krystian 520I Opublikowano 11 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Witamuklon_bmw Silnik 2.8 M52 podwójny Vanos Potrzebuje kogoś kto mógłby użyczyć na chwilową podmiankę przeplywomierz. Sytuacja jest taka że po diagnozie na komputerze pojawiaja sie błedy "czujnik położenia wałka rozrządu wydechowego" oraz "przepływomierz".Błedy zostały wykasowane czujnik wałka wymieniony na oryginalny i dalej jest sytuacja ze oba błędy wracaja:( podejrzewam że wina leży po stronie przepływki, ale przed zakupem nowej chciałbym się upewnić czy to ona jest przyczyna. (Załączam zdjęcia z błędami i przepływką,wtyczka na 3 piny).[ATTACH=CONFIG]16590[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16591[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]16592[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16593[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16594[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16595[/ATTACH] Proszę o pomocuklon_bmwuklon_bmwuklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 11 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 uśmiechnij się do Dyzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 11 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 uśmiechnij się do Dyzia hmm.. a dyziu ma taka sama??? mój brat ma tez 2.8 ale na pojedynczym vanosie i nie pasuje ;/ za duza jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 11 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 :bag:a tego dokładnie nie wiem:bag: to już musisz się do niego zgłosić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 11 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Chyba nie zadziała - Krystian u Ciebie jest już chyba elektoniczna przepustnica a u Dyzia konwencjonalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 11 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Chyba nie zadziała - Krystian u Ciebie jest już chyba elektoniczna przepustnica a u Dyzia konwencjonalna. No chyba tak:( on ma chyba podłączenie nawet jak moj braciak takie okrągłe:( Kozin a tak swoją drogą to mi zabiłeś na Skarbim ćwieka:D ale chwała ci za to:) może wkoncu będzie jezdziła jak na 2.8 przystało:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 14 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 jakoś temat mi przeleciał niezauważony niestety jak pisałem z krystianem to nie pasuje!!! jedynie co mi przychodzi do głowy to że Lijo ma taki silnik w e30:)a więc trza się uśmiechnąć do niego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 14 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Lijo ma taki silnik w e30a więc trza się uśmiechnąć do niego No i się uśmiechnąłem:) tylko musze sie jeszcze z nim ustawić. Dzisiaj podmieniłem przepływkę u takiego mojego znajomego i auto odpalilo do 1tyś/obr i zdechło:( po odpaleniu na odlaczonej przeplywce chodzilo ale w momencie podpiecia jej automatycznie gasło i pozostawal tylko błąd wałka rozrządu.Więc włożyliśmy stara i odpalila normalnie ale z mocą nadal kiepsko:( tylko nikt nie wie czy ona była sprawna na 100% więc pozostaje mi jeszcze Lijo a jak on nie pomoże to zagłebimy sie w instalacje elektryczna z elektrykiem ode mnie z firmy:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 26 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 No i przeglądnąłem z elektrykiem z mercedesa cała instalacje do wszystkich czujników do przepływomierza i wszystko jest OK. ale wyszła ciekawa sprawa bo przepływomierz podaje takie same wartości na włączonym zapłonie i takie same na odpalonym silniku. nie zależnie od obrotów.wniosek jeden:) na 99% padł przepływomierz ale dla pewności jeszcze podmienimy z Lijo i będzie wiadomo na 100% i może wkońcu wróci moc w całym zakresie obrotów:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Krystian 2.8 ma z****alc Juz przy ruszaniu poczułem ze cosik jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Ja tam czekam na znak 2 opaski zębate, wtyczka i jedziemy Po 15 min będzie wiadomo. Wezmę tez interfejs tak profilaktycznie to pokasuje się błędy i zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 jak to dobrze mieć tylu znajomych...:)hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 27 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Krystian 2.8 ma z****alc Juz przy ruszaniu poczułem ze cosik jest nie tak. i tu nasz kozin świętą rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 27 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Ja tam czekam na znak 2 opaski zębate, wtyczka i jedziemy Po 15 min będzie wiadomo. Wezmę tez interfejs tak profilaktycznie to pokasuje się błędy i zobaczymy. oki:) myslę ze w przyszlym tygodniu oki?? dam znac wczesniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Krystian jeśli sprawdzaliście z elektrykiem,miernikiem,napięcia na poszczególnych pinach i zero jakiejkolwiek reakcji w V to nie ma co kombinować. Tylko trzeba sprawdzić wszystkie piny bo np.ja w swojej przepływce na jednym pinie miałem 12V na innym 5V stałe i niezmienne a na jednym miałem od 1,8V do prawie 4,2V w zależności od położenia przepustnicy(sprawdzane na odpalonym silniku) Jeśli sygnał V sprawdzany przy samym przepływomierzu jest generowany to jeszcze trzeba sprawdzić czy sygnał dociera do DME(M52 juz na siemensie szły)Trzeba zdjąć osłonę konektora DME i zlokalizować pin od przepływki. Podglądnąć czy V tak samo się zachowuje jak przy przepływce ew sprawdzić ciągłość przewodu sygnałowego. Przepływkę padniętą elektronicznie źadko pokaże komp-jeśli + i - będą zapięte to bez względu na budowany sygnał dla kompa diagnostycznego będzie ok.Trzeba albo te napięcia pomierzyć albo analizowac dane na żywo w kompie diagnostycznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 No i problem pozostaje nadal:( przepływomierz wymieniony a auto nadal nie ma mocy:( i raz pracuje w trybie awaryjnym (świeci sie kontrolka od trakcji i EML)a raz jest dobrze.Stąd pytanie czy konieczne jest skasowanie błędów po wymianie przepływki???ewentualnie co szukac dalej??:( ręce mi powoli opadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 3 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 raczej potrzebne,bo błąd napewno wyskoczył,ale z błędem też powinna działać poprawnie sprawdź DISE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 sprawdź DISE hmm... że tak powiem przetłumacz na polski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 3 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 na tym rys.to część nr.6,są tam takie klapki,które potrafią sie połamać,zablokować http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD51&mospid=47544&btnr=11_2195&hg=11&fg=40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 na tym rys.to część nr.6,są tam takie klapki,które potrafią sie połamać,zablokować hmm. sam nie wiem czy to by az tak wplywalo na te blędy i tryb awaryjny:( kiedys mialem taka sytuacje z modułem silnika który dosłownie utopił się i tak zastanawiam się czy nic się z nim znów nie dzieje:( zagładałem do puszki w której jest zamocowany ale tam sucho.po poprzedniej naprawie zrobilem okolo 40tyś km a wczesniej były takie same objawy jak są teraz:( więc sam już nie wiem chyba czas zawieść auo do jakiegoś magika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 3 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 poczytaj,może coś sie dowiesz http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=9888&sid=e96732b01cb1cf7cf4a81bfd41138ef8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 hmm dzięki za rade. z tym że u mnie nie falują obroty tylko auto wchodzi czasem w tryb awaryjny a czasem jest wszystko ok.wiec mówisz ze to może byc wina tego ze klapka się zacina??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 3 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 nie wiem,ale sprawdzić nie zaszkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 no oki:) ide do garażu sprawdzić to bo do jutra nie wytrzymam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 3 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 a moze to ten moduł? ostatnio kupowales nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.