Kaffert Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 otóz panowie jechałem ostatnio bmka mi zwolniła troszkę i coś zaczeło strzelać i pozniej zgasła dodam że jechałem już na krytycznym stanie paliwa, kolega scholował mnie do domu, na drugi dzień zobaczyłem że wąż od przepływomierza pekł to skleiłem go, zalałem paliwa, naładowałem aku i nie mogę jej odpalić, kolega ciągał mnie po osiedlu bo myślałem że się zapowietrzyła, ale nie słysze jak przekrecam zapłon żeby pompa paliwa chodziła, patrzyłęm pod kanapą z tyłu to są 2 pompy, ale jak ściagłem przy silniku waż paliwa to paliwo tryska czyli chyba dochodzi m40 1.8 /Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 że wąż od przepływomierza pekł to skleiłem - wymień nie sklejaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 że wąż od przepływomierza pekł to skleiłem - wymień nie sklejaj to tez ale główna przyczyna napewno nie jest waż bo auto by odpaliło ale chodziło nierówno pewnie pompa tak to jest jak sie jezdzi na rezerwie tez spaliłem kiedys teraz jezdze z pełnym bakiem zawsze odłącz pompe jest od strony pasażera z tylu i zobacz wtedy czy jest cisnienie przy silniku i zobacz potem z podłączona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaffert Opublikowano 26 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 że wąż od przepływomierza pekł to skleiłem - wymień nie sklejaj ten wąż jest jak harmonijka i pękł właśnie tak po lini to go izolacyjną skleiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaffert Opublikowano 26 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 to tez ale główna przyczyna napewno nie jest waż bo auto by odpaliło ale chodziło nierówno pewnie pompa tak to jest jak sie jezdzi na rezerwie tez spaliłem kiedys teraz jezdze z pełnym bakiem zawsze odłącz pompe jest od strony pasażera z tylu i zobacz wtedy czy jest cisnienie przy silniku i zobacz potem z podłączona mam dwie z tylu, która jest główna? jak przekręcam zapłon to wogole nie slychyac zeby cos sie dzialo a zawsze przez pare sekund cos tam slychac bylo, poki co jestem chory strasznie wzielem 2 dni wolnego takze w tygodniu sie tym zajme jak wyzdrowieje, mam dziś 21 urodziny i nie chcialem ich spedzac w łóżku /Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaffert Opublikowano 26 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 auto kręci kręci jakby chcialo odpalić i nie może zaskoczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 mam dwie z tylu, która jest główna? Masz 2 pompy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 a sprawdzałeś co jest pod deklami ? bo pompa może być pod 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras120682 Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Pompa jest pod dekielkiem od strony pasażera. Pompa prawdo podobnie poszła na 100% pompa tez miałem taki problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaffert Opublikowano 26 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 są dwie po kanapą z tyłu z prawej i lewej strony po deklami dlatego się zdziwiłem, zresztą zrobie zdjęcie później Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 pompa jest jedna,za pasażerem,to co widzisz to pływaki,i pompka przelewowa,chyba że masz jekieś czary mary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaffert Opublikowano 26 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 [ATTACH=CONFIG]16307[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16308[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaffert Opublikowano 26 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 (edytowane) fotki tak jak mówiłem, osłona wentylatora i inne plastikowe osłony ściagnięte także wygląda trochę nie estetycznie ale chciałem mieć dojście FOTKI PONIZEJ /Paweł Edytowane 26 Września 2011 przez Kaffert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Pompe paliwa masz z tyłu za pasarzerem... NIE Z LEWEJ. Koledzy dobrze mówią, padła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaffert Opublikowano 26 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 a to drugie co to i do czego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Jedno pompa a drugie plywak Co do poziomu paliwa w zbiorniku, rezerwa nie jest do jezdzenia, w zbiorniku musi byc zawsze przynajmniej 15litrow swiezego paliwa !! !! !! Pisze to zdanie wyzej srednio raz w tygodniu przez juz pare lat i nic nie pomaga, latwo naliczyc ile pomp umarlo przez glupote.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaffert Opublikowano 26 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 ale ten silnik jest cos rozregulowany albo jakis podzespol nie dziala prawidlowo bo palila z 18l/100km a ostatnio to pobila wszystko bo 30 zl/25km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras120682 Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 ale ten silnik jest cos rozregulowany albo jakis podzespol nie dziala prawidlowo bo palila z 18l/100km a ostatnio to pobila wszystko bo 30 zl/25km Może sonda ci padła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaffert Opublikowano 27 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 gdyby padla tak by sie zachowywal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAROS Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 nie nie zachowywał by sie. padła pompa, przytarła sie pewnie. to ze ci duzo pali to wina przepływki albo własnie sondy, sonde mozna prosto sprawdzic czy pracuje podłączając do niej miernik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 palić zupy ci tyle mogła przez ten pęknięty wąż co skleiłeś taśmą a pompe łatwo sprawdzić odepnij od niej wtyczkę a w to miejsce wepnij voltomierz i włącz zapłon jeżeli napięcie dochodzi to ewidentnie pompa leży jeżeli nie to może przekaznik lub bezpiecznik jak się przytarła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAROS Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 i w kazdym bmw po przekreceniu zapłonu nie bedzie napiecia na pompie. napiecie pojawi cie dopiero przy kreceniu rozrusznikiem, komp bierze sygnał z czujnika halla i dopiero podaje napiecie na pompe przez przekaznik ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 i w kazdym bmw po przekreceniu zapłonu nie bedzie napiecia na pompie. napiecie pojawi cie dopiero przy kreceniu rozrusznikiem, komp bierze sygnał z czujnika halla i dopiero podaje napiecie na pompe przez przekaznik ;] niewiem skąd ta informacja u mnie po przekręceniu zapłonu pompa ciągnie jakieś dwie trzy sekundy wyraznie ją z tyłu słysze potem sie wyłącza oczywiście potem po odpaleniu pracuje pewnie nadal lecz tego to już nie słysze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaffert Opublikowano 28 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 niewiem skąd ta informacja u mnie po przekręceniu zapłonu pompa ciągnie jakieś dwie trzy sekundy wyraznie ją z tyłu słysze potem sie wyłącza oczywiście potem po odpaleniu pracuje pewnie nadal lecz tego to już nie słysze no włąśnie ja ją też slyszalem przez 2-3 sekundy jak przekrecalem zaplon a teraz tego nie slychać ale paliła tyle bajury przed tym zanim wąż pekł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAROS Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 podłącz miernik to bedziesz wiedział kiedy pompa chodzi a kiedy nie, w kazdym prawie aucie jest tak ze pompa chodzi przez chwile po przekreceniu zapłonu a potem sie wyłącza, a w bmw pierwsze słysze, a robiłem ich juz kilkadziesiat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.