mariokol33 Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 dzisiaj podłączyłem inpe od dirty 73 i wszystko śmigało tylko błędy są po angielsku i poproszę o pomoc w ich tłumaczeniu , ponieważ raz silnik chodzi jak strzała a raz jak maluch z urwanym tłumikiem tylko dodam ze po przekręceniu stacyjki wszystko wraca do normy a po wykasowaniu błędów zostały : 2 po zrobieniu jazdy jakieś 5 minut błędy wróciły te same podaje jeszcze vanosa i wartości analogowe z góry dziękuję za pomoc bo naprawde mam się z tym silnikiem i nie wiem co mam robić bo każdy mechanik mówi co innego a kasę każdy chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 11. Coolant temp.coolant outlet; wejscie analogowe w zakresie 0-5 V. Zakres sygnału jest sprawdzany względem zaprogramowanych limitów dla diagnostyki silnika przy konkretnych warunkach pracy sinika. 35. Realay, Secondary air injection pump. Wyjscie cyfrowe on/off (stan wysoki lub niski). Układ TDME ustawia ta flage gdy występuje zwarcie do masy lub plusa akumulatora lub istnieje przerwa pomiędzy elemntem a tranzystorem. 69. Relay fuel pump. Wyjscie cyfrowe on/off (stan wysoki lub niski). Układ DME ustawia ta flage gdy występuje zwarcie do masy lub plusa akumulatora lub istnieje przerwa pomiędzy elemntem a tranzystorem. 104. VANOS faulty reference value exhaust. Maksymalny kąt regulacji VANOS'a wydechowego. Sprawdzany przed każdym startem silnika. Musi sie znajdować w zdefiniowanym zakrese 125. Coolant fan, final stage. Wyjscie cyfrowe on/off (stan wysoki lub niski). Układ DME ustawia ta flage gdy występuje zwarcie do masy lub plusa akumulatora lub istnieje przerwa pomiędzy elemntem a tranzystorem. Oraz wisienka na torcie: 208. EWS, engine speed check not ok. Kontrola prędkości silnika NOK. "Elektronische Wegfahr Sperre"" EWS -immobilizer Predkosc silnika jest podawana przez EWS do DME. Blad jest wystawiany jezeli sygnal otrzymywany z EWS ni jak sie ma do aktualnej predkosci silnika. Moze byc spowodowane bledem na wejsciu EWS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.