Gregory840 Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 zauważyłem pod autem jakiś wyciek (przód, lewa strona, okolice nóg kierowcy ale oczywiście pod autem), wyczułem też że coś się dzieje gdy skręcam koła tzn raz kierownica chodzi ciężej raz lżej... nie zauważyłem żeby wpływ na to miała prędkość czy obroty silnika, nie słychać niepokojących odgłosów mechanik stwierdził wyciek płynu do wspomagania (ale nie doszedł skąd dokładnie), dolał do pełna i mam stwierdzić czy coś to pomogło oczywiście nie pomogło nic a nawet nie wiem czy nie jest gorzej a po nocy pod autem znów jest mała kałuża... pompa wspomagania? jakieś przewody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 przeważnie w BMWuklon_bmw węże od wspomagania są słabą stroną najlepiej kupić ori bmw:)!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 też się niedługo będę musiał zabrać za te węże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Zobacz czy opaska pod zbiorniczkiem dobrze trzyma .... czasem zwyczajnie wąż u góry się obluzuje i przecieka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 ale jesli to opaska lub waz to podolaniu plynu poprawiloby sie, a u KissV8 nie pomoglo, wiec to raczej nie to - chyba dobrze rozumuje? choc moze byc tak, ze tak szybko plyn ci wywala, ze nie ma roznicy czy dolewasz. a plyn moze ci szybko wyciec jesli masz dziure w wezu cisnieniowym (bedzie strasznie tryskal przy najmniejszym ruchu kierownica) a tak poza tym to moze ciec z kazdego elementu ukladu - wezy (tak jak napisal Dyziu), przez ze starzala opaske (tak jak napisal Mordulec), przez pompe, przekladnie. musialbys caly uklad oczyscic i potem sie przygladac gdzie pojawi sie plyn - tez to teraz przerabialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 ale jesli to opaska lub waz to podolaniu plynu poprawiloby sie, a u KissV8 nie pomoglo, wiec to raczej nie to - chyba dobrze rozumuje? Ale ja nie mówię o tych wężach które wychodzą z pompy Tylko o tym który jest przy zbiorniczku wyrównawczym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory840 Opublikowano 10 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 umówiłem auto na drugie podejście do tematu i cytuję mechanikowi że to może te czy tamte przewody jak koledzy na forum podpowiadają a on mi mówi że to nie przewody... czyli pewnie pompa lub przekładnia? :? zobaczymy po weekendzie jak znów odstawię auto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory840 Opublikowano 20 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 podstawili inną pompę i dalej to samo więc... przekładnia idzie do regeneracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Zeby to nie bylo strzelania w ciemno, moze sie trafi a moze nie, bo to bywa kosztowne. Mechanik sprawdzil dokldnie te przewody czy idzie najmniejsza lini oporu wiedzac ze ty placisz i tyle? Jesli przewody sa do bani to pompe mozesz miec w pelni sprawna a problem dalej bedzie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory840 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 no żeby nie było w ciemno... też bym sobie życzył żeby mechanik dał z siebie wszystko, przy okazji spojrzał na auto jak na swoje i zalecił może naprawienie tego czy tamtego a nie czekanie aż się znów coś spie..... pozostanie mi nie zapłacić dopóki nie naprawi usterki (tylko mało mnie to urządza bo auto mi potrzebne do pracy a nie stania w warsztacie i nie bardzo mogę strzelić focha bo innego dobrego mechanika od BMW w okolicy nie ma...) a przy okazji - masz bardzo ładne E34 też kiedyś miałem 540iA (ciemnofiloetowe, na szerokim rancie kultowe Azev A) - super autko! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melas Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Może zanim wymienisz pompe spróbój przesmarować taki krzyżak (dokładnej fachowej nazwy nie pamiętam) czasem on się zaciera ja tak miałem i wspoma też kulała wymieniłem pompe i dalej to samo wkońcu doszedłem do tego krzyżaka WD40 i chodzi jak nowa bo jak Ci pompa nie buczy to raczej jest dobra ale trzeba by było sprawdzic jakie ciśnienie daje tak na wszelki wypadek. Ja radze najpierw sprawdź ten krzyżak to jest taki przegub na wale kierowniczym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory840 Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 no i ch.. bombki strzelił! prawie tysiąc w plecy i dalej **** bo jednak regeneracja nic nie dała, jakiś tam przewód ciekł i został wymieniony ale jednak ciężko wciąż chodzi... więc jednak to musi być pompa bo wcześniej mi podmienili na też nie do końca sprawną... kur..! czy ja za to powinienem teraz płacić? i co mam zrobić? nawrzucać mechanikowi że kase wziął a nie zrobione i co? żeby był w Koszalinie jakiś wybór w warsztatach robiących BMW to może i bym tak zrobił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 no i ch.. bombki strzelił! prawie tysiąc w plecy i dalej **** bo jednak regeneracja nic nie dała, jakiś tam przewód ciekł i został wymieniony ale jednak ciężko wciąż chodzi... więc jednak to musi być pompa bo wcześniej mi podmienili na też nie do końca sprawną... kur..! czy ja za to powinienem teraz płacić? i co mam zrobić? nawrzucać mechanikowi że kase wziął a nie zrobione i co? żeby był w Koszalinie jakiś wybór w warsztatach robiących BMW to może i bym tak zrobił... Dla mnie cała akcja bez sensu .... eksperymenty to niech on przeprowadza na swoim aucie .... idąc dalej tą ścieżką napraw to wymieni Ci pół samochodu zanim naprawi Skoro umawialiście się na naprawę usterki a nie wymianę co popadnie to ja bym za to nie płacił .... niech zamontuje starą przekładnię niby z jakiej okazji masz lecieć w koszta ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 9 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 dokładnie,tylko zależy właśnie na co sie umawiałeś,na naprawe usterki,czy wymiane a tak przy okazji,jak myślicie,pojeździ mi takie cuś troche? http://moto.allegro.pl/pompa-wspomagania-bmw-5-e39-520-523-525-528-530-i1874116419.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 9 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Powiem tak. ******ły robię w aucie sam (mam dostęp do garażu z kanałem i kompa), co do mechaników po długich bojach dopiero 6 czy 7 jest na takim etapie że wjeżdżam i mówię co myślę że jest, a On sprawdza i konsultuje to ze mną w 2 wersjach - chcesz jeździć czy sprzedajesz. Z doświadczenia wiem że "koledzy na forum radzili" działa na większość jak płachta na byka i prędzej się zes... niż przyzna Ci (Im) rację. Tak jak chłopaki mówią - umawiaj się na usunięcie usterki, a nie na wymianę części, bo inaczej będą Cię doić i niedługo wylądujesz w Polonezie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory840 Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 zgadzam się że rady z forum traktują jak prztyczek w nos, że ktoś może wiedzieć lepiej od nich - nie do pomyślenia umawiałem się na usunięcie usterki i macie racje - powinienem się teraz postawić i zażądać zwrotu pieniędzy lub usunięcie usterki a nie metoda prób i błędów na mój koszt no i chyba tak zrobię (tylko nie wiem gdzie się będę serwisować później) dokładam się do pytania: czy takie coś pojeździ? http://moto.allegro.pl/pompa-wspomagania-bmw-x5-e53-4-4-4-6-4-8-i1924537862.html :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 9 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Dobry mechanik zawsze się znajdzie, i stawiaj na swoim. Za tysiaka miałbym fajny zestaw narzędzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3er Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 (edytowane) Dobry mechanik zawsze się znajdzie, i stawiaj na swoim. Za tysiaka miałbym fajny zestaw narzędzi... :drunk: dobrze piszesz - dajcie mu browara na ogrzewany garaz tez by wystarczylo gdybys nawet mial to miesiac naprawiac hehe tak jak czytam - czy on Ci pokazal skąd ten wyciek sie wzial? Ja bym na poczatek umyl silnik i patrzyl skad cieknie a nie wymienial na pale wszystkie komponenty ukladu wspomagania konczac na przewodach i mowiac ze to pewnie maglownica byla - hahaha Zastanow sie ile mu zaplacisz za to błądzenie we mgle... Edytowane 15 Listopada 2011 przez Pit3er Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory840 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 byłem się wykłócić o swoje (i udało się bez kłótni;)) a sprawa wygląda tak: -silnik był umyty żeby sprawdzić skąd był wyciek i do regeneracji poszła przekładnia bo z niej ciekło najmocniej i za to zapłaciłem (550zł) -pompa jako że nie miał dobrej na podmianę to jest wciąż moja (nie wiadomo czy sprawna dlatego czekam aż będzie miał dobrą na podmianę żeby sprawdzić a nie naciągać mnie na koszta) i tu nie zapłaciłem za robociznę ponieważ zgłosiłem to jako reklamację i zapłacę po naprawie usterki 8) tylko 2 pytania: -dlaczego czasami wciąż dochodzą odgłosy chrobotania wewnątrz kabiny jak kręcę kierownicą? tzn czasami przy kręceniu słychać że tam coś w środku pracuje... czy to może mieć związek z ewentualną usterką pompy czy to będzie jakaś usterka na kolumnie czy coś? -jak się okaże że pompa to jaką kupić? z nowych na allegro widzę tylko taką: http://moto.allegro.pl/pompa-wspomagania-bmw-x5-e53-4-4-4-6-4-8-i1913717861.html -ktoś może doradzić czy to pojeździ kolejnych kilka lat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3er Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 (edytowane) Ciężko powiedziec kolego - a dowiadywałeś się ile kosztuje sama regeneracja? Nie bez przyczyny używki oryginałów sprzedają po ok 1000zł (cena w real OM to $635). Moze warto zainwestować te 500zl-700zł i mieć spokój zamiast wkładać "shit"? Nie jeden sie przekonał, że oszczędny traci 2 razy :)Chrobotanie w kolumnie może dochodzić z wielu komponentów - zależy od budowy, na samym wałku masz na przykład elementy ruchome: [ATTACH=CONFIG]17316[/ATTACH] Czasami jest tak, że kierownica chrobocze jesli ktoś ją odkręcał i dostały sie zabrudzenia - trzeba przesmarowC... Bez wizyty u INNEGO mechanika może być trudno stwierdzić cokolwiek ale uszy do góry - to tylko maszyna . Edytowane 17 Listopada 2011 przez Pit3er Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory840 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 trochę minęło zanim znów udało mi się odstawić auto ale dziś już wiem tyle: -100% NIE POMPA bo były podmianki i problem nie ustąpił -przekładnia była na regeneracji DWA RAZY i niestety dostałem zwrot kosztów i usłyszałem że "nie da się jej zregenerować i trzeba kupić inną" (tu już nie wnikam w umiejętności gościa od wspomagań ale ma identyczne X5, ma już trochę lat na karku więc pewnie i jakieś doświadczenie no i dwa razy się zabierał więc myślę że zrobił by gdyby się dało a nie oddał kasę i poświęcił trochę czasu) ku...! :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory840 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 mam jakieś rzadkie uszkodzenie jakiegoś wałka na przekładni, podobno mało kto to naprawia (koszt samego wałka to ok 800zł + regeneracja 550) dlatego dostałem zwrot swoich kosztów i radę aby kupić inną, używaną przekładnię...:crying: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 13 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Ok dobrze tobie radzą tylko napisz mi w kturym momencie masz pewność że kupująć używkę pojeździsz długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory840 Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 (edytowane) no nie mam ale kupiłem od firmy, na fakturę, z gwarancją, ta firma wiem że jeszcze nikogo nie zawiodła i sam się gość zarzekał że 100% sprawna i była ta przekładnia oglądana po zakupie przez fachowe oko i nie sadzę żeby i ta miała przejść najpierw regeneracje a z nową to ciężka sprawa- nie widziałem żeby ktoś je sprzedawał z słyszałem tylko że pewnie by kosztowała kilka tys zł... p.s. sprawdziłem -NIE MA NOWYCH oryginały z BMW też są tylko i wyłącznie "Remanufactured" czyli regenerowane i kosztują ponad 1000 Euro Edytowane 14 Lutego 2012 przez Gregory840 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 15 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 to masz trochę żeczy do sprowadzenia. Poduszki pod sprężyny na luźno bez obciążenia bendą chodzić luźno a po opuszczeniu z obciążeniem już nie. a jeśli masz i pompe dobrą to niewim co ci doradzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.