Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

witam! nieopatrznie po wyjęciu akumulatora zamknąłem drzwi kluczykiem i teraz nie mogę otworzyć,ale przecież skoro się zamknął to powinien otworzyć niestety kluczyk wykonuje tylko jałowy ruch i nic.Muszę włożyć akumulator i więc .... ktoś wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przy okazji to rano chciałem odpalić i tylko robi trrr trrr trrr i nawet nie zakręci choć światła i zamek chodziły galanto po stronie elektrycznej,buczało tylko coś za zegarami więc to raczej na pewno akumulator.Aku jest bezobsługowe więc o dolewaniu wody trzeba zapomnieć po prostu naładować.Ma też tzw magiczne oczko i wydaję się że jest ono barwy zielonej co oznacza że jest O.K.Podejrzewam załączające się webasto podczas mojej nieobecności ktoś wie jak to zaprogramować albo po prostu wyeliminować (bezpiecznik) bo pilota oczywiście nie ma.Kiedyś grzebałem przy telefonie i może coś w nim uruchomiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie buczało tak jak z panelu klimatronica?? u mnie ten wiatraczek mały w klimatronicu buczy!!! a jak robi try try to bateria padła mam to samo często gęsto bo nie mam za najlepszego aku!!! akumulatory niby nie są obsługowe ale pod naklejką u góry mają płytkę którą trzeba otworzyć i wszystkie cele widać na wierzchu!!!!!<bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety nie dałem rady bez akumulatora w środku po prosu nie działa nic, stąd moje kolejne pytanie jeśli po odgięciu drzwi jakoś drutem uda się otworzyć maskę przednią ciągnąc za rączkę(myślę że się uda) podepnę napięcie w komorze silnika to prąd popłynie do zamków zaznaczam akumulatora nie ma i otworzę czy raczej trzeba innym tropem pójść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbowałem podłączyć bezpośrednio do tylnej klapy bagażnika tego nad rejestracją wyciągnąłem go na wierzch są dwa kabelki więc teoretycznie po podłączeniu napięcia powinien otworzyć do aku i tylko dym z przewodów nie otworzył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli podepniesz + i - pod maską wszystko zadziała tak samo jak by sie podłaczyło aku z aku dawcy.

Dzięki Kolego!!! Jako jedyna metoda Twoja się sprawdziła zresztą od niej zacząłem resztę przeczytasz poniżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie otworzyłem!!!!! Jutro przedstawię szczegóły,gdyż dziś z tego szczęścia musiałem się za.... zresetować.,a tak na świeżo dziś bo jutro zapomnę,jeśli ktoś tego nigdy nie robił to prosiłbym o nie pisanie nie profesjonalnych podpowiedzi w stylu zapłać 100 to ci zrobią tudzież psiknij WD40 to cudownie się otworzy bo to przypomina mniej więcej:nie grzesz a dusza Twoja będzie uzdrowiona po wsze czasy" a zapomniałem jeszcze że :daj na tacę to zabaczymy co się da tam w Górze załatwić".Prawa fizyki są powszechnie znane więc tu cudowna woda z LURD nie pomoże.To tyle dziś bo mnie trochę poniosło a jutro dla wszystkich zainteresowanych szczegóły ODBLOKOWANIA ZAMKÓW PO WYJĘCIU AKUMULATORA W BMW 530 D z rocznika 1999!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edytowane przez fastandhurry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla wszystkich zainteresowanych i nieco roztargnionych.Podpieramy auto na lewarku podnosimy najwyżej jak to możliwe.Zabezpieczamy auto kołem lub innym solidnym przedmiotem (tak na wszelki).Odkręcamy osłonę pod silnikiem 4 wkręty z przodu i jeden z tyłu.Kładziemy się pod samochodem nogami w kierunku jazdy.Lewą rękę wkładamy w komorę silnikową po prawej stronie.Na początek odnajdujemy alternator,wędrując wyżej odnajdujemy drogę do owego zbawiennego dinxa oznaczonego symbolem +.Nie jest łatwo ale wykonalne,mnie się udało po około 10-ciu minutach.Następnie tą samą drogę pokonujemy ale już z kablem zakończonym tzw.żabką którą tam musimy podpiąć.Drugi kabel podpinamy pod silnik nieco z prawej strony jest on zmasowany z karoserią grubym kablem w kolorze brązowym.Jak leżymy pod silnikiem jest on niemal przed oczami.To w zasadzie wszystko pozostaje tylko podłączenie analogicznie drugich końców kabli do słupków akumulatora.Po podłączeniu zapali się oświetlenie wnętrza jeśli nie oznacza że coś nam tam spadło.Auto otwieramy z kluczyka tzn. wkładamy w zamek i przekręcamy gdyż pilot nie zadziała ten pierwszy raz ,potem już tak ale pierwsze otwarcie z kluczyka.No mam nadzieję że wszystko jasne.Jeśli ktoś mieszka w bloczku jak ja i nie ma możliwości ładowania aku na wozie to radzę nie domykać przedniej maski aby móc zawsze doprowadzić prądzik do zamków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tak ale kabel na alternatorze jest przykryty jakimś plastikiem i nie wiedziałem jak go ściągnąć a nie chciałem połamać.Jeśli bym nie dotarł tam wyżej to na pewno zajął bym się alternatorem, ale pisałeś ,,...powinno zadziałać" a kolego chiccoo stwierdził z całą stanowczością ,to mnie przekonało.Oczywiście Tobie też dziękuję bo to rzeczowa i teraz to wiem również skuteczna podpowiedz.A płacenie 100 dla magików którzy pokrzywią drzwi wpychając jakiś drut bo pewnie tak by się to skończyło uważam za szczyt głupoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przyszlosc-

-podchodzisz do przednich drzwi pasazera

-wkladasz kluczyk i podnosisz klamke do gory

-lekko w lewo i w prawo

-rygiel sie podnosi i masz otwartą bunie

BMW stworzylo ten patent-tzw.awaryjne otwieranie drzwi i pamietaj ze tylko prawe przednie tak sie da i jak pradu brak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...