sulek Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 (edytowane) Można przeprowadzić jakoś modyfikacje: - zegarów M3, żeby była w nich kontrolka ASC LUB - w miejsce ekonomizera w zegarach M52 wstawić wskaźnik temp oleju z tych zegarów?? Czy można wyjmować całe wskaźniki z zegarów i wstawiać je w inne, np w M50 paliwo jest w litrach, natomiast w M52 1/2 i 1/1 - wstawić do zegarów M52 paliwo z M50 Edytowane 7 Września 2011 przez sulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 hmm ja miałem m50 w e34 i miałem w litrach teraz mam e39 i m52 i mam też w litrach!! chyba że w e36 jest inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek666 Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 mozesz pozamieniac zegary,nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 możesz pozamieniać zegary,nie ma problemu. Co masz na myśli?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek666 Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 (edytowane) możesz wyjmować całe wskaźniki z zegarów i wstawiać je w inne np:lirty z M50 na skale 1/2 i 1/1z M52.wskaznik tem.oleju tez podejdzie w miejsce ekonomizera,tylko nie bedzie działał bo nie masz czujnika oleju w który musisz zaopatrzyc auto. Edytowane 24 Listopada 2011 przez czarek666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Wskaźniki/tarcze w zegarach E36 to jeden element, nie można włożyć np. paliwa innego a zostawić resztę, bo nie się nie da. Z tarczą temp oleju jest tak, że można samą tarczę założyć, ale elektronika zostanie od zwykłych zegarów, więc temp oleju stanie się ekonomizerem. Żeby w zegarach M3 działała temp oleju musi być nie tylko czujnik, ale i instalacja Temat można zamknąć -> wyrzucić z forum, żeby nie potrzebnie nie zaśmiecał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek666 Opublikowano 25 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 (edytowane) co ty gadasz sam przekładałem zegary od paliwa z litrów na 1/1, 1/2 .o czujniku oleju pisałem,a skoro go brak to instalaccji chyba tez,myslałem ze sam na to wpadniesz. Edytowane 25 Listopada 2011 przez czarek666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 co ty gadasz sam przekładałem zegary od paliwa z litrów na 1/1, 1/2 .o czujniku oleju pisałem,a skoro go brak to instalacji chyba tez, myślałem ze sam na to wpadniesz. Nie tyle, że brak instalacji, co elektronika zegarów jest inna w M3 i zwykłym 6-cyl. Także do E36 M3 zrobię instalację i czujnik i będzie działać, ale to nie teraz, ale przed świętami damy radę. http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=3020 Tutaj wygląda, że wszystkie wskaźniki to jedna plansza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek666 Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 (edytowane) sorki sulek wielka pomyłka masz racje.obrotomierz,predkosciomierz,temp i paliwko sa w całosci.kiedys malowałem wskazóki i wydawało mi sie ze miałem kazdy zegar osobno,ale skoczyłem poszperac w garazu i znalazłem stary rozebrany od e36 zdemontowac mozna ekonomizer.owszem wszystkie mozesz zdemontowac,ale to nic nie da bo cyferblat jest wspólny. sorki za komplikaceje.wisze browara:) Edytowane 28 Listopada 2011 przez czarek666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 No więc prościej jest zrobić zegary M3 z kontrolką ASC, bo wystarczy podmienić ten paseczek na dole z kontrolkami i wszystko działa. Czujnik i instalacja do temp oleju zrobiona, także wskazówka po kilku minutach jazdy pokazuję temp oleju w misce olejowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Czujnik i instalacja do temp oleju zrobiona, także wskazówka po kilku minutach jazdy pokazuję temp oleju w misce olejowej. To podziel się jak to zrobić, może komuś się przyda ta informacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Z chęcią, gdybym to ja robił Czujnik temp oleju jest zamiast korka spustowego w misce olejowej, stamtąd idzie po prostu kabelek. To nie ja robiłem, więc nic więcej nie wiem, ale cała "instalacja" została wykonana we Wrocławiu. Facet robił to już kilkakrotnie, także uwija się z tym szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.