mmaarrcciinn Opublikowano 23 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Czy może to być wina przewodów paliwowych??? Śmierdzi tylko na postoju wewnątrz, podczas jazdy nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 23 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Mozesz okreslic bardziej skad dokladnie czuc PB ? Czy niemozesz tego zlokalizowac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 23 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 (edytowane) Gdzies leci benzyna, najprawdopodobniej przewody bo sa gumowe i guma parcieje, ale niemozna wykluczyc jakiegos np wtrysku. Smierdzi na postoju bo benzyna jest lotna, i podczas postoju wylatuje wnekami z pod maki i za pomoca kratek wentylacyjnych dostaje sie do wewnatrz. Przy wlaczonym nawiewie wiecej, przy wylaczonym mniej. Jak jedziesz ped i obieg powietrza wydmu****e ten "zapach" benzyny, oraz przez kratki wentylacyjne wlatuje ped swiezego powietrza.... U mnie bylo identycznie, okazalo sie ze wtrysk rozruchowy pocil sie. (moja wina, kiedys go nadlamalem i zostawilem, az wkoncu puscil) :-P P.S. Jedna z metod sprawdzenia gdzie leci to odpalic auto (zeby wszedzie w przewodach bylo cisnienie) i wtedy poszukiwac wyciekow, ale tylko gdy jeszcze silnik i ogolnie pod maska jest zimno, bo jak sie zrobi cieplo to momentalnie benzyna paruja i nie znajdziesz tego... Mozna tez wziasc zapalniczke i jak wybuchnie tzn ze tam lecialo....lolollolollolollolol Edytowane 23 Września 2011 przez Tomaszeks_88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Sprawdź węże powrotu paliwa... odpal auto, karton pod spód i powinno być widać skąd kapie zanim się rozgrzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 mialem podobny problem w m50 "cieklo" na zlaczeniu weza gumowego z metalowa rurka pod kolektorem,bylo czuc tylko jak motor byl zimny skrucilem wezyk 1 cm i problem zginal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.