Kok0s Opublikowano 14 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 co sądzicie o tym oleju "Texaco Havoline" 10W40 do bmw e36 2.0 m52? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 14 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 szczerze mowiac pierwsze slysze skad wytrzasnoles taki wynalazek ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kok0s Opublikowano 14 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 od silesia sklep na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 14 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 no to niestety Ci nie pomoge ja do takiego silnika jak masz lałem mobil 1 syntetyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 14 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 jesteś pewien kondycji silnika - jesli tak polecam http://moto.allegro.pl/mobil-1-esp-formula-5w30-5l-promocja-tanie-filtry-i1798819738.html. Poczytaj opinie na jego temat. Ja narazie jeźdzę na Mobilu 0W/40 ale jak bede wymieniał na jesień to kupie własnie ten olej, Spełnia wszystkie najnowsze normy mi.n BMW long life 04 czy najnowszą norme do pompowtsrykiwaczy m.in VW 507.00. Nadaje się zarówno do najnowszych diesli jak i silników beznynowych z turbo czy silników z bezpośrednim wtryskiem. Olej drogi, ale jest to olej typu Long Life więc wymieniasz go nawet co 20000 km, ale pamiętaj by silnik był skonstruowany w tej technologii, a M52 chyba jeszcze nie jest. Ps. Olej jesli spełnia norme np LongLife-04, to spełnia równiez te wcześniejsze czyli LongLife 01 i LongLife 98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kok0s Opublikowano 14 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 nie wiem - nie znam sie dlatego pytam bo nie wiem jaki mam lac olej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 14 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Moja malzonka 3 lata zajmowala sie dystrybucja oleji Divinol ( niemiecki produkt odpowiadajacy klasa Mobilowi) o ile pamietam texaco to olej dla ktorego produktem bazowym jest stary zuzyty olej silnikowy , po oczyszczeniu dodaja swoje komponenty uszlachetniajace . z racji tej ze malzonka siedziala po uszy w tym ,mialem kiedys prospekt tej firmy pro eko produkty z recyklingu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 14 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 co sądzicie o tym oleju "Texaco Havoline" 10W40 do bmw e36 2.0 m52? Lałem ten olej do m50b20, bez zastrzeżeń, jak bym miał taniej to pewnie bym zalał ponownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukax21 Opublikowano 21 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 ja ogólnie nie wchodził bym w żadne wynalazki olej wymienia się 2 razy w roku lub trzy w zależności od tego kto ile jeździ i czy kupisz olej za 100 zł czy za 70 to nie jest duża różnica najlepiej wlać uznane marki tj Elf lub Mobil Ja do swoich wszystkich aut a mam ich kilka leje zawsze Elfa lub Liqui Moly Uważam że są to dobre oleje i nie drogie ale pewnie na forum znajdzie się prę osób które napiszą że są to oleje do ...... ale mi pasują A co do oleju typu long life fajnie że są i nawet wskazane jest żeby je zaleć do silnika ale ja nigdy nie wymieniam oleju rzadziej niż co 10 - 12 tyś Lepiej częściej wymienić olej niż remontować silnik Kwestia podejścia pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Ja do swojego auta (m50b25) leję Liqui Moly 10W40 z dodatkiem NoS, jestem zadowolony. Pozostałe auta w rodzinie też są na olejach Liqui Moly. Wcześniej miałem Castrola, ale wiele osób uważa, że to "słaby olej, ale dobry marketing". Dlatego zacząłem szukać i wynalazłem Liqui Moly. O Texaco też były pochlebne informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Swiete slowa: " "słaby olej, ale dobry marketing" " Natomiast Texaco czy Liqui Moly to firmy z duzymi tradycjami i czesto promuja sport samochodowy (rajdy, wyscigi), natomiast castrol reklamuje ladna buzia, ktora moze nawet nie miec prawka... Mozesz sprobowac, chodz czy nie lepiej wlac sprawdzony juz na forum Valvoline czy Motul ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 sagui-jeśli lejesz do silnika LM z dodatkiem NoS to taka mała przestroga -nie stosuj w przyszłości ceramizerów-musisz pozostać przy NoS . 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kok0s Opublikowano 22 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Texaco Havoline 10W40 już zalany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Runi Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Ja sie trzymam cały czas Castrol 10W-40 i nie narzekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Ja sie trzymam cały czas Castrol 10W-40 i nie narzekam Ja tez nie narzekalem, ale zmienilem na Valvoline i bylem mile zaskoczony, mimo ze z minerala przeszedlem na pol-syntetyk to silnik zaczal chodzic ciszej i mniej pali oleju <bmw_1><bmw_1> Nie wspominajac duzo lepszego zachowania sie zima, ale to juz kwestia gestosci<bmw_1><bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 23 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 sagui-jeśli lejesz do silnika LM z dodatkiem NoS to taka mała przestroga -nie stosuj w przyszłości ceramizerów-musisz pozostać przy NoS Dzięki Dziki za przestrogę, ale nie stosuję ceramizerów, zostanę przy NoS dobrze mi na tym jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.