Pawel Komor Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 witam mam okazje kupic kable zaplonowe firmy Janmor HR3 do M40.czy slyszeliscie kiedys o takiej firmie i czy polecacie taki zakup(110 zl za nowe)?dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 słyszałem opinie ale w 90% były negatywne o firmie JANMOR i SENTECH, koledzy nie byli za bardzo zadowoleni, wymieniali po roku na NGK i BOSH pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meles Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Hmmm... to zależy jakie kable to są? Ja kiedyś oglądałem Janmory i były z zaciskanmi koncówami (nie da się tego powtórnie zdemontować) i nie było rezystorów w koncówkach tylko cały przewód miał określoną rezystancję. Z tego co wiem nie jest to najlepsze rozwiązanie. Słyszałem jednak o Janmorach które da się rozbierać (z końcówkami oporowymi) i można w warsztacie wstawić przewody BOSCH'a za niedużą sumę i są kable na lata. Za ok 100,oo PLN to ja chyba kupiłem Championy i są do dupy. Muszę wymienić bo silnik przestał pracować równo. Na tych Janmorach (nota bene polska firma) też pojeździsz, ale nie licz na jakieś cuda. Są w sam raz aby przetrwać zimę i pooszczędzać na coś lepszego. Ja jestem w trakcie kompletowania kabli w serwisie BOSCH'a i jak mi koleś podliczył za ile mi złożą to wyszło około 450,oo PLN (cena szacunkowa, nie powinno wyjść drożej jak 480) tylko takie kable są już na lata no i silnik lepiej pracuje. PS. Tak mi się jeszcze przypomniało, że przewody muszą mieć miedziany rdzeń. Żadnych węglowo cośtamowych kombinowanych jak moje nieszczęsne Championy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMW_Zbyszek Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Ja też się zastanawiałem nad Jammor'ami bo mi dziwnie odpalał na zimno i czasem nie odpalał na ciepło -- i najczęściej podczas dużej wilgotnosci --> więc pierwsze podejrzenia padły na kable -- ale okazało się że to wina palca i kopułki - do tego doszedł kolega z Boscha (ale każdy inny mechanik od razu kazał przyjechac z kablami na wymianę). W każdym razie dowiedziałem się od znajomych (posiadaczy BMW) że trzeba tam jakiś czujnik przełożyć z oryg/starych kabli, ale i tak kiepsko chodzi -- ale cena faktycznie zachęcająca w porównaniu do Boscha czy Beru. Ja jestem w trakcie kompletowania kabli w serwisie BOSCH'a i jak mi koleś podliczył za ile mi złożą to wyszło około 450,oo PLN (cena szacunkowa, nie powinno wyjść drożej jak 480) tylko takie kable są już na lata no i silnik lepiej pracuje. Wytłumacz mi to -- bo mam znajomych w serwisie Boscha i może zrobiłbym podobnie, oni mają za niecałe 850zł kable Beru (Jammora z hurtowni mogę mieć - ale nie chce - za 250zł) a tyle kasy to dla mnie duży wydatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meles Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Ja jestem w trakcie kompletowania kabli w serwisie BOSCH'a i jak mi koleś podliczył za ile mi złożą to wyszło około 450,oo PLN (cena szacunkowa, nie powinno wyjść drożej jak 480) tylko takie kable są już na lata no i silnik lepiej pracuje. Wytłumacz mi to -- bo mam znajomych w serwisie Boscha i może zrobiłbym podobnie, oni mają za niecałe 850zł kable Beru (Jammora z hurtowni mogę mieć - ale nie chce - za 250zł) a tyle kasy to dla mnie duży wydatek. Ja pojechałem do sklepu który zajmuje się sprzedażą akumulatorów i do tego jest serwisem BOSCH'a. To wszystko było liczone jakbym składał te kable z pojedynczych części (fajki osobno i przewody osobno) i to po sporych zniżkach. Normalnie kosztowałyby ponad 600PLN. Przewody Beru spotkałem na pierwszym montażu i w jednym ze sklepów usłyszałem coś około 800 za nie, więc Twój serwis nie jest taki drogi. Ja oryginalnie miałem Bremi, ale wymieniłem je po tym jak je zmierzyłem (chyba tylko jeden trzymał rezystancję a reszta miała odchylenie rzędu 80-150% a niektóre były złamane). Pomimo nowych kabli silnik zapala lepiej, ale chodzi mniej równo. :lol: Wiem, że dziwne ale tak jest. Chyba przez te "Championy". :roll: PS. Słyszałem jeszcze o przewodach firmy Magnecor (ze sportowym rodowodem :roll: ). Komplet do mnie (6 cylindrów, bez czujnika) kosztuje ok 680PLN a ten z czujnikiem jest droższy i chyba ponad 800PLN. :shock: Nie wiem skąd ta rozbiezność. PS.2. Co do czujnika to jest to właśnie czujnik którym komputer weryfikuje chyba liczbe obrotów, ale na kilku forach były robione "testy" i nikt nie zauważył różnicy z czujnikiem czy bez czujnika. PS.3. Tak jak pisałem można spróbować zamówić te Janmory z fajkami zintegorowanymi z rezystorem i włożyć przewody BOSCH'a w serwisie. Tak mi kiedys jeden z mechaników mówił, ale ile w tym prawdy nie wiem (czy są takie Janmory z fajkami z rezystorami i czy są rozbieralne). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 czujnik to tak zwany impulsator, niektorzy go przekladają pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 mam takie od 2 lat i nienarzekam <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Komor Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 moj gazownik odradza mi inne kable niz ngk lub bosh,a mam klopot bo mi szarpie na gazie i nierowno pracuje,wiecej pali niz zwykle(instalacja sekwencyjna),nie wiecie ile moga kosztowac kable ngk lub bosh do M40??pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 a takie cudo ktos testował: http://www.allegro.pl/item121542944_przewody_zaplonowe_bmw_320_323_520.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 moj gazownik odradza mi inne kable niz ngk lub bosh,a mam klopot bo mi szarpie na gazie i nierowno pracuje,wiecej pali niz zwykle(instalacja sekwencyjna),nie wiecie ile moga kosztowac kable ngk lub bosh do M40??pozdro jezdze na janmorach od dwoch lat na gazie i strzelil mi raz,i to na samym poczatku.tylko ze ja mam najprostsza instalacje bo gazownik wlasnie taka mi polecil do m40 i mial racje.twoj wybor.. mam nadzieje ze na gazownik zaczal od wymiany filtra gazu? bo u mnie sa wlasnie takie objawy gdy filter sie rozpada :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Komor Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 filtr fazy gazowej byl wymieniany ostatnio,a fazy cieklej nie jestem pewien,Ty masz na mysli ten pierwszy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.