slash Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 bmw e39 2.5tds z rana jak odpalam auto to przez chwile silnik nie pracuje rowno, swiece zarowe zmienilem , nie zapowietrz sie, niewiem co to moze byc, jak jest cieply to pali na strzala, jak go z trzy razy z rana podgrzeje to terz pali na strzala, pomocy co to morze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Powinieneś sprawdzić, czy do wszystkich świec dochodzi prąd. Jeśli wszystkie świece na 100% grzeją, to może jeszcze być słaba kompresja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Ale na początku jeszcze raz sprawdż dokładnie świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slash Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Tomek_79, mam pytanie w sprawie tych swiec z e39 tds czy to normalne ze jak zgasnie kontrolka od swiec na desce rozdzielczej to one dalej gzeja jakies 4 do 5 sekund i puzniej jak go po tych 4 5 sekundach zapalam to pali na strzala. moze poprostu za krutko go grzalem? jak mozesz to odpisz dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Witam. Nie jestem pewny na 100% czy dzieje się tak w tdsach, ale np w volkswagenach tak jest. Po zgaśnięciu kontrolki od świec, po kilku sekundach słychać krótkie cyknięcie. Oznacza to, że przekaźnik wyłączył świce dopiero po krótkiej chwili od zgaśnięcia lampki. Żeby to u siebie sprawdzić najprościej poprosić kogoś o pomoc. Samemu wziąć próbnik do instalacji samochodowej, albo żaróweczkę z dwoma kabelkami i jeden kabelek przytknąć do masy (np do jakiejś śruby albo do metalowego bloku silnika albo wprost do masy akumulatora) a drugim kabelkiem dotknąć jednej ze świec żarowych. Wtedy druga osoba niech wsiądzie do auta i przekręci stacyjkę nie zapalając silnika. W momencie przekręcenia kluczyka powinna zapalić się żaróweczka (co oznacza, że świece się nagrzewają) i kontrolka na zegarach. Niech osoba siedząca w aucie powie kiedy zgaśnie kontrolka. Jeśli się okaże, że kontrolka zgasła a żaróweczka jeszcze chwilę się świeci, to znaczy że świece jeszcze się grzeją. Pomimo tego, że wymieniłeś świece, któraś z nich mogła już się zepsuć, bo to się czasem zdarza, zwłaszcza wtedy, gdy kupiło się te tańsze. Miałem kiedyś przypadek, że nowa świeca była już do niczego. Wcale nie musi być tak, że świeca zupełnie nie grzeje. Czasem może być tak, że za mało się nagrzewa i pomimo tego, że z pozoru jest dobra, to jednak za słabo grzeje i silnik trudniej odpala. Mam nadzieję, że jest to w miarę zrozumiałe Pozdrawiam, Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Sprawdx bezpiecznik swiec zarowych zobacz czy te swiece wogole grzeja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slash Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Tomek_79, dzieki za pomoc wszystko jest juz ok tylko musze czekac chwile po zgasnieciu kontrolki i pali od reki pozdrawiam i jeszcze raz dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Cieszę sie, że mogłem pomóc POzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.