piotrunio89 Opublikowano 29 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 witam.słuchajcie w mojej bmce e34 silnik 2.0 12V padł czujnik położenia wału,mam możliwość kupna takiego czujnika też z silnika 2.0 ale od 24V zaworowego i czy będzie on w mojej bmce chodził ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 silniki 12v a 24v miały inne mocowanie, też na jedną śrubkę ale pod innym kątem po prostu są to dwa różne czujniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrunio89 Opublikowano 5 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 koledzy mam jeszcze pytanie w sprawie tego czujnika położenia wału,bo ostatnio zaobserwowałem w mojej bmce że muszę ją dłużej trochę pokręcić żeby mi odpaliła czy może to zaczynać się psuć ten czujnik ?czy jak się popsuje to na amen? może on zaczynać szwankować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 to że długo kręcisz to nie zawsze jest wina czujnika położenia wału. Pompa paliwa,regulator ciśnienia na listwie wtryskowej,filtr i szczelność przewodów paliwowych. Po czym poznać że czujnik pada lub padł: -podczas rozruchu sprawdzić iskrę na świecach i zasilanie pompy paliwa. Wadliwy czujnik pwk sprawia że DME blokuje iskrę i zasilanie pompy paliwa w tym samym momencie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.