Paweleczek Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Witam mam taki problem zaczeło mi sie grzać autko, i wetntylator strasznie powoli chodzi można go ręką zatrzymać, a wskazówka wody dochodzi często na maxa. Autko to e36 318i m40b18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras120682 Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Są różne powody ze sie grzeje np. Walnięty termostat, Uszkodzona popa planu chłodniczego, Visko, Korek chłodnicy, Zapowietrzony układ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 no jak wentylator tak zatrzymujesz,to visko poszło na bank,lepiej wymień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras120682 Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 no jak wentylator tak zatrzymujesz,to visko poszło na bank,lepiej wymień Nawet jak visko jest sprawne to można zatrzymać ręką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Nawet jak visko jest sprawne to można zatrzymać ręką załączone?dobry jesteś:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla56 Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Jak temp jest ok (chociaż nawet wtedy bym tam gołej ręki nie kładł). Jak przekroczy normę to powinno się spiąć, a wtedy raczej nie zatrzymasz ręką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumcajs12 Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Zobacz czy rury "są twarde",bo może Cię czujnik w balona leci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 załączone?dobry jesteś:lol: W taka temperature jak teraz panuje 10-15C wisko nie ma prawa sie zalaczyc, otwarty termostat starcza do chlodzenia auta.... Wiec ja bym sprawdzil termostat. Jesli piszesz ogolnie, np ze od miesiaca tak jest, to mozna sprawdzic wisko, one zalacza sie na postoju przy temp od 20C, przy upalach powinno pracowac caly czas... Tak przynajmniej u mnie to wyglada, a temp zawsze w pionie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 10 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Tomaszek,jeśli siedziałby termostat,to visko powinno się załączyć,bo silnik się grzeje(zresztą,wasze palce,łapcie wentylator:-)))))) no chyba,że kolega sprawdzał je na zimnym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 10 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 podczas moich przygód z termostatami w bmw zawsze było tak, że uszkodzony termostat był zawsze otwarty, silnik nie dogrzewał się. Ale jeżeli termostat jest cały czas zamknięty to nawet sprawne visco nic nie da, bo płyn nie będzie krążył przez chłodnicę. Poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale visco ma za zadanie chłodzić chłodnicę, gdy poruszamy się z małą prędkością/stoimy w korku. Częstą przyczyną grzania się silnika jest padnięta pompa wody. Polecam sprawdzić. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 13 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 wskazówka temp włazi często na czerwone-trochę mi opadają ręce jak takie rzeczy czytam. 1.popraw połączenie silnika z nadwoziem-kable masowe. Wskazówka idzie na max na czerwone jak nie ma masy.Opada na 0 jak nie ma zasilania. 2.Odpal silnik i zostaw na wolnych obrotach na 20min,pogazuj trochę ale nie jeździj.Po niedługim czasie visco zapnie się ale co trochę gazuj i zostawiaj na wolne obroty po to byś poznał różnicę w dźwięku i sile wiatraka. 3.Jak wiatrak sprzęgnie to nie wkładajcie palców ani niczego w łopaty.Palec złapany lub pokiereszowany lub łopata wiatraka sie urwie. 4.Odpal zimny silnik i tak samo na postoju badaj tym razem temperaturę obu węży chłodnicy.Najpierw jeden będzie gorący a drugi chłodny,potem drugi zacźnie sie ocieplać. 5.Odpowietrz układ 6.podmien korek chłodnicy A tak wogóle to użyj "szukaj" bo tematów pt. "grzeje się"było chyba z milion.Na 1000% znalazłbys tam rozwiązanie swojego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.