Gość Opublikowano 14 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Witam kupiłem is`a z niemiec,technicznie kozak,ori przebieg 220k.Mam z nim poważny problem.Od dołu nie ma wogóle mocy jak cisne dechę.Dopiero od 3500-4000obr. zaczyna się moc i zapier....Dodam że jak cisne lekko gaz to idzie dwa razy lepiej do tych 4000obr. Po postoju 8 i wiecej godzin,zapala za drugim,trzecim razem.Często obroty po dłuższej jeździe trzymają 1500-2000obr na jałowym. Krokowiec wyczyszczony(mała poprawa na jałowym),nowe świece(stare ideał rude). Silnik(M42)brak lpg, pracuje idealnie cichutki,nie słychać popychaczy czy łańcuszka. Trasa 7l .Miasto 9l.Sonda raczej odpada,układ paliwowy też.Dolot szczelny,odmy też. Błagam o pomoc!!!! Jakieś sugestie? może DISA? Przepływka? Wtryski? Cewki? Pomóżcie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 14 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Po tym co opisałeś to pierwsze co się nasuwa na myśl to walnięty przepływomierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Dzięki za szybką reakcje,może być bo handlarz podmienił na bank obudowę filtra powietrza(po lpg) i zabrał filtr hehe (kretyn). Podmienię przepływkę na szrocie i sprawdzę.Dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 14 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Najpierw sprawdź numer przepływki jaki masz w tej chwili , być może masz niewłaściwą dlatego takie cuda się dzieją. Jakiś czas temu była podobna akcja na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Szukałem wszędzie i nie mam pewności nr 0280202134 taki mam .318is m42 92r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alaszi Opublikowano 14 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Po tym co opisałeś to pierwsze co się nasuwa na myśl to walnięty przepływomierz. Tak tez stawiam na to samo Trasa 7l .Miasto 9l Kurcze tez mam is-ka ale do takich litrów nie zejdzie może dlatego ze smigam na rakietowym paliwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Obyście mieli racje!Wszystko zmieniać po kolei to bankrut.A może to ECU padnięty?Trzeba na kompa podjechać.I reset kompa zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Może jak mapy sobie furka nowe wgra to będzie lepiej po resecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Tak tez stawiam na to samo Kurcze tez mam is-ka ale do takich litrów nie zejdzie może dlatego ze smigam na rakietowym paliwie A jak idzie?moja ma w dowodzie 115kw i 225km/h leci z "tą"przepływką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alaszi Opublikowano 14 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 moja ma w dowodzie 115kw No to ładnie moja ma wydrukowane w dowodzie pod "P.2" 103,00 kW a ile leci tego Ci nie napisze bo sam nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman_bmw Opublikowano 14 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 panowie jak tak czytam te wasze przechwalki to nie wiewiem kto prawde pisze ,ze niby jeden ma 115kw a drogi 103 kw a te same niby silniki jak wnioskuje 1.8is czyli 136km wiec czemu taka roznica mi sie zdawalo ze 103 kw w dowodzie na silnik 1.8i a nie 1.8 is mialem is-a i bylem zadowolony i na dodatek mialem go w sedanie e 36 i bylo spoko wiec jak piszesz ze tarcisz moc i dopiero przy 3.5-4.0 tys/obr zaczyna gonic to sprawdz wszystkie wezyki i przewody od przeplywomierza bo ja mialem podobnie i palil w h,,, a jak sie okazalo wystarczyla tylko wymiana wszystkich wezykow i tych rorek od przeplywki i sie poprawilo na bdb byly popekane i darly lewe powietrze pozniej bylo ok sprawdz to mozesz duzo zaoszczedzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 15 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 po pierwsze 103kw=140km a nie 136 co do braku mocy do 3-4tys to może byc DISA u mnie tak było jak mi pękła.po wymianie lepiej sie zbiera w dolnej części obrotów. Proponował bym zobaczyć czy ona w kolektorze tam jeszcze jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAROS Opublikowano 15 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 a ja proponuje na początek nowe świece. jak delikatnie sie dodaje gazu i jedzie, a jak gwałtownie to nie, to na 90% wina świeczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 15 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Obstawiam dolot/przeplywka. Napewno cos zwiazanego z powietrzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 15 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Jeżeli filtr powietrza masz czysty, to odepnij MFA (przepływomierz powietrza) i spróbuj auto. Powinien przejść Ci w tryb awaryjny i być nieco słabszy, ale iść płynnie w całym zakresie obrotów. Komputer dobiera wtedy ilości powietrza z danych seryjnych. Jednak może być wymagane skasowanie błędu kompem - także ostrożnie. Sprawdziłbym też czujnik temp. cieczy chłodzącej - to może być problem z rozruchem. Wszystko to można sprawdzić podpinając się kompem i robić krótką przebieżkę autem. Kolega miał ostatnio podobne problemy z 1.8T w B5 i po wymianie czujnika temp okazało się że nie trzeba wymieniać przepływki - nie łączyła wtyczka od czasu do czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alaszi Opublikowano 15 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 ze niby jeden ma 115kw a drogi 103 kw a te same niby silniki jak wnioskuje 1.8is czyli 136km Jak widzisz czytać potrafię z dowodu i jak kolega napisał ze... po pierwsze 103kw=140km a nie 136 ktoś tu napisał bzdury !!! A juz zbladłem ze mi w dowodzie wydrukowali bzdury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 16 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Z tego co ja wiem to IS posiada 103kw i tylko takie wychodziły,Wiec skąd masz te 115kw i to jeszcze w dowodzie?(chyba tobie ktoś do rysował) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Dokładnie dorysowali mi w brief.Później w polski dowód.Mam kupe papierów co było zmieniane w motorze.(min.wałki,głowica,kolektor wydechowy).W brief wpisane jak wół 115kw przy 6300.V-max 213km/h.Sprawdzałem 225km/h jedzie. Zresztą nie w tym kłopot.Kupię nowy czujnik temp. cieczy.Dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 I jest kłopot z tym czujnikiem temp. cieczy.Ja mam biały kolor wtyczki,w sklepach mają niebieski i czarny.A więc kolejna droga pod górę.Jeden kosztuje 90zł(czarny) niebieski 20zł.Nie chce w błoto wydawać sosu.Chyba jedyna opcja to komputer i tak też zrobię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 a ja proponuje na początek nowe świece. jak delikatnie sie dodaje gazu i jedzie, a jak gwałtownie to nie, to na 90% wina świeczek. świeczki zmienione,bez różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 18 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 A więc kolejna droga pod górę.Jeden kosztuje 90zł(czarny) niebieski 20zł.Nie chce w błoto wydawać sosu. Zapytaj w Silesi, na bank Ci dobiorą 100% dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Doszedłem który.Są różnice w gwintach.Od temp.cieczy jest m12x1,5 także dzięks, drugi jest do zegarów m14x1,5.Do tego wtyczki się różnią .Jutro kupię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Witam.Kolejny problem tyn razem poważny.Dałem lekko w p..i drży mi wał na 2 i 3 biegu.Lece na warsztat.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Po problemie łącznik gumowy-krzyżakowy przy skrzyni poleciał.200zł z oryginałem i robocizną.Czujnik kupię w następnym tygodniu. Apropo tej mocy 3500-4000obr.zauważyłem jeszcze jeden symptom.jak cisne lekko gaz to idzie do 4000tys. i słabnie dopiero jak deskę wcisne to idzie.Wyraźnie wyczuwalna różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Witam.Problemem była przepływka,chociaz moja niby okej.Bez wnikania temat uważam za zamknięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.