sopel37 Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 witam posiadam bmw e36 318i M40 i jakie sa objawy padajacej przeplywki i jak moge ja sprawdzic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 odłącz wtyczkę i sprawdź czy auto przygasa. jeżeli nie i chodzi tak samo jak z podłączoną to znaczy, że jest walnięta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel37 Opublikowano 27 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 ok dzieki i co mam na zapalonym silniku ja odlaczyc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Na wylaczonym !! !! Tez slyszalem o tej metodzie, po odlaczeniu wtyczki auto powinno z trudem odpalic i nierowno chodzic. tzn ze jest sprawna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel37 Opublikowano 27 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 a jak odpali normalnie i bedzie chodzic z odpieta normalnie to znaczy ze jest trachnieta ok a silnik do tego powinien byc rozgrzany czy zimny?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAROS Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 odłącz na odpalonym, jak zacznie kulec, przebierac garkami itp. to jest walnięta. przepływke tez mam ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel37 Opublikowano 28 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 (edytowane) oki to odlacze ja na odpalonym i zobacze a Tomaszeks_88 pisze ze jak odlacze i zacznie kulec silnik i nie rowno chodzic to znaczy ze jest dobra to jak wkoncu jest jak odlacze i bedzie przygasal skakal itd. to dobra czy nie Edytowane 28 Września 2011 przez sopel37 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 odłącz na odpalonym, jak zacznie kulec, przebierac garkami itp. to jest walnięta. przepływke tez mam ;] To z twojej metody wychodzi na to ze mam uszkodzona przeplywke ?? A zbiera sie zawsze bardzo dobrze, pali mi na trasie 7/100km w miescie 10/100km ?? ?? Jak dla mnie ta metoda ma miec jakis sens, to wlasnie tak jak napisalem. Przeplywka jest uszkodzona komp czesciowo ją odlacza i mozna jezdzic dalej... Tak samo jak z sonda, jak padnie (uszkodzi sie) i sie ją odlaczy to mozna dalej jezdzic, chodz pali wiecej i sa problemy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel37 Opublikowano 28 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 ok a to mam robic na zimnym czy cieplym silniku?? (90stopni) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Odlacz wkoncu, obojetnie na jakim silniku.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla56 Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Przy odpalonym nie powinien po prostu zgasnąć po odpięciu? U mnie tak jest, u kumpla w e36 zdaje się, że też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Chyba powinien, bo komp dostaje szoku, ale powinien z problemami odpalic po odpieciu przeplywki. Dlatego ja bym tego nie robil na odpalonym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla56 Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Ewentualnie jak uszkodzona, to nie będzie większej zmiany (ale nie mam pewności). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 To jest taka bardziej teoria, jak metoda sprawdzenia przeplywki, ale trwa ok 30seknud, wiec nie wiem dlaczego piszemy juz o tym 3dni, zamiast odlaczac ten przeplywomierz... pytanie_bmwpytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 ja tam powiem ze mam jak tomaszek jak odłączę to wcale gorzej nie chodzi a pali super bardzo mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel37 Opublikowano 29 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 (edytowane) odczepilem na zimnym silniku i obroty poszly na 1750 potem delikanie spadly do 1000 i spadly na 500 prawie zgasl i znow wskoczyly na 1750 i tak skakaly a z rury zaczal leciec bialy dym i na odlaczonej przeplywce nie bylo problemu z odpaleniem silnika a jak odlaczylem na chodzacym silniku to obroty tylko wzrosly i tez zaczal kopcic na bialo Edytowane 29 Września 2011 przez sopel37 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 29 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Na PW masz wiadomosc, pozatym widze, ze jestes z Wrocka, wiec zaproponuj komus podmianke przeplywki zeby sprawdzic... pytanie_bmwpytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel37 Opublikowano 29 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 ok dzieki za pomoc to chyba najleprze rozwiazanie podmienic i sprawdzic dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 29 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Jak chcesz podziekowac to kliknij pod postem "dziekuje" tym ktorzy wg Ciebie Ci pomogli. Pozdro :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 29 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 pomierzyć napięcia na pinach przepływki w czasie ruszania przepustnicą(trzeba by tylko znaleźc dane). Po odłączeniu przepływki na odpalonym silniku(nie polecam)trochę może sie zakiwać ale DME ustali dawkę na podstawie innych czujników.Na sygnale z czujnika położenia przepustnicy silnik też całkiem dobrze pracuje więc takie odłączanie przepływki to mierny pomysł na ustalenie jej sprawności. Myślę że skoro po odpięciu przepływki silnik faluje tak głęboko i DME tego nie może skorygować to być może szwankują już inne czujniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAROS Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 najlepiej ja sprawdzic na kompie na wartościach rzeczywistych. mierzenie oporności w czasie ruszania nią nic nieda bo moze być naprzykład tylko sprezyna juz za miekka i przy odpalonym pokazuje poprostu za duża dawke powietrza a na mierniku wszystko pokaze ze jest ok. moze być tak ze pokazuje za duża dawke powitrza i komp automatycznie zwieksza dawke paliwa do ilości tlenu a sonda np jak jest walnieta nie pokazuje juz za bogatej mieszanki i nie ma jak jej komp skorygowac. takie masło maslane ale mam nadzieje ze ktoś to zrozumie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reeper Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 (edytowane) Hehehe smiac mi sie chce jak to czytam Bez obrazy Odpalasz silnik , odpinasz przeplywke i jesli nastapi jakas reakcja np spadek obrotow itp to przeplywka jest ok . Po odpieciu przeplywomierza silnik przechodzi w tryb awaryjny i obroty sie stabilizuja, nieznacznie podwyzszone . Jesli natomiast nie ma rzadnej reakcji to przeplywomierz wyciagnol kopyta ( silnik juz pracuje w trybie awaryjnym) i trzeba raczej go wymienic . Moze sie tez okazac , ze przeplyeka juz zaczyna nie domagac i warto ja przeczyscic specjalnymi srodkami do czyszczenia przeplywomierzy , jesli to nie pomoze to na kompa jechac, co do mierzenia to nie wiem Pozdrawiam Edytowane 5 Listopada 2011 przez Reeper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
willi230 Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 najlepszy sposób.....?? wyszukiwarka....."przepływka e36".....i po sprawie....tematow milionylolollolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.