Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Napisze tak prawie po chłopsku.

Chodzi mi o przepustnicę. Z tego co wiem jak dodaję gazu to ta "klapka"(bliżej silnika) w przepustnicy sie otwiera. I teraz pytanie. Po co jest druga "klapka" zewnętrzna. bo mam cały czas ją otwartą.

Mam taka jak na aukcji

http://allegro.pl/ahc2-bmw-e39-2-0b-przepustnica-i1774353812.html

Edytowane przez kamilsuchy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to dodatkowa przepustnica powietrza/ASC która oprócz blokowania się kól dławi silnki - spawdzisz już nie długo w zimie na śniegu jak spóbujesz wcisnąć gaz do końca to silnik sie nie wkręci. Tego typu przepustnica stosowana jest w silnikach M50B/M52B/M52TuB. W M54 już jej nie ma, bo jest zintegrowana z normanlną przepustnicą, ale tam już komputer steruje pracą przpustnicy dlatego nie ma potrzeby stosowania dodatkowej przpustnicy bo pedał gazu nie jest połączony mechaniczne linką z przpustnicą lecz sterowany jest za pomocą potencjometru (połozenie pedału gazu zczytuje komputer i potem ustala odpowiednie położenie przepustnicy).

Ta przpustnica na postoju zawsze będzie otwarta, dopiero system ASC ją przymknie w razie boksowania się kół.

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...