytnio mozliwosci by byla jakas obudowa ta w gwincie MTS

sam gwint z fotki musi miec sadze conajmniej okolo roku - byl to czas najwiekszego kryzysu w DE i wtedy w niektorych gwintach sama zewnetrzna oabudowa byla odkupowana od TA-technix

samo to co najwazniejsze w srodku pochodzilo dalej od MTS

temat byl opisywany akurat na forum golfa i tutaj mozecie nie wiedziec o tym

ale mimo to ze tam taki temat od 2-3 lat jest to i tak ludzie do MTSa sie przekonali i tak jak mowie

zapraszam chetnych do porownania do sklepu tego i tego

ogolnie twardosc sie lekko rozni i wykonanie obecnie tez jest coraz bardziej inne dlatego to nie jest ten sam produkt...

wiem ze ciezko mi bedzie sie przebic z ta opinia ale tak napisalem gwoli wyjasnienia...

aha mowie odnosnie abudowy nie wiem wiec nie chce zajmowac stanowiska w sprawie TUV

Edytowane przez mapet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mapet ale Ty chyba nie załapałeś o co chodziło na początku tego tematu .... to nie była kwestia naklejki i innej obudowy pochodzącej z tańszej wersji gwintu tylko chodziło wyraźnie o TUV

Jak możesz to wytłumacz to :

http://www.mapet-tuning.com/sklep/sedan-nivo-p-4082.html

Fabrycznie nowe zawieszenie gwintowane MTS-Technik przeznaczone do: BMW E39 Sedan

Dokładna specyfikacja:

Produkt przeznaczony do modeli o oznaczeniu fabrycznym E39 , roczniki 12/1995-05/2003, max. obciążenie w kg (przód): 1100 / max obciążenie w kg (tył): 1290.

Jeśli wysokość dolnego, regulowanego talerzyka znajduje się poza zakresem określonym przez producenta, gwarancja wygasa - technicznie możliwe jest jednak obniżenie większe niż wartość katalogowa.

Przeznaczenie: wszystkie bez wersji 535i / 540i / M-Technik / M5 / Touring

Przednia i tylna oś z regulacją wysokości (nagwintowane kolumny amortyzatorów).

Wyłącznie dla pojazdów bez NIVO (amortyzacja powietrzna).

Przeznaczone wyłącznie dla pojazdów bez EDC.

W komplecie:

Dwie kompletne przednie kolumny regulowane, dwie kompletne tylne kolumny regulowane, klucz do regulacji wysokości, dokument gwarancyjny, dokument zakupu (paragon lub faktura VAT).

Gwarancja:

Produkt posiada dwuletnią gwarancję bez limitu kilometrów oraz niemiecki dokument TUV (na polskim rynku dokument ten nie jest dołączany do zestawu).

Pozostałe informacje:

Najlepszy na rynku stosunek cena/jakość. Zakres obniżenia wynosi (wartości w zakresie TUV, w rzeczywistości możliwe jest większe obniżenie) ok.25-60/25-60 . Zdjęcie poglądowe. Cena obejmuje komplet.

Uwaga:

Kupujesz u generalnego dystrybutora MTS-Technik w Polsce. Zapewniamy fachowe doradztwo i obsługę Klienta na najwyższym poziomie.

Jest wyraźnie u Was zaznaczone , że produkt posiada TUV .... nie jest dołączany na rynek Polski OK .... ale skoro ktoś nie mieszka w Polsce a kupił od Was gwint to chyba powinien mieć możliwość otrzymania takiego certyfikatu czy to w wersji niemieckiej czy jakiejkolwiek innej .... chyba że to zwykła ściema ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale MTS jest przeznaczone chyba tylko na PL rynek i nie ma mozliwosci miec TUV tak jak w opisie wlasnie...

jesli ktos by to kupowal w DE na ebaju ale nie wiem czy jest to tam wystawiane to juz musi pytac o TUV

a tu wyraznie jest w opisie ze nie wystepuje....

a ja sprzedaje na rynek w PL nigdy o tuv nie pytal mnie jeszcze nikt wiec na ten temat nie wypowiem sie

jesli o to chodzi to juz trzeba pytac producenta... czyli glownego dilera na www MTSa

ja tylko odnioslem sie do tego ze twierdzone jest ze MTSy to TA z naklejkami...

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tylko odnioslem sie do tego ze twierdzone jest ze MTSy to TA z naklejkami...

Przyjmijmy , że jest tak jak mówisz .... obudowa jest z TA a środek to "oryginalny" MTS ...

no tak ale MTS jest przeznaczone chyba tylko na PL rynek i nie ma mozliwosci miec TUV tak jak w opisie wlasnie... jesli ktos by to kupowal w DE na ebaju ale nie wiem czy jest to tam wystawiane to juz musi pytac o TUV

Ale co do TUV to dla mnie to ewidentna ściema skoro nie można tego mieć to po co to wstawiane jest do opisu ??? nie uważasz , że to zwykłe wprowadzanie w błąd klienta ???

Certyfikat TUV jest o ile się nie mylę międzynarodowy a przynajmniej wspólny dla krajów UE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem ogolnie tutaj sam nie chce udawac idioty jak to jest z TUV ogolnie na PL jest jakby nieistotny bo to czy na przegladzie masz tuv a nie masz to nie ma znaczenia bo u nas tego nie honorują...

nie wiem jak poza tym

opis jest ogolny od producenta jesli chodzi o zasady gwarancji/ tuv itd wiec tutaj monza sie zwrocic do nich z tym pytaniem bo ja nie chcialbym wproawdzac teraz bezsensownie w blad Was... napisalem tylko o tym o czym wiedzialem... w sensie zdartej naklejki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc ja może coś dopiszę. NIe kupowałem tego gwintu od kolegi Mapeta, chociaz jego aukcje już też oglądałem i jest u niego zaznaczone, że nie dolączają tego papierka(choć nie ma info że wogóle firma tego nie posiada),ale gość od którego kupiłem venom24 czy jakoś tak nie mial informacji na swojej aukcji na temat tego że TUV nie jest dostarczany. Dwa ja pisałem bezpośrednio do firmy MTS-technik i stamtąd dostałem info, że nie ma opcji na otrzymanie TUV'u, a żebym sie odczepił dostałem TUV do zawiasu firmy autotechnix. Trzy, czytałem ten artykuł o porównaniu MTS i TA, mam uchwyt na łącznik stabilizatora, mam spawy jak należy, nakrętki regulacyjne odpowiednie,więc niebardzo się zgadzam z tymi różnicami miedzy MTS a TA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do roznic to sa przedstawioen akurat na przykladzie golfa 4

inne zawiasy moga miec inne roznice poza tym musialbym wziac do reki MTS i TA do e39 to bym sprawdzil ale obecnie nie mam

to co nie mozna pokazac jest w srodku oraz twardosc ale tego tez sie prosto nie pokaze....

wiec tak co udalo mi sie uzyskac... defakto na sam MTS TUV jest nieosiagalny

spowodowane jest to tym iz parametry tych zawieszen sa caly czas udoskonalane i rozbudowywane chocby co widac na przykkladzie tego golfa 4 na www co podalem link o roznicach

dzieki temu ze zmeiniaja sie pewne rzeczy w zawieszeniach trzeba by bylo tuv wyrabaic za kazdym razem od nowa

to zdecydowanie podniosloby ceny w zwiazku z tym zrezygnowano z TUV na koszt poprawy jakosci

zatem reasumujac nie ma stricto TUV dla MTS osiagalnego mimo ze komponenty zawiasu spelniaja normy

musze pomyslec moze u nas na www warto zamienic ten zapis...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najśmieszniejsze jest to, że jak już się okazało że mam jednak Ta-technix to bez problemu sam ściągnąłem TUV do tego zawieszenia. W związku z tym uważam, że dokładać 200 czy 300zł po to zeby mieć MTS'a bez papieru to raczej lepiej kupić Ta-T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok wg mnie masz MTS z obudowa TA ale wiem ze ciezko bedzie do tego Cie przekonac...ze to co innego a nie ten sam produkt

akurat nas o TUV nikt nei pytal i na np 500 sprzedanych gwintow MTS nikt nie potrzebowal no moze dlatego ze mamy w opisei ze nie ma go w zestawie a Ty jak piszesz nie miales tej uwagi gdzies tam gdzie kupowales nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie,że zmień zapis,teoretyzując-ktoś żąda od was TUV,bo tak macie na stronie,wy go oczywiście nie dostarczycie,i na przykładzie Patryka,nie może on przejść przeglądu,ponosi nieprzewidziane koszty,i co?myśle,że każdy sąd przyzna mu odszkodowanie,a was odpowiednio potraktuje finansowo(taki przykład,bo nie wiem jak to sie ma prawnie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...