mmaarrcciinn Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Witam, nieraz gdy odpalę swoją e36:bmwsexemofg3: (tak po czasie gdy stoi dzień lub dwa) nacisnę gaz i ruszam to czuje jakby taki muł delikatny jakby chciała a nie mogła jechać,wiecie tak coś nie tak jest, czuć że nie idzie jak powinna. Przejadę tak z kilometr lub dwa wolno nie rozpędzając się za bardzo, trzymając równo nogę na gazie i nagle czuć takie delikatne przyspieszenie jakby odpuściło i jedzie normalnie z normalnym przyspieszeniem... Nie jest tak zawsze, ale często... Czego może być wina??? :(Zaznaczam że żadnego gazu w niej nie posiadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Może układ paliwa sie zapowietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 22 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Ale to by tak szybko odpuszczał zaraz? Czy jakby się zapowietrzał to nie było by szarpania samochodem??? Ja szarpania nie mam. jedzie normalnie wszystko ok, tylko taki delikatny mułek się robi... i za kilka chwil odpuszcza i jedzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 No moze jedzie na paliwie które jest jeszcze w przewodach. A czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa nie czujesz jakby go zasysało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 22 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Nie. Właśnie takiego zasysania nie mam przy otwarciu. Powinno być czy nie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 22 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Czy jakby jechał na tym co jest w przewodach to takie byłyby objawy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Ja bym sie tu bardziej dopatrywal np umierajacej pompy paliwa, niz zapowietrzonego ukladu, to nie diesel. Jak wymienialem filtr paliwa to silnik tylko dluzej krecil i chwile chodzil nie rowno, a to ponad polowa ukladu byla z powietrzem. Mozna tez podlaczyc do kompa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 tam niemasz niczego w przewodach bo jest wysokie cisnienie i w pare sekund wymienia sie cale paliwo z tym w baku. To z przewodow starczyloby na 1-2sekundy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 22 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Też myślałem o pompie, nieraz zapali mi dopiero za 2 lub 3 razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras120682 Opublikowano 23 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Ja bym sie tu bardziej dopatrywal np umierajacej pompy paliwa, niz zapowietrzonego ukladu, to nie diesel. Jak wymienialem filtr paliwa to silnik tylko dluzej krecil i chwile chodzil nie rowno, a to ponad polowa ukladu byla z powietrzem.Mozna tez podlaczyc do kompa.... Zgodzę się z kolega może umierać pompa paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.