2fast4you Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Witam koledzy dzis bawilem sie w mechanika:) zdjelem gumowy waz ktory laczy przepustnice i przeplywomiez przy przepustnicy od spodu na tej gumie wychodzi malutka rurka ktora laczy sie z mniejszym wezem. moim celem bylo przeczyszczenie silniczka krokowego ale go nie znalazlem myslalem ze jest on w tym grubym gumowym wezu ale lipa :? Koledzy pomozcie bo cos mi tu nie hallo pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 a masz M10 czy M40 silnik :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 w m40 jest on zaraz pod kolektorem ssacym,od strony szyby.jest montowany na opasce ale zeby go wyciagnac trzeba najpierw sciagnac waz od spodu,ktory jest wlasnie polaczony z guma dolotu- tym wezem o ktorym mowisz.nastepnie gdy wszystko odkrecisz trzeba go mocno wycisnac w dol bo jest on osadzony na gumie umieszczonej w kolektorze,ktora dosyc ciasno trzyma.powodzenia bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Kolego Piotr silnik m40 :lol: ok mam jeszcze jedno pytanie odnosnie tego grubego weza laczacego przepustnice z przeplywomierzem a mianowicie tuz przy przepustnicy z tego weza wychodzi takie male kolanko grubosci malego palca ktore trzeba wetknac w waz ktory wychodzi gdzies z pod kolektora ssacego (do czego ona sluzy??) ten tajemniczy waz byl troche pekniety tuz przy tym kolanku wiec dalem opaske czy nie wplynie to na jakies parametry czy lepiej zdjac ta opaske uciskowa?? Pozdrawiam moze ktos zrozumie to co napisalem :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 ten waz prowadzi wlasnie do krokowego :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 ok znalazlem krokowy i nawet go wymontowalem teraz lezy w benzynie i zaraz pojde go pendzelkiem i sprezarka potraktuje tylko mam takie pytanie jak sie sprawdza czy silniczek jest sprawny?? bo gdzies slyszalem ze gdy sie go wyjmie z weza i kolektora to mozna podlaczyc kostke i przekrecic kluczyk tak zeby kontroliki sie pojawily i powinien brzeczec?? :wink: no wlasnie a u mnie nic nie slychac????!!!! nie mam problemow z obrotami i dziwne bo gdyby byl zepsuty napewno wplynelo by to na prace silnika a co do niej nie mam zastrzezen>??? Prosze o podpowiedz Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 u mnie nic nie buczal :mrgreen: .a jak masz wszystko ok to silniczek musi chodzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 OKI Gra poskladalem wszystko i naprawde czuc roznice szczegolnie przy ruszaniu silnik wkreca sie rowniutko pozdro <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.