Gość dirty.73 Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 zrób jeszcze raz taki screen,ale podłącz kompa na zimnym silniku(odpalonym),jak pokaże cuda,to stawiam na czujniki temp.,komp dostaje złe sygnały,i stąd problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazi844 Opublikowano 7 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 dirty przez ten czujnik temp.moze byc brak mocy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 silnik jest zimny,a komp dostaje sygnał,że gorący,i już jest nieprawidłowe dawkowanie paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazi844 Opublikowano 7 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 tylko dlaczego komp tego nie wykazuje jako blad:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 bo czujnik ciągle działa,ale nieprawidłowo,zresztą,komp nie wszystko i zawsze pokaże,ale tu akurat pokazuje,na wykresach live data Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazi844 Opublikowano 7 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Dirty wlasnie sie dowiedzialem ze te odczyty temp. sa w Fahrenheite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 na screenie wyraźnie pokazuje,że w Celsiusza©,ale to by wiele wyjaśniło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazi844 Opublikowano 7 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 (edytowane) sprawdzalem na przeliczniku z F na C i wychodzu na to ze jest w porzadku, na zdrowy rozum woda w 200 stopniach przeciez by sie gotowala:) Edytowane 7 Października 2011 przez fazi844 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 he,to zmień inpe,bo ta straszy:D,wyraźnie jest C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 4 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 (edytowane) Witam koledzy i jak doszliście do ładu z tym błędem 103 ???? co było przyczyną? też mam błąd 103 po podłączeniu pod inpa zauwarzyłem żę gdy przed odpaleniem autka dam gaz na 3/4 to ten błąd nie występuje ale jak odpalam bez dodania gazu to zawsze jest 103 co możę być przyczyną zastanawiam się czy nie coś z otwarciem przepustnicy? silnik m52tu28 Edytowane 4 Listopada 2012 przez arbuz229 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.