Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

tydzień temu kupiłem bmw e36 318i z 96r z sekwencyjnym gazem. Właściciel przekonywał mnie, że samochód pali 10-11 l gazu, wyzerowałem jednak licznik i okazało się, że spalanie mam na poziomie 14 litrów, to jednak spora różnica, mimo, że jeździłem baardzo ekonomicznie. Czytając o bmw e36 znalazłem informacje, że faktycznie powinien palić max 11l LPG, dlaczego więc u mnie pożera tak dużo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając o bmw e36 znalazłem informacje, że faktycznie powinien palić max 11l LPG, dlaczego więc u mnie pożera tak dużo?

Przy ciężkim bucie takie E36 jak Twoje może zjarać i 18L ... nic w tym nadzwyczajnego.

Realne spalanie w 318tce to jakieś 12L gazu.

Co do przyczyn przepału na poziomie 14L to przyczyn może być sporo .... walnięta sonda lambda , nieszczelności na dolocie powietrza , uszkodzony przepływomierz , źle wyregulowana instalacja gazowa.

Napisz jakiej firmy masz instalację / reduktor / wtryskiwacze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślisz, że te wszystkie rzeczy o których wspominasz wyjdą na komputerze? czy trzeba to "ręcznie" stestować? (sorry, w sprawach motoryzacyjnych jestem laikiem). jakie są objawy padniętej lambdy? falowanie na niskich obrotach?

mam jeszcze jeden problem, przy wciśnięciu do oporu gazu samochodem lekko szarpie tak jakby nie dostawał wystarczającej ilości paliwa

Edytowane przez dedecjusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślisz, że te wszystkie rzeczy o których wspominasz wyjdą na komputerze? czy trzeba to "ręcznie" stestować? (sorry, w sprawach motoryzacyjnych jestem laikiem). jakie są objawy padniętej lambdy? falowanie na niskich obrotach?

Sonda wyjdzie na komputerze , podobnie jak przepływomierz.

mam jeszcze jeden problem, przy wciśnięciu do oporu gazu samochodem lekko szarpie tak jakby nie dostawał wystarczającej ilości paliwa

To tym bardziej wskazuje na jakieś usterki .... na początek sprawdź dokładnie dolot czy nie ma jakichś pęknięć na rurze łączącej filtr z przepływomierzem i kolektorem dolotowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram przedmowce, tak mozna wyliczac do V12... :P

Obsluga silnika 1.8i a 2.0i duzo sie roznia, chocby z ilosci cylindrow czy oplat OC, ilosci wymienianego oleju... :P

Ale fakt zamiast 1.6i powinno sie kupowac 1.8i

Zamiast 2.0i powinno sie kupowac 2.5i

Wtedy koszty utrzymania sa porownywalne a moc wieksza... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...