ziXen Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Witam , jestem tak jakby początkującym kierowcą , wyskoczyła mi kontrolka żeby dolać płynu hamulcowego , więc go dolałem , ale kontrolka jest dalej , troszkę słabiej hamuje , a kiedy skończę jazdę , felgi są gorące , i troszkę śmierdzi. Co to może być skoro dolewam płynu a tu nic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 zapowietrzone?ubywa cały czas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziXen Opublikowano 4 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 nie mam pojecia naprawde jestem poczatkujacy , moze mi pan powiedziec o co dokladnie chodzi ? , no chyba ubywa , bo dolewam dolewam i nic , ile tego tak mniej wiecej trzeba dolac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 a kiedy skończę jazdę , felgi są gorące , i troszkę śmierdzi. Najpewnie cylinderek się zapiekł / rozszczelnił .... ale wszystkie felgi są tak samo gorące ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziXen Opublikowano 4 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 te z tyłu nie , tylko z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 tu na forum,nie ma panów,są koledzy jak Mordulec napisał,zapiekł się cylinderek,zapowietrzył,ale jeśli cały czas dolewasz,sprawdź gdzie ucieka,czy gdzieś nie kapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziXen Opublikowano 4 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 nie kapie nigdzie , sprawdzalem na betonie i nie ma nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziXen Opublikowano 4 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 a swieci sie kontrolka od plynu na 100 % , wiec to chyba nie klocki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 ja bym zaczął od kontroli zacisków ,potem spróbował jeszcze raz odpowietrzyć(może było mało płynu i złapał powietrze?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziXen Opublikowano 4 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 a jak odpowietrzyć , trzeba na kanał wjechać chyba tak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 poszukaj na necie,jest tego troche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziXen Opublikowano 4 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Więc tylko mam odpowietrzyć i zobaczyć wtedy ? I to moze być to właśnie ? a mam pytanie czy to aby na pewno nie klocki ? i jak sprawdzić czy żaden element mechaniczny nie uległ uszkodzeniu ? bo samochód idzie na sprzedać i musze to naprawić , a te słabe hamulce to może byc właśnie wina zapowietrzenia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 a te słabe hamulce to może byc właśnie wina zapowietrzenia?? Jakby były zapowietrzone to najpewniej pedał wpadłby w podłogę. Zacznij od zdjęcia przednich kół i zobacz w jakim stanie są klocki zobacz również cylinderki czy tłoczki normalnie się wysuwają. Skoro ubywa płynu to gdzieś musi wyciekać. I jak możesz to wklej zdjęcie tej kontrolki która Ci się świeci na zegarach , bo mam przeczucie że nie do końca się zrozumieliśmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziXen Opublikowano 4 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 (edytowane) Edytowane 4 Października 2011 przez ziXen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziXen Opublikowano 4 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Oto i kontrolka , jedyna sie swieci i mi psuje wszystko A i jeszcze , czasami gaśnie na chwilę , np od razu jak doleje płynu , ale po 3 sekundach sie zapala znów ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Tak jak pisałem zacznij od sprawdzenia: - stanu klocków - sprawdz czy nie urwał się czujnik zużycia klocków , przez to może właśnie świecić ta kontrolka ( czujniki są dwa lewy przód i prawy tył) - zobacz czy nie przekombinowałeś z płynem , bo ta kontrolka będzie świeciła zarówno jak jest za mało płynu ale też się zaświeci jeśli nalałeś ponad stan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziXen Opublikowano 4 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 żeby sprawdzić stan klocków musze odkrecic kola czy nie ? przepraszam za takie durne pytania ale po prostu jestem zbyt początkujący .. gdzie znajdę ten czujnik ? a płynu na pewno nie za dużo nalałem bo dolewałem stopniowo i było to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 (edytowane) żeby sprawdzić stan klocków musze odkrecic kola czy nie ? No raczej bez odkręcania to za wiele nie zobaczysz Odkręć koło od strony kierowcy i będziesz widział , zobacz też czy przewody od czujnika zużycia nie są urwane to wtedy będziesz miał odpowiedź od razu. A po tym Twoim dolewaniu chociaż na chwilę ta kontrolka gasła ?? Edytowane 4 Października 2011 przez Mordulec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziXen Opublikowano 4 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 tak , zgasła na moment , ale potem znowu to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziXen Opublikowano 4 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Znaczy tak było tylko raz czy 2.. Ale czasem nawet nie musiałem dolewać i gasła ale znowu sie zapalała .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 tak , zgasła na moment , ale potem znowu to samo Hmm ale na tej fotce masz zgaszony silnik bo obrotomierz jest na zerze .... ta kontrolka powinna zgasnąć z tego co pamiętam dopiero po odpaleniu silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziXen Opublikowano 4 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 po odpaleniu jestem pewien ze tez nie zgasnie , bo wszystkie zgasły od razu tylko ta jedna została . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Po tylu latach czesto weze pekaja i to tak ze dopiero po mocnym hamowaniu ucieka i to pod duzym cisnieniem tryskajac np w druga strone jak kolo i wtedy nie zobaczysz plynu bo obryzgal podwozie... Najlepiej odpal i wciskaj pare razy mocno hamulec, powiedzmy przez 1minute, pozniej odjedz kawalek i sprawdz czy nie ma plynu na ziemi.... Mogles tez pasc ofiara uszkodzonego czujnika, tzn, czujnik sie uszkodzil a tobie sie odrazu wydaje ze hamulce gorzej hamuja... lolollolollolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziXen Opublikowano 4 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Dziękuję za wszystkie wypowiedzi wam , jutro będę testował i zobaczymy co padło Dobranoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAPTOR Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Kolego,jeżeli w ostatnim czasie uklad hamulcowy nie był rozszczelniany do napraw typu:wymiana plynu,przewodu 'twardego' bądz też elast.gumowego, itp. a wycieków nie widać,to z pewnością czujnik zużycia klocków zareagował.Gdy TŁOCZKI (cylinderki tylko w ham.bębnowych;) ) wysuną sie już na pewną dlugść(co idzie za zużywaniem się klocków) bardzo często mają problem z ''odbijaniem'' z tąd temperatura i specyficzny zapach. Swieci sie czerwona kotrolka (!) czy tak? Zaswieci równierz przy niskim stanie płynu. Po wymianie klockow nie ma potrzeby odpowietrzania. Gyby jednak Twoja Becia tego wymagala, potrzebny Ci będzie kanał bądz podnośnik,druga osoba,plyn ham.kluczyk oczkowy(11 jeśli dobrze pamiętam), szczotka druciana, i młotek do obstukania odpowietrzników. Jesli zajdzie taka potrzeba chętnie objaśnie jak ugryzć temat i nie poukręcać delikatnych i zawsze zapieczonych odpowietrzników. POzdro dla wszystkich BETOMANIAKÓW! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.