Heros Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Witam zauważyłem w moim aucie iż nie stety ulatnia mi się czynnik klimatyzacji. Zdiagnozowałem miejsce jest to łączenie rurek od chłodnicy i skraplacza w jednym miejscu. Od strony pasażera. Czy tam są jakieś uszczelki? jeśli tak ,gdzie mogę takie kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loki Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 6 Pierścień uszczelniającyD=14MM 645083906037 7 Pierścień uszczelniającyD=11.1MM 64508390602 nr 6 i 7 są to uszczelniacze jeśli o te pytasz jak już naprawdę nie da sie nic tam wyczyścić i dokręcić i sprawdzić szczelność to kupić nowy uszczelniacz jaki to polecam realoem i do salonu naprawdę nie drogie a będą pasowały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 a nie są to o-ringi ??? do kupienia na każdym serwisie (trzeba zaznaczyć że do klimy)3zł sztuka, w zgolku do dostania w Polmozbycie (bankowo bo kupowałem do octavii) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heros Opublikowano 5 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Dzięki stary strzałka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loki Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 oringi w chłodnictwie i klimatyzacji nie są stosowane najprędzej teflon, guma źle reaguje na czynnik chłodniczy po prostu się rozpada. Heros jak już nie masz czynnika to nabij układ azotem bądź innym obojętnym gazem osłonowym stosowanym w spawalnictwie broń boże nie używaj O2 lub CO2 i powietrza sprężonego bo sprężarka zardzewieje i ją trafi. Spryskaj podejrzane łączenia sprayem mydlanym bądź rozpuść mydło w wodzie by było jak woda o pryskaj je. Jak pojawią się bąbelki to już wiesz gdzie jest babol. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 oringi w chłodnictwie i klimatyzacji nie są stosowane jak nie są, jak kupowałem są na łączeniach przewodów jak już pisałem - nie jest to zwykły "gumowy" oring - tylko z przeznaczeniem do układów klimatyzacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumcajs12 Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Heros,jeżeli chodzi o oringi to najlepsze są zielone. tazunio masz rację, oringi są stosowane w chłodnicach przewodach dużoo tego wymieniać. P.S Jeżeli macie problemy związane z Klimą to walcie do mnie,ponieważ sam mam warsztat zajmujący się klimatyzacją i ogrzewaniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loki Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Witajcie wybaczcie ale dla mnie oring to kawałek gumy który owszem uszczelni ale na krótką metę ja zajmuję sie chłodnictwem lub klimatyzacją przemysłową więc dla mnie każde łączenie to metal o metal lub między nimi teflon który uszczelnia te łączenia ale jak widać motoryzacja ma swoje technologie które również nie są złe. Przynajmniej czegoś nowego się dowiedziałem i nauczyłem. Dzięki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heros Opublikowano 8 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Tak jak w wcześniej pisałem wyciek zdiagnozowałem jest tam mokry wyciek koloru jaskrawo zielony. Przed nabiciek koleś nabił 10 atmosfer powietrza przez 10 min nic nie uciekalo więc stwierdził ze układ szczelny i nabił klime. A ja po 2 tyg zauważyłem właśnie że cieknie Kurcze 180zł pójdzie w błoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumcajs12 Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Heros, moim zdaniem twój mechanik zrobił źle. Powinien Ci wpuścić 10atmosfer AZOTU (20-30zł). Kazać Ci pojeździć tydzień i znowu przyjechać sprawdzić czy coś ubyło. Jeżeli nic to nabijasz normalnie czynnik u mnie (130-150zł) a jeżeli są małe ubytki czynnik z Barwnikiem UV.Potem przyjeżdzasz tak po południu do mechanika i sprawdza Ci on z lampą UV gdzie jest wyciek. Przynajmniej ja tak robie. P.S Ja obstawiam,że u Ciebie dziurawy jest osuszacz(taka okrągła bańka) lub skraplacz(chłodnica klimatyzacji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 a jak ja mam zieloną sprężarkę od klimy to znaczy ze coś się ulatnia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumcajs12 Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Dyziu,zapewne na środku ? Na takim rozpołowieniu. Najlepiej jedź do mechanika niech Ci ją wyjmie uszczelni wpuści azot 20 atmosfer i włoży do wody i wtedy zobaczysz gdzie się ulatnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 ale wszystko hula aż miło!!! klima chodzi itd tylko zauważyłem to kiedyś!! jak czynnik się ulotni całkowicie to wtedy coś z tym zrobie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumcajs12 Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Hmm. Mam radę wymyj sprężarkę benzyną. I w lato,wiosne zobacz czy jest zielona. Bo może jest szczelna tylko gdy ktoś wymieniał w niej uszczelki i uszczelniacze to jej nie wymył. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heros Opublikowano 9 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Wyciek wyraźnie widać na łączeniu osuszacza i chłodnicy tam gdzie jest to łączone na śruby inbusowe tam podejrzewam ze właśnie są te oringi gumowe i one puszczają Te całe łączenie jest zaraz pod zderzakiem strona pasazera tam jest właśnie wilgotno w kolorze jaskrawy zieleń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumcajs12 Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Hmm. Weź IMBUSA 5 lub 4. Odkręć. Weź papier ścierny wyjmij oring i wyczyść to gdzie był oring takie jakby "chropowate miejsca" potem załóż nowy oring polej olejem do oringów dobrze skręć przewód. Wpuść azot. Nie skręcaj całego auta tylko poczekaj pare godzin i zobacz czy jest jeszcze ubytek,bo może w innym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.