Dyziu Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 ostatnio zauważyłem dziwne drgania z okolic podłokietnika!!! jak się rozpędzam tzn tak ostro to czuć drgania (bicia)tak jakby ze środkowej części auta w podwoziu! (tak jakby pop podłokietnikiem)!! drgania są już nieraz od ok 4 tyś i im większe obroty to się nasilają!!! dziś troszke powariowałem i coraz bardziej zaczęło napierdzielać!!!lolol zastanawiem się czy szukać winy w podporze wału?? czy w moście!!?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Mozliwe ze poducha na skrzyni lub silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 10 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 myśle bardziej że to wina łącznika wału ze skrzynią lub podpora wału!! napewno coś z przeniesienia napędu!!! ale myślę że do wujka podjadę w poniedziałek na kanał i zobaczę może ktoś z was miał podobne przypadki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Dyziu a to twoje cacko to auto czy man ? Masz pukniecie z tylniej czesci przy dojezdzaniu do swiatel jak i przy dodaniu gazu kiedy auto sie toczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 10 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Dyziu a to twoje cacko to auto czy man ???nie rozumim:)Masz pukniecie z tylniej czesci przy dojeżdżaniu do swiatel jak i przy dodaniu gazu kiedy auto sie toczy ? wogole nie mam takich rzeczy!!! mam automata a tu są chyba inne objawy!!?? poprostu jak przycisne to przed zmianą biegów (z np 1 na 2)tak jakby budą trzęsło na chwile, a zaczynały te drgania dochodzić z okolic podłokietnika tzn mniej więcej z polowy podwozia!!!myśle że to łącznik wału ze skrzynią!! a te drgania czuć tak jakbym wjechał nagle na kamienistą droge!! taką mocno kamienistą!! na początku myślałem że poprostu koła boksują:)hehe ale dziś się nasiliło tzn mocniej i w dłuższym przedziale obr!! wydaje mi się ze to dzieje sie w przedziale max momentu obrotowego!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 ??nie rozumim automat czy manual Ok juz odpisales ponizej.Cos definitywnie sie ''rozlatuje''...mozna by podejrzewac to co mowisz.Nie chcialbym nic innego podpowiadac i mam na mysli tu skrzynke.Masz mozliwosc wjechania na podnosnic tak aby kola byly w powietrzu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 10 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 (edytowane) hmm nie za bardzo!!! z tym podnośnikiem mam złe relacje z gościem u którego pracowałem:( a on właśnie ma podnośnik!! a co myślisz jeszcze nad przegubem??bo napewno to nie są koła mam 16 i troche podjechane opony ale raczej nie to!! chciałem po redeco pośmigać teraz !!! więc musze to zrobić bo jeszcze wał mi wejdzie do szoferki:) Edytowane 10 Września 2011 przez Dyziu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 ja bym stawial na elastozlacze mialem 535 w automacie i takie same obiwy byly napierdzielanie na wysokosci podlokietnika 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Można by też sprawdzić tłumik drgań na wale część nr 2 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM61&mospid=47544&btnr=26_0188&hg=26&fg=10〈=pl jak będzie porozrywana , sparciała , czy już starawa mięka , też będą takie objawy drgania przy dodawaniu gazu 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Można by też sprawdzić tłumik drgań na wale część nr 2 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM61&mospid=47544&btnr=26_0188&hg=26&fg=10〈=pl jak będzie porozrywana , sparciała , czy już starawa mięka , też będą takie objawy drgania przy dodawaniu gazu dokladie o to mi chodzilo moje bylo rozerwane jak szmata ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 dokladie o to mi chodzilo myślałem że mówisz o elastozłączu na tłumiku między katami , ale co to by miało z tym wspólnego , może tylko spaliny w kabinie lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 myślałem że mówisz o elastozłączu na tłumiku między katami , ale co to by miało z tym wspólnego , może tylko spaliny w kabinie lolol to sie akurat nazywa tlumik drgan albo skarpeta:4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 dokładnie objawy pasują do rozpadającego się tłumika drgań wału. miałem to u siebie i też nie wiedziałem co to napierdziela :shock: a okazało się, że właśnie ten element był ostro stargany :mrgreen: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 11 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 dzięki chłopaki jest tak jak myślałem:) więc niewielki koszt w sumie:) jak wiadomo jest troche roboty ze ściągnięciem tłumików ale myśle że jutro po robocie to ogarne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 jak pamientam nie trzeba bylo ciagac tlumika w e 39 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 11 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 byłem przed chwilą na kanale!!! i fakt nie trza ściągać bo na wierzchu wszystko jest!!ale guma jest w miare nie jest az jakaś bardzo sparciała!!! poduchy na skrzyni ok podpory nie sprawdziłem bo nie miałem jak w niedziele:) a i te drgania są na 1 biegu od 3800obr do 4300obr a na 2 biegu od 2300 do 2600!! potem wszystko ucicha!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 moze nie byc sparciala ale tulejki w srodku moga byc wyrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 dokladnie. z wierzchu nie zawsze widać by było coś nie tak. u mnie po zdjęciu okazało się, że właśnie wszystkie te tuleje powylatywały :shock: z czasem będzie pewnie bardziej nawalało po tunelu bo bicie na boki będzie coraz większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 11 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 jutro po 15 rozbiore i wymienie!!! z rana zamowie i gitara!! a jaką firme kupiłeś i jak się sprawuje??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 ja miałem z Lemfordera. jak na razie jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 org ok 480 zl bo ostatnio do e 46 wkladalem szukaj w zamienikach firmy meyla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 13 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 dobra panowie i panie!!! rozbebeszyłem dziś pół dołu auta i winna była podpora która odłączyła się od łożyska( guma rozerwana!!!))!! jutro poskładam wszystko!!!i dam zdjęcia co i jak!!a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 25 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 hmm znów Podpore słychać !!teraz słychać jak przeciągne jedynke na obroty, lub jak bokiem chce pójśc i zbijam z 2 na 1 i gaz, to tarabani się na redeco się zaczęło!!! niewiem co myśleć może wał wyważyć trzeba?? wszystko poskładałem tak jak było frezy się zgadzały bo znaczyłem punktakiem! podpora febi!! niewiem może firma do du..!! co sądzicie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Tak jak pisalismy na pv wkleje tego linka bo jednak mogles zle zalozyc elastozlacze http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=154645 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 26 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 i dup. wszystko wporzadku!!! dobrze skręciłem podpora cała!!! łącznik też dobry!!! wszystko OK już niewiem co to może być!!! może ta tuleja centrujaca na wale?? wali tylko jak dam ogien na 1 i to przy prawie pełnych obrotach to puknie pare razy i koniec!!! ale nie zawsze nieraz cisza jest!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.