kamilsuchy Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Witam. Co mogą oznaczać bąble w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 przecież nie masz zbiorniczka wyrównawczego!!! tylko na chłodnicy podziałke:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilsuchy Opublikowano 5 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 mój błąd. No ale co jest przyczyną tych bąbli. Dodam jeszcze że dzisiaj zaczęła mi sie grzać i to ostro. Dochodziło do czerwonego:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 (edytowane) a nie wywala płynu korkiem?? i czy nie ubywa płynu?? Edytowane 5 Września 2011 przez Moderator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilsuchy Opublikowano 5 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Jak podjechałem pod garaż poczekałem az ostygnie i powoli odkręcałem korek no i płyn zaczał spływac tak jakby było duze cisnienie. Troche go zleciało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 wygląda to na uszczelke pod głowicą:bag::bag::bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilsuchy Opublikowano 5 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 ...;/ A jakie sa jeszcze objawy padniętej uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 różne -woda w płynie chłodniczym i na odwrót -połykanie płynu przez silnik -silnie przegrzewający sie silnik co powoduje np rozszczelnienie chłodnicy jak korek nie puści ciśnienia -szybsze nagrzewanie sie silnika -połykanie oleju i zwiększone ciśnienie pod korkiem oleju przyczyn jest wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilsuchy Opublikowano 5 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 No to będzie ciekawie jak jutro postawie samochód do "mechanika"... Portfel będzie duuużo lżejszy...;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 no w tysiącu powinieneś się zmieścić:bag::bag: takie nie planowane wydatki ciągną po kieszenilolollolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilsuchy Opublikowano 5 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Co do twojej odpowiedzi różne -woda w płynie chłodniczym i na odwrót -połykanie płynu przez silnik -silnie przegrzewający sie silnik co powoduje np rozszczelnienie chłodnicy jak korek nie puści ciśnienia -szybsze nagrzewanie sie silnika -połykanie oleju i zwiększone ciśnienie pod korkiem oleju przyczyn jest wiele. -płyn chłodniczy czysty tak jak i olej -co do połykania płynu przez silnik to zauważyłem że czasem przy odpalaniu wydobywa sie biały dym ale już po rozgrzaniu jest ok -nagrzewa sie normalnie oprócz dzisiejszego incydentu -Oleju nie połyka a co do cisnienia to jak dla mnie jest ok pod korkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilsuchy Opublikowano 5 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 btw a skąd woda w płynie chłodniczym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 olej miałem napisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilsuchy Opublikowano 5 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 aha no to oleju w płynie nie ma, no ale ten dym biały wyobywający sie z wydechu to już może byc objawl;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Najpierw spróbuj układ odpowietrzyć - moze sie tylko zapowietrzył. Potem bedziemy myslec dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 (edytowane) cos nie doczytalem sorki Edytowane 6 Września 2011 przez qolar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilsuchy Opublikowano 7 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 uszczelka pod głowica cała... ale po podniesieniu głowicy okazało sie że 1 tłok był czyściutki... dosłownie czyściutki. potem sie okazało że głowica od strony rozrządu nie była szczelnie dokręcona i tamtendy dostawał sie płyn chłodniczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 objawy były takie jak by to była uszczelka!!! ciśnienie i gorąc przedostawały się do ukł wodnego i dlatego się zagotował i bąbelki też dlatego były!!! tak czy siak uszczelka do wymiany!!! a tłok jak jest czysty to pobiera płyn chłodniczy, który go czyści poprostu, po tym nałatwiej zobaczyć że coś nie tak po rozkreceniu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 hmm a ile cię kosztować będzie ta przyjemność jeśli można wiedzieć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilsuchy Opublikowano 16 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 całośc około tysiączka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 16 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 planowali ci i sprawdzali szczelność zaworów?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilsuchy Opublikowano 16 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 tak wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.