Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieję, że ktoś mi odpowie na moje pytania pytanie_bmw Po niedzieli ściągam głowicę, klękła mi najprawdopodobniej uszczelka głowicy i chcę ją wymienić, żeby nie popadać dalej w większe koszta. Moja luba zagrzała silnik po tym jak odpowietrznik się rozpękł i wywaliło płyn. Wtedy też mogło dojść do rozszczelnienia się głowicy... Po jakimś czasie pewnie z powodu zwiększonego ciśnienia w układzie chłodzenia rozszczelniła mi się chłodnica, spod korka czuć zapach jakby wąchało się kanister :-S Układ chodzenia obczajałem cały po wymianie chłodnicy, odpowietrzaniu, wielokrotnym dolewaniu płynu i nie znalazłem felerów. A co do pytań, to mianowicie: czy wymiana szpilek, łańcuchów i ślizgu jest konieczna? Uszczelniacze to raczej na pewno. Nakręcone mam 210tyś i nie słychać, żeby grzechotało cokolwiek. Silnik 2.0, 150KM. Może to moje złudzenie, ale czuję jakby trochę się zmulił w ostatnim czasie. Wiem, że przy montażu potrzebna jest blokada rozrządu - niestety nie dysponuję takową :-( Stąd kolejne pytanie do szanownych kolegów - jest ktoś w stanie zapożyczyć/wynająć mi takowe ustrojstwo jeżeli posiada? Trochę czytam Waszych wpisów i pewnie posiadacie większą wiedzę ode mnie, bo ja posiadam niestety wiedzę ale w innym zakresie... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak nie masz wiedzy to daj sobe spokuj z tym silnikiem. składa sie go kompletnie bez zadnych blokad jedynie trzeba miec srubke do zablokowania koła zamachowego reszty nie potrzeba. Nie napisałes czy masz podwójny wanos czy pojedyńczy. jak podwójny to raczej sam tego nie poskładasz. a łancucha raczej przy tym przebiegu ni ma sensu wymieniac ślizgów też, zreszta ocenisz jak ściągniesz czapke.

pozdrawiam i miłej zabawy (ja za pierwszym razem jak to robiłem to sie nieżle na*****em z wanosami ;];];])

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik mam M52TU. Dzisiaj ściągnąłem głowicę, widać na uszczelce dwa miejsca, którymi mogła puszczać płyn do cylindrów :-S Ślizgi, szklanki i łańcuchy są ok, jedynie na wałku od wydechu było parę rysek Nowe uszczelniacze założone, w poniedziałek główka na szlifiere i wszystko wraca na swoje miejsce. Mam nadzieję, że do czwartku wyjadę :-)

Edytowane przez GleN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja oddałem samochód do mechanika na wymiane pompy wody termostatu i płynu i tak mi zrobili ze po trzech kursach na wieden mósiałem sciagac głowice bo robiło cisnienie i po sciagnieciu okazało sie ze szczelona głowica i trzabyło zmienic motor i tak własnie robia nasi szpece pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robota skończona w sobotę. Z vanosem żadnego problemu nie było, wystarczy odkręcić go od wałków i sam schodzi, ale do ustawienia wałków niezbędna jest blokada (po cichu załatwiłem w serwisie), bo na czuja to nie robota. Silnik zagrał od pierwszego pyknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...