lukax21 Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Hej Jeżeli powtarzam temat to możecie go usunąć ale szukałem pod hasłami "nierówna praca silnika" "trzepanie silnikiem" "Drżenie silnika" itd ale nic nie znalazłem Więc tak Jak auto chodzi na wolnych obrotach regularnie drży silnik wygląda to tak 3-4 sekundy równej pracy po czym Tak :cyk cyk cyk" trzy razy rzuca delikatnie całym autem i znowu kilka sekund ok i tak w kółko strażnie mnie to rozdrażniło bo wczoraj byłem w Czeskiej Pradze i wszystko było ok dzisiaj pojechałem do Wrocka i jak stanąłem na światłach to się zaczęło Moc bez zmian przyspieszenie też tak samo auto wkręca się na obroty tak samo jak wcześniej Myślę że to nie ma wpływu ale w piątek wymieniałem wtrysk na pierwszym cylindrze Poza tym jestem już troszkę zirytowany Jutro będę musiał chyba znowu podjechać do mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 myśle że bez kompa to nic nie dowiesz się!! musisz auto podpiąć i zobaczyć błędy!!ale widze że masz niezłe problemy wciąż ze swoją bemką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukax21 Opublikowano 25 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Myślę że nie są to duże problemy ale jednak są i troszkę mnie smucą bo autem naprawdę fajnie się jeździ Jutro podjadę i podepnę pod komputer dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukax21 Opublikowano 25 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Teraz z ciekawości przed chwila odpaliłem auto ( zimne) i jest ok bardzo ciekawe Zobaczymy jutro po trasie czy nadal będzie trzęsło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 jeśli chcesz podziękować kliknij przycisk dziękuje pod moim postem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukax21 Opublikowano 26 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Tak jak myślałem jak auto jest zimne to silnik pracuje ok Ale jak się rozgrzeje to już nim rzuca wygląda tak jakby nie pracował jeden z cylindrów czy to możliwe? Bez podpięcia pod komputer się nie obejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 bez kompa ani rusz!! to nie polonez:) tu pełno elektryki nawet w dieslu gdzie samoczynny zapłon!!a masz common rail czy na pompie wtryskowej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eLJot Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Pewnie coś z wtryskami, trzeba by sprawdzić korekty. Jak wymieniłeś wtrysk to czy miałeś zakodowany od nowa ? Musisz zrobić dokładną diagnozę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukax21 Opublikowano 27 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 (edytowane) Zaczęło się to od wymiany właśnie wtrysku Auto było podłączane pod komputer po zmianie właśnie wtrysku ale bardziej aby sprawdzić jego poprawne działanie nie wiem czy ktoś coś tam kodował. a powinien ? Powiedzcie mi jak mam to odróżnić czy to common rail czy pompa wtryskowa ? Ogólnie wiem tylko tyle że stary wtrysk miał wartość 3,9 czegoś tam i chłopaki stwierdzili że jest do wymiany Wymieniony wtrysk miał i chyba nadal ma wartość 1,3 Edytowane 27 Września 2011 przez lukax21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eLJot Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Powinni ci zakodować wtrysk, to znaczy zpisać numerek z wtrysku ktury założyli i za pomocą INPY lub DIS wpisanie go do DDE co spowoduje zmianę korekcji. Korekcja 1,3 to też juz nie mała, bo powinna być jak najbliższa zeru (zakres -3 do 3 to marginesy działania). Najpierw trzeba sprawdzić czy masz dobrze dopisany wtrysk, potem zrobić dokłądną dobra diagnostykę aby było wiadomo co nie gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukax21 Opublikowano 27 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 czyli może byś sytuacja że ten wtrysk który mi założyli nie będzie współgrał dobrze z silnikiem ? Czy to tylko kwestia zaprogramowania wtrysku ? Z tego co mi się wydaje to tylko wyciągnęli stary wtrysk założyli nowy podłączyli pod komputer sprawdzili wartość była 1,8 ale stwierdzili że się to unormuje i rozłoży na pozostałe wtryski i spadnie do 1,4 założyli kolektor skasowali sianko Czyli rozumiem że w ten sposób nie będzie to działać patrząc na montaż w ich wykonie ? Czy może coś się stać z silnikiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumcajs12 Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 W najgorszym wypadku może dojść do wypalenia tłoka no i oczywiście silnik do remontu lub wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukax21 Opublikowano 3 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Problem rozwiązany byłem dzisiaj i mechanika Okazało się że wtrysk który wymieniali umarł (Wartość 6,1 ) Wtrysk został wymieniony ( nowy wartość 0,1 czyli prawie fabryka ) Auto śmiga bez problemu pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.