rush Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 mój silnik m50b25 wziął podczas przebiegu 10 000km około 0,7-1l oleju (super dokładnie nie powiem), nie wiem czy to dużo i czy to normalne (słyszałem że biorą trochę oleju)? jeżeli coś jest nie tak to co może być przyczyną? dodam tylko że silnik jest suchutki i nigdzie nie widać żadnego wycieku. proszę też o wypowiedzi posiadaczy tego samego motorka jak to u nich wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Rush to nie duzo, bez przesady, nowe auta biorą. Jak zobaczysz do instrukcji BMW to piszą tam ze dopuszczalne jest zużycie oleju do 0.5 l ale na... 1000km, a w silnikach serii M nawet dopuszczaja zużycie do 1,5l na 1000 km! Dla mnie zaden powód do zmartwień. Mozesz spac spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 jakby moje 330 tyle brało to byłbym zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 wszystko w porządku:) to że tyle bierze to nic nie znaczy!!! a masz wyciąg z hamowni i wiele koni nie ubyło! więc o co się martwić?? wiesz niektórym biorą tyle oleju co paliwa:) hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 jakby moje 330 tyle brało to byłbym zadowolony Moje M54 też coś łyknie, nie ma. Jest wiecej poszczególnych miejs gdzie olej moze uciec - vanos, niekiedy dwa vanosy, 24 zawory, 6 garów to szesć pierścieni itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 6 garów to szesć pierścieni pierścieni jest więcej bo chyba po 3 na cyl:) ale mniejsza o to poprostu olej zawsze auto weźmie, może nieraz niewiele ale zawsze coś!! a w szczególności więcej weźmie, jak silnik się nie dogrzewa!!! odpalisz zimą i 1km przejedziesz to wtedy oliwy spali troszke!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 mi na 2 tys km w m54b30 bierze 0,7-0,8 litra i to wszystkim tak bierze co sie pytalem a jak ktos mowi ze nie bierze to kłamie .. każde m54 bierze rush tylko sie cieszyć na twoim miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 rush-ten sam silnik i powiem Ci,ze w zasadzie te same ilosci dolewam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 24 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 dzieki chlopaki, to mnie uspokoiliscie, bo moje byle 330d bralo jakies groszowe sprawy i troszke sie zastanawialem czy to normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 mi na 2 tys km w m54b30 bierze 0,7-0,8 litra i to wszystkim tak bierze co sie pytalem a jak ktos mowi ze nie bierze to kłamie .. każde m54 bierze rush tylko sie cieszyć na twoim miejscu a lejesz typowy olej do lpg ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 rush-ten sam silnik i powiem Ci,ze w zasadzie te same ilosci dolewam x2 tylko mam bez vanosa a lejesz typowy olej do lpg ? Dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 a lejesz typowy olej do lpg ? nie ma chyba takich oleji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 nie ma chyba takich oleji. jak nie ma koles leje jak dobrze pamientam lotos gaz i nie ma problemow z brakiem oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Są oleje do instalacji gazowych, ale jak to dziala to niewiem bo gaz mam tylko w zapalniczce... Co do spalania oleju to masz swietny wynik bo to wychodzi od wymiany do wymiany zero dolewek. Moje wysluzone M10 bierze na 4000km ok 1litra, a wg instrukcji norma jest do 1,5l/1000km. Mysle ze duzo bardziej istotnym aspektem jest kolor oleju, powinien przez dlugi czas byc czysty i przejrzysty. U mnie do 5000km olej jest przezroczysty, koloru takeigo jak nowy, po 5000km robie sie koloru miodu, a po 10 000km zaczyna byc mocno brazowy, ale wtedy starszuka zalewam nowym Valvolinem happy_bmwhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 (edytowane) a co ma do tego lpg? m54 biora wszystkie obojetnie czy to gaz czy pb a olej do gazu to tak samo jak swiece do gazu jedna wielka sciema naciagaczy kasy ... temat z braniem oleju mam juz przerobiony do deski nie pomaga nic tak juz bierze każdemu mozna sobie poczytac na googlach "m54b30 bierze olej" sa ludzie ktorzy powymieniali wszystko co sie dało i NIC to nie dało a ten litr mobilu 10w40 na 2 tys to nie jest jakis mega wydatek jezdze 2 tys km na PB,LPG i Oleju Silnikowym (brakuje jeszcze silniczka elektrycznego) :4: zrobiłem autem 38 tys prawie i nic sie dziwnego nie dzieje poza tym olejem co jest jak czytam normalne w m54 Edytowane 24 Września 2011 przez jokeymiras Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 rush-M50 miały w papierach że dopuszczalne jest zużycie 100ml oleju na 1000km. Papiery swoją drogą a życie swoją. Dużo leży po stronie oleju-jak miałem castrola magnatec'a to nie obeszło się bez dolewki między wymianami.Teraz mam valvolina i nic nie ubywa(nie jestem w stanie tego zauważyć na bagnecie). W Twoim przypadku bym się wogóle nie martwił ale patrząc na to co uskuteczniasz np na redeco to się nie dziwię:)M50 i pewnie nie tylko wysoko kręcone na obrotach podpijają olej-normalka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 fajnie macie,dolewać 5-7 litrów na 10-15 tys km,to po co w ogóle robić wymiany :lol::lol: [ATTACH=CONFIG]16297[/ATTACH] W Twoim przypadku bym się wogóle nie martwił ale patrząc na to co uskuteczniasz np na redeco to się nie dziwięM50 i pewnie nie tylko wysoko kręcone na obrotach podpijają olej-normalka. miałem zamiar to samo napisać,rush jeżeli często słychać u ciebie odcinke- litra na 10 000 to jest pestka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman_bmw Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 pawelo tu sie z toba zgodze bo przy 10 do 15 tys dolac taka miarke to faktycznie po co zmieniac olej mozna zaoszczedzic i tylko filter zmieniac jak ja jezdzilem do polski moja 325i to mimo swojego rocznika 95 po wyjezdzie z uk i powrocie do silnika dolalem okolo 0.5l ale to tak dla siebie a wiadomo ze w niemcach sie nie jedzie 60km/h tam sie zapierd.....owszem z uk do pl spalilem 2.5 baku benzyny ale to jest ponad 1600 km i nastepny wyjazd juz z nowym motorem 328i zobaczymy jak sie popisze .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 a tam gadacie dobra jest taka niepewnosc jade jade i kminie kiedy mi sie zaswieci kontrolka teraz a moze za 100 km a z tym braniem oleju to jest dziwna sprawa zaobserwowana u duzej ilosci osob z m54 ze przez 1800km nie bierze nic a przez nastepne 200 km ubywa 0,7~0,8 litra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 To dziwne trochę, że 1800km nic, a później litr na 200km, ale ogólnie jeśli auto jest wysoko kręcone to zawsze wciągnie olej. Ja lodówce też dolewam trochę w międzyczasie, a wymiany robię co 8tyś.km i jeżdżę na Mobil'u 1 pełnym syntetyku (5W50 jak dobrze pamiętam). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
willi230 Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 1 l oleju na 10 tys a ty takie pytanie zadajesz??:bag::bag:lolollolol weź innych ludzi nie denerwuj co leją po 3-4 litry hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Ja u siebie też mam m50b25 (bez vanosa), jeszcze nie zdarzyło mi się dolewać między wymianami. Brat ma 523 e39 na podtlenek lpg i cos tam dolewa (ok. 1-2l). Olej wymieniamy co ok. 10 000km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.