sulek Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Widziałem kilka razy auta z mega szeroki felgami stalowymi, ma ktoś jakieś źródełka, gdzie można dokonać takich modyfikacji?? No i czy możliwe jest tylko wizualne poszerzenie felgi czyli szerokośc felgi ta sama, tylko jakby przenieść środek felgi bardziej na środek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 wydaje mi się że porostu odcina się wewnętrzny rant innej feli, i wspawuje w miejsce zewnętrznego w 2 feldze i z 7 cali wyjdzie jakieś 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wujek samo Zło_ Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 http://wheel-wide.com/ z tego co słyszałem od ludzi to profesjonalnie podchodzą do sprawy Dyziu... Najpierw fele ryza się na obrabiarce, później "sztukuje się" szerokość (albo z części walcowej innej felgi albo z płaskownika w wykonaniu precyzyjnym). Następnie na tej samej obrabiarce łapie się to do kupy spawem. Cały motyw polega na tym żeby wszystko było równe osiowo i promieniowo, szczelne, wytrzymałe, ładne i nadające się do czegoś więcej niż podstawka pod parasol ogrodowy tudzież popielniczkę warsztatową. Prawda, że prościzna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 4 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 wydaje mi się że porostu odcina się wewnętrzny rant innej feli, i wspawuje w miejsce zewnętrznego w 2 feldze i z 7 cali wyjdzie jakieś 12 Ale ja chciałbym zachować szerokość 7", tylko, żeby felga bardziej wystawał na zewn, miała większy rant. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 to musisz kupić felgę 5,5/6calową, rozciąć i wspawać 1,5/1 calowy płaskownik walcowany... kontaktowałem się kiedyś z firmą o której pisze WSZ i podejście mają profi... bankowo ci doradzą co i jak zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 4 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 O ile wiem, to BMW ma chyba tylko jedne i jedyne felgi stalowe w rozmiarze 17x7, na których pomykam się już dwie zimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 (edytowane) a widzisz ty masz 5x120 ... edit. vw t5 ma jeszcze 5x120 i touareg - trzeba by obczaić szerokości felg i et ty masz przykład 16 cali 6,5 cala http://allegro.pl/felga-stalowa-vw-t5-5x120-i1755480483.html Edytowane 4 Września 2011 przez tazunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 insygnia ma fajny wzór http://allegro.pl/orginal-opel-5x120-7j-r17-et-41-insignia-gm-i1799438886.html#gallery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 4 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Do Insigni trzeba mieć dystanse zmieniające śr pierścienia centrującego, jaka musi być najmniejsza szerokość dystansu, żeby zmienić średnicę pierścienia?? Do Tuareg'a chyba nie ma stalowych, a po co mam zmieniać z 17" na 16"?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.