Jakub_bobi Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Postaram sie opisac co sie dzieje z silnikiem dokładnie.. Gdy kupilem to auto silnik chodzil na odlaczonym przepływomierzu.. przeplywomierz byl walniety.. od razu zaprowadzilem ja do znajomego gazownika.. komputer pokazal walnieta sonde, przeplywomierz i sonda zostaly wymienione. Auto chodzilo dobrze na benzynie na LPG chodzilo gorzej i to durzo. Gdy samochod pracowal na wolnych obrotach na benzynie przy delikatnym dodaniu gazu od razu reagowal, na gazie przy takim samym dodaniu gazu zajpierw zaczal przerywac i dopiero wkrecal sie na obroty i nie mial takiej mocy jak na benzynie.. Zaprowadzilem go nastepny raz do gazownika tym razem wymienil listwy wtryskowe od gazu.. teraz albo chodzi pieknie ze az chce sie nim jezdzic, rwie jak salony albo nie chce isc wogole i przy wonlych obrotach faluje od tak 750obr do 1tys obr. daje sie tylko na was pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Parownik dobrze się nagrzewa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub_bobi Opublikowano 9 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 parownik podobno nowy tak mowil gosciu od ktorego ja kupowalem, no i wyglada na nowy nie wiem jakie ma parametry musze sprawdzic.. i napisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub_bobi Opublikowano 15 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 z parownikiem wszystko ok sprawdzał.. jakies inne propozycje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 15 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 akurat podobny temat przerabiałem z parownikiem wszystko ok jak mówisz ale zobacz do jakiej mocy legitymuje się on może być również problem z sygnałem do instalacji gazowej coś go może zakłócać u mnie np instalka jest podpięta pod świecę i na jednej robiła takie zamieszanie ze cała praca silnika była do dupy długo szukałem przyczyny a gdy znalazłem okazało się ze wystarczył opornik przy świecy i już jest super swoja droga wymieniłem parownik na taki do mocy 390km (wszystkie parowniki maja zawyżone moce o około 100 km) i wymieniłem listwy wtryskowe i wtryski z valtków na magicjety i jeżdżę już 30 tys km i nic sie nie dzieje może gazownika masz jakiegoś pizdowatego z nimi to tez rożne są perypetie podjedz do innego niech zbada sprawę swym fachowym okiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 24 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 witam mam problem z aytem mianowicie niedawno kupilem 525 24v wersje 190konna z mysla ze bedzie czym jezdzic lecz dosyc szybko przekonalem sie ze moje myslenie jest mylne.Mam zwykly gaz i raz za bardzo ja przekrecilem na obrotach az poszlo 6 zaworow,mechanik zrobil to,poprawil ukladwydechowy i wsadzil sonde lambde ale po tym wszystkim chodzi gorzej jak moje wczesniejsze polo 1,4 jesli ktos sie orjentuje co mozna zrobic to prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 24 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 witam mam problem z aytem mianowicie niedawno kupilem 525 24v wersje 190konna z mysla ze bedzie czym jezdzic lecz dosyc szybko przekonalem sie ze moje myslenie jest mylne.Mam zwykly gaz i raz za bardzo ja przekrecilem na obrotach az poszlo 6 zaworow,mechanik zrobil to,poprawil ukladwydechowy i wsadzil sonde lambde ale po tym wszystkim chodzi gorzej jak moje wczesniejsze polo 1,4 jesli ktos sie orjentuje co mozna zrobic to prosze o pomoc Sprawdź na hamowni ile tam faktycznie zostało :drunk: Niestety te silniki M50B25 czasem miały pecha do właścicieli przez co pojawiały się spore ubytki w koniach po zbyt mocnej eksploatacji Przez samą zwężkę na dolocie przy zwykłym gazie spadło pewnie do 150-160KM odjąć od tego jeszcze uszczerbek na zdrowiu tego silnika po przekręceniu i innych akcjach przypuszczam , że realnie co tam zostało to jakieś 120-130KM Prosta sprawa szukaj innego silnika i załóż gaz sekwencyjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 24 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 no to kiepsko troche ale coz poradzic ale jeszcze sprawdze wg rad na hamowni dzieki i pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 24 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 po tym wszystkim chodzi gorzej jak moje wczesniejsze polo 1,4 może za mały reduktor i ustawienia nie prawidłowe? ja długo sie męczyłem zanim doszedłem do ładu z gazem i jest o wiele lepiej niż po regulacjach u fachowców aczkolwiek i tak lipnie bo to II generacja przez którą szlak mnie trafia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 (edytowane) a jeszcze sie zastanawiam czy moze wydech cos ma bo mialem dziurawy i mi mechanik polepil i wsadzil w miejsce katalizatorow takie jakby beczki od e60(3.0d)i w te beczki zamointowal sonde a co reduktora to ponoc przewody od gazu powinny byc nizej niz reduktor tak mechanik powiedzial a u mnie sa wyzej Edytowane 25 Października 2011 przez rafal525 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub_bobi Opublikowano 30 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Jeslu chodzi o gazownika Jokeymiras to moze faktycznie jest ciulowy bo to taki znajomy, zaprowadze ja do innego mam takiego w koninie co to go wszyscy chwala zobaczymy moze on cos znajdzie, nie chce sie jej pozbywac bo jak chodzi dobrze to zbiera sie ladnie nie jest jeszcze skatowana. Pozdrawiam jak cos sie okaze to napewno napisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 witam niedawno rozwalilem zawory i to udalo sie az6sztuk bo mam zwykly gaz i nie ma odcinki,ale po zrobieniu tego zaczela mi gorzej chodzic i zaczely sie problemy z pradem.okazalo sie ze gdzies siemkabel zalalamal i nie dawal iskry na swiece ale to tez zrobilem ale znowu teraz jak dostanie troche w pedal to potrafi sama zgasnac i ciezko ja potem odpalic.ktos wie o co moze jej chodzic a i parownik mi czasem potrafi zamarznac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 a i parownik mi czasem potrafi zamarznac zapewne na zimnym???? Ci zgaśnie i zamarznie:)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 wlasnie chodzi o to ze nie na zimnym na zimnym nie ma z tym problemu bo pali prawie na dotyk jak jest rozgrzana nawet przy 90stopniach kumpel taz ma taka e34 tylko 2,0 12v i mowi ze musze ja odpowietrzyc ale nie chce go barzdo sluchac bo powiedzial w sprawie zaworow ze to to przeplywomierz i sie mylil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 gdzie masz parownik (w którym miejscu??) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 parownik mam od strony pasazera kolo miedzy lampa a akumulatorem tak mniej wiecej bo mam akumulator jeszcze z przode Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 ajaki stan płynu chłodniczego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 w momencie zamarzniecia troszeczke ponizej poziomu ale to mi troche uciekl bo dzien wczesniej pekl mi pasek klinowy i zeby go wymienic najlatwiej bylo zdjac przewody te od silnika do chlodnicy ale potem plyn dolalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 możliwe że było za mało jak zamarzł!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 siemanko wiesz co Dyziu plyn sprawdzalem i nawet udalo mi sie ja troszeczke odpowietrzyc nie wiem czy w calosc ale juz o wiel lepiej sie jezdzi powietrza dosyc sporo poszlo ale nadal cos ona wariuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.