Nx_sz Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Witam niedawno zakupiłem Bmw e38 730 v8 i jeden problem jaki mnie bardzo wkurza jest taki z e nie pokazuje temperatury silnika na zegarach wskazówka lezy.Moje pytanie do was moze ktos kiedys miał taki problem?? Gdzie szukac usterki badz jakiegos czujnika odpowiadającego za pokazywanie temperatury. Druga usterka która tez mnie troche irytuje jest podgrzewanie foteli a wyglada to tak włączam przycisk zapala sie kontrolka i zachwile gaśnie i obojetnie czy to moj fotel czy pasażera usterka jest taka sama. Gdzie szukać awarii moze ktos miał takie problemy?? Pozdrawiam:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Sprawdz testem zegarow czy wskazowka sie porusza. Czujnik temperatury od zegara jest pod zbiorniczkiem plynu chlodzacego nr 10 na schemacie: http://static.bmwfans.info/images/epc/Njg1X3A=.png Jak sie myle niech mnie ktos poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 dokladnie trzymasz chyba przycisk od kasowania przebiegu dziennego i przekręcasz stacyjke w poz 1!! coś takiego musisz spróbować bo mi to wyszło za którymś razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 25 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 w 3.0 m60 jest ten cuzjnik przy zbiorniczku ?? bo ja go osobiscie nie widziałem moze nie tu patrze jest gdzies od spodu czy z boku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Test zegarow jak mowi Dyziu,kluczyk w poz 1 i trzymaj wcisniety ''bolec'' do kasowania przebiegu,pojawi sie test nr1,pusc i przycisnij krotko ponownie,pojawi sie test nr2,przycisnij krotko i powinna byc choinka,tzn,zapala sie wszystkie swiatelka i wskazowki na zegarach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 nie przy zbiorniczku , tylko po nizej kolektora ssacego od strony grodzi , po stronie pasazera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 25 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 to jak do tego dojsc jak tam nawet reki nie ma gdzie wsadzic:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
N0name Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Sciagasz plastikową obudowe gorną,potem obodowe boczną oslaniającą cewki i jakos dasz rade dojsc z tylu silnika, ostatnio w m60b40 wymienialem czujnik temp ECU i byl koloru bialego blizej krawedzi auta-na rys.10 a mysle ze w M60b30 jest tak samo:bialy-ecu ,czarny-deska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.