Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam po raz kolejny. W moim BMW 316 znów pojawił się problem z wolnymi obrotami. Po odpaleniu zimnego silnika auto chodzi nie równo, a gdy próbuję dodać gazu nie reaguje. Dopiero po paru sekundach z wciśniętym pedałem gazu obroty się podnoszą. Dodatkowo obroty strasznie falują od 300-1200, nie raz zdarzyło się że samochód zgasł. Gdy się rozpędzę i wrzucę luz obroty spadają do 500.. tak samo jak stoję na skrzyżowaniu. Przy przyśpieszaniu gdy wcisnę gaz do dechy autem strasznie szarpie, dopiero po przekroczeniu 3k obrotów auto jedzie płynnie. Dodatkowo auto pali ok 18l LPG (przy dość spokojnej jeździe), oraz lubi często strzelić. Podstawiałem 3 silniki krokowe, niestety bez żadnych rezultatów. Dolot również został uszczelniony. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu ponieważ dobija mnie już to wszystko... Dodam że obroty falują i na benzynie i na gazie;/ Pozdrawiam i proszę o liczne wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim BMW 316 znów pojawił się problem z wolnymi obrotami. Po odpaleniu zimnego silnika auto chodzi nie równo, a gdy próbuję dodać gazu nie reaguje. Dopiero po paru sekundach z wciśniętym pedałem gazu obroty się podnoszą. Dodatkowo obroty strasznie falują od 300-1200, nie raz zdarzyło się że samochód zgasł.

Przyłączam się również do tematu mam to samo tylko,że w 750I (automacie).

Z rana auto chodzi okropnie nie reaguje na gaz:cry:. Gdy odpalę je jeszcze raz lub dwa razy chodzi już normalnie:-P:-P

Może miał ktoś kiedyś taki problem ? Proszę w swoim imieniu i imieniu Darozzz'a o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byc moze to przeplywka tym bardziej po strzalach na gazie mialem tak na przeplywce klapowej,tez zagazowana bunia 1.6. Sonda odpowiada za spalanie i zaczyna swoja prace tak jak kolega Tomaszek_88 napisal.Mala regulacja gazu tez przyda sie.Gdybac mozna przez dlugi czas najszybciej i najlepiej jechac na diagnostyke silnika koszt 50zl.

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem czujnik wału/wałka...nie pamiętam który....przy zimnym jechac sie nie dało...szarpało....jak sie rozgrzał było ok.....

na zimnym cieżko palil....po jakimś czasie wogole nie odpalał:/;p najlepsze jest to ze wystarczylo zeby postał w zimie w ogrzewanym garazu i normalnie odpalał:D

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za wypowiedzi. Dziś byłem u gazownika i gaz został wyregulowany. Zmieniłem również filtr powietrza, i na benzynie już nie szarpie, a na gazie lekko szarpie. Problem z tym że po odpaleniu nie reaguje na pedał gazu tak przez 5sekund i obroty są nie równe niestety nadal pozostał..... czy to faktycznie odma? nie mam zbyt dużo gotówki w ostatnim czasie, więc nie chcę wydawać pieniążków na coś co jest sprawne... Proszę o wyrozumiałość;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nie ktorych Beemkach, nawet tych starszych bylo cos takiego jak elektroniczna przepustnica i pedal gazu elektroniczny, tzn bez linki tylko byl tam jakis potencjometr..... I mysle ze jego uszkodzenie mialoby dokladnie takie objawy jak brak reakcji na gaz... :P

Ale powiem szczeze ze watpie aby takie rozwiazanie bylo w E36 M40 ?? ?? ??

Z tego co wiem technologicznie bylo juz w tych latach, bo niektore E32 tym dysponowaly i to na starej M30... :P

Jak sie myle, niech mnie ktos sprostuje... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...