Nobody Opublikowano 12 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Witanko Mam pytanie odnośnie dyferencjału, otóż: dyfer u mnie zaczyna dogorywać (potrafi zarzęzić okrutnie przy gwałtowniejszym ruszaniu, ale i podczas ostrzejszej jazdy też) i noszę się z zamiarem jego wymiany, ale poszukiwania utknęły w miejscu. Wiem, że skrócenie przełożenia da mi mniejszy V max ale lepsze przyśpieszenie, a wydłużenie go da skutek odwrotny. Wiem też, że szpera (czy fabryczna, czy zaspawanie dyfra) to fajna rzecz i ułatwiłaby latanie bokiem - choć przy moim silniczku to byłby przerost formy nad treścią :-P Nie ogarniam natomiast, o co chodzi z tymi głowami? Duża głowa, mała głowa WTF?! Możecie mi koledzy wytłumaczyć z czym to się je? Zakładam, że dyfer z dużą głową nie będzie pasował do tego z małą i na odwrót, ale jak poznać jaki ja mam u siebie? I czym to się, kurteczka, różni - któreś są wytrzymalsze, czy cuś? Druga sprawa: jak już znajdę ten z odpowiednią głową, to na co zwracać uwagę przy zakupie? A może macie kogoś sprawdzonego, kto handluje dyframi i możecie go polecić? Z góry dzięki za odpowiedzi :beta: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 13 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 porównanie wizualne czerwona kropa to duza głowa, niebieska to mała mozesz odkrecic dekiel i zobaczyc czy nie ma opilkow metali w srodku, pokruszonych zebatek itp.... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 13 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Aaaa, znaczy ten z mala głową, jest ogólnie mniejszy - krótszy, węższy i chyba niższy z tego co widzę. Podziękował! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5EB45T14N Opublikowano 20 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Witam, również zamierzam wymienić dyfer i mam pytanie dotyczące tego tematu. Otóż mam e36 325i i teoretycznie powinienem mieć 'dużą głowę' oznaczoną na powyższych fotografiach kolorem czerwonym. Z tego co czytałem najprościej jest rozróżnić małą głowę od dużej po korkach wlewu i spustu oleju - duża głowa ma korki ustawione pionowo w linii prostej, mała ma przesunięte. Zajrzałem pod samochód i moim oczom ukazał się taki dyfer: Picasa Web Albums - pizdzipol - Drezyna, dwa ... I teraz pytanie do Was: Czy to co mam założone to mała głowa bo ktoś wcześniej zrobił sobie swap czy ja źle to rozróżniam? Jaki dyfer kupić w tym przypadku żeby nie trzeba było nic przerabiać? Gdzie znajduje się tabliczka znamionowa z której przeczytam obecne przełożenie? - nie widzę jej nigdzie... pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 (edytowane) tabliczke masz jak byk mało oka nie wydłubie przykręcona śrubą po lewej stronie na zdjęciu przy lewej półosi taka wąska blaszka co do dyfra to żaden problem jest przełożyć z dużej na małą głowę może ktoś już zamęczył dyfer i zmienił na małą głowę bo tańsza ale i mniej wytrzymalsza podobno :lol: tylko półosie wtedy też są inne pozatym wszystko pasi tam jest tylko wał dłuższy ale magicy wysuwali na wieloklinie ewentualnie dawali dystans na wał :lol::lol: Edytowane 20 Czerwca 2013 przez mariusz13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 (edytowane) Wiem że duża głowa ma flansze na śruby 10 (gdzieś mi się wala w garażu zbędny) a mała na 8 a reszta tak jaj mariusz pisał Edytowane 20 Czerwca 2013 przez sebo293 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.