Darozzzz Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Witam po raz kolejny. W moim BMW 316 znów pojawił się problem z wolnymi obrotami. Po odpaleniu zimnego silnika auto chodzi nie równo, a gdy próbuję dodać gazu nie reaguje. Dopiero po paru sekundach z wciśniętym pedałem gazu obroty się podnoszą. Dodatkowo obroty strasznie falują od 300-1200, nie raz zdarzyło się że samochód zgasł. Gdy się rozpędzę i wrzucę luz obroty spadają do 500.. tak samo jak stoję na skrzyżowaniu. Przy przyśpieszaniu gdy wcisnę gaz do dechy autem strasznie szarpie, dopiero po przekroczeniu 3k obrotów auto jedzie płynnie. Dodatkowo auto pali ok 18l LPG (przy dość spokojnej jeździe), oraz lubi często strzelić. Podstawiałem 3 silniki krokowe, niestety bez żadnych rezultatów. Dolot również został uszczelniony. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu ponieważ dobija mnie już to wszystko... Dodam że obroty falują i na benzynie i na gazie;/ Pozdrawiam i proszę o liczne wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumcajs12 Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 W moim BMW 316 znów pojawił się problem z wolnymi obrotami. Po odpaleniu zimnego silnika auto chodzi nie równo, a gdy próbuję dodać gazu nie reaguje. Dopiero po paru sekundach z wciśniętym pedałem gazu obroty się podnoszą. Dodatkowo obroty strasznie falują od 300-1200, nie raz zdarzyło się że samochód zgasł. Przyłączam się również do tematu mam to samo tylko,że w 750I (automacie). Z rana auto chodzi okropnie nie reaguje na gaz:cry:. Gdy odpalę je jeszcze raz lub dwa razy chodzi już normalnie:-P:-P Może miał ktoś kiedyś taki problem ? Proszę w swoim imieniu i imieniu Darozzz'a o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Moze cos z zaplonem ?? Przestawiony zaplon ?? Uszkodzone przewody wys nap ?? Swiece ?? Podlaczyles do kompa ?? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumcajs12 Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Tomaszeks_88 zaraz pójdę to zrobić i dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darozzzz Opublikowano 2 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Dziękuję za odpowiedzi. Do komputera go nie podłączałem... były wymieniane kable zapłonowe, świece, kopułka i palec.... własnie rozmawiałem z kolegą, i powiedział że przyczyną może być sonda lambda. Co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 może być sonda,może być odma-podłązcz najpierw pod kompa(jeśli nie wymieniałeś odmy,to i tak wymień) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Moze byc sonda.... chodz z tego co wiem to ona dopiero zaczyna brac udzial gdy silnik wzglednie sie rozgrzeje. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darozzzz Opublikowano 2 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 sondę załatwiłem z E46, będę ją miał za free więc zawsze można sprawdzić... tylko pytanie będzie pasować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stulek Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Witam mam podobny problem tylko że w 1.8i m40 i to była sonda kupiłem boscha pochodziła z 2000 km i to samo dałem do reklamacji teraz czekam na odp bo nie wiem czy to nie jest jeszcze jakaś inny problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki888 Opublikowano 3 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Byc moze to przeplywka tym bardziej po strzalach na gazie mialem tak na przeplywce klapowej,tez zagazowana bunia 1.6. Sonda odpowiada za spalanie i zaczyna swoja prace tak jak kolega Tomaszek_88 napisal.Mala regulacja gazu tez przyda sie.Gdybac mozna przez dlugi czas najszybciej i najlepiej jechac na diagnostyke silnika koszt 50zl. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
willi230 Opublikowano 3 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 ja miałem czujnik wału/wałka...nie pamiętam który....przy zimnym jechac sie nie dało...szarpało....jak sie rozgrzał było ok..... na zimnym cieżko palil....po jakimś czasie wogole nie odpalał;p najlepsze jest to ze wystarczylo zeby postał w zimie w ogrzewanym garazu i normalnie odpalał 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darozzzz Opublikowano 4 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Dziękuję bardzo za wypowiedzi. Dziś byłem u gazownika i gaz został wyregulowany. Zmieniłem również filtr powietrza, i na benzynie już nie szarpie, a na gazie lekko szarpie. Problem z tym że po odpaleniu nie reaguje na pedał gazu tak przez 5sekund i obroty są nie równe niestety nadal pozostał..... czy to faktycznie odma? nie mam zbyt dużo gotówki w ostatnim czasie, więc nie chcę wydawać pieniążków na coś co jest sprawne... Proszę o wyrozumiałość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 no to posprawdzaj podstawy,szczelność dolotu,krokowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darozzzz Opublikowano 4 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 krokowiec i dolot w pierwszej kolejności został sprawdzony:) zresztą opisałem to w temacie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 W nie ktorych Beemkach, nawet tych starszych bylo cos takiego jak elektroniczna przepustnica i pedal gazu elektroniczny, tzn bez linki tylko byl tam jakis potencjometr..... I mysle ze jego uszkodzenie mialoby dokladnie takie objawy jak brak reakcji na gaz... Ale powiem szczeze ze watpie aby takie rozwiazanie bylo w E36 M40 ?? ?? ?? Z tego co wiem technologicznie bylo juz w tych latach, bo niektore E32 tym dysponowaly i to na starej M30... Jak sie myle, niech mnie ktos sprostuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Z tego co wiem technologicznie bylo juz w tych latach, bo niektore E32 tym dysponowaly i to na starej M30... Jak sie myle, niech mnie ktos sprostuje... Było na pewno - kumpel miał w swojej e32 730 m30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAROS Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 w m40 nie ma elektronicznej przepustnicy, jest normalna linka. ja obstawiam na walnietą przepływke. zapraszam do nas podepniemy pod kompa albo podmienimy przepływke i zobaczymy czy coś pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.