Bax44 Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Witam wszystkich, ostatnio mam mały problem z autkiem, czyli jak w temacie mam 15l w baku, wg komputera moge przejechac jeszcze z 200km, wskazowka pokazuje rowno 15l:idea: rezerwa sie nie swieci itp. a auto nie pali, dodatkowo przed tym jak auto stanie pojawia sie komunikat na blacie ze brakuje paliwa przejade z 5km i gaśnie pytanie_bmw Tankuje pod korek, auto pali normalnie itp. czy to wina pompy paliwa?? lub czytalem ze sa 2 komory paliwowe i 1 pompa przelewa paliwo do 2 z ktorej paliwo idzie dalej?? zdazyło mi sie to 2 razy, i jak narazie tankuje przed 15l zeby auto przypadkiem nie staneło :!: Co to moze byc??pytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastandhurry Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 tak dokładnie jest jak mówisz przy około 15 litrach w baku auto się zapowietrza i koniec nie ma paliwa a odpowiedzialna za to jest pompa w baku ta w prawej komorze od pasażera pod tylną kanapą.Koszt to około 100 za podróbę i 400 –500 za Pierburg oryginał.Ja też się do niej przymierzam ale może w pażdzierniku teraz jakoś nie mam natchnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 U ojca w audi A6 jest to samo... tylko ze on ma diesla wiec odpowietrzenie jest trudne. Jezdzic z przynajmniej polowa baku, albo wymienic... Jak ja kocham E30 2baki jeden nizej drugi wyzej i niema problemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Ja kupiłem tą pompę w Kojęcinie. 200 zł używka (załatwiał Majewski). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Miałem podobny temat na wakacjach (dzięki dla Foresta, Kevina i reszty bandy) baniury miałem na ok 100 km i przy stromym podjeździe zapowietrzyła się i zgasła wywalając błąd układu wtryskowego. wystarczyło 10l oleju i ogień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bax44 Opublikowano 26 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Dzięki wielkie panowie gadalem z krzyskiem, z wymiana nie ma problemu, i jak forest pisze ta sama cena w Kojęcinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imilo Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Mam identyczny problem dzisiaj jechałem paliwa prawie 15 l a mi podczas jazdy nagle auto zgasło i już nie mogłem odpalić dopiero dolałem ropiczku i po wielkich trudach odpalił ale akumulator na wyczerpaniu muszę też tym się teraz zająć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Po prostu w E39 i E46 były właśnie takie wredne pływaki które się zawieszały i najczęściej pokazują , że jest około 10-15L a w rzeczywistości Sahara w zbiorniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Nie do końca tak jest Mordulcu, u mnie np jest tak, że czasem nie przelewa z lewej komory do prawej. Teoretycznie wskazanie pokazuje że mam paliwa na 80 - 100km tyle że to paliwo jest w lewym zbiorniku. Sprawdzałem to fizycznie. Teraz bajer jest jeszcze lepszy, bo to usterka rzadko występująca i za nic w świecie nie mogę namierzyć przyczyny. Znów wymieniać wszystko... bez sensu (zaznaczę że pompe wymieniałem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Nie do końca tak jest Mordulcu, u mnie np jest tak, że czasem nie przelewa z lewej komory do prawej. No to właśnie o tym napisałem Pompka przelewowa która znajduje się z lewej strony nie załącza się ponieważ pływak z tej właściwej pompy paliwowej się zawiesza w związku z czym paliwo mimo iż jest w zbiorniku jakieś 10L to nie jest przelewane na prawą stronę a co za tym idzie pompa paliwowa nie ma czego zaciągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 hehe tam nie ma co się załączać :):) to jest pompa ssąca (a nie ssąco-tłocząca), co oznacza że napędza ją tylko i wyłącznie paliwo które wraca z regulatora ciśnienia paliwa. Nic więcej nic mniej. Gdy wszystko działa poprawnie to w lewej komorze prawie nie ma paliwa w momencie gdy w prawej komorze mam jeszcze około 15l. Podejrzewam że te resztki paliwa w lewej komorze mogą być bo zawsze coś tam sie przeleje z prawej do lewej komory. Natomiast gdy tylko coś jest nie tak to w lewej komorze mam nawet do 8l paliwa, a w prawej - susza. zobacz sobie jak to wygląda na schemacie Może to wyjaśni moje pokrętne tłumaczenie :drunk: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/330i-M54/LHD/N/2003/september/browse/fuel_supply/fuel_pump_and_fuel_level_sensor/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Hubert ale ja widziałem ten rysunek Powiedz mi w takim razie po co są tam 2 pływaki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imilo Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 (edytowane) A u mnie dzisiaj już 30 litrów a auto za nic w świecie nie chce odpalić kręci kręci i nic zero odzewu układ zapowietrzony czy jak już osłabia mnie powoli ten samochód co coś zrobię ta zaraz znowu coś wczoraj byłem pewien że to ta pompa a dzisiaj już zgłupiałem Edytowane 2 Października 2011 przez imilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Powiedz mi w takim razie po co są tam 2 pływaki ?? Wskazują ile sumarycznie masz paliwa w baku. Prawa komora ma 33 litry a lewa 24 litrów + 5 litrów w przelewowym. Pływaki te nic nie włączają nic nie uruchamiają, wskazują jedynie ile jest litrów paliwa w każdej komorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.