elwis Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 A wiec zalamie was taki jednym tematem.... Moze ktos bedzie wiedzial. Wiadomo ze od lat dla bmw systemy wydechowych bmw grzebie firma "pierburg". Ale odkrylem cos dziwnego, a mianowicie. W jednej z moich Bmw Jest cos takiego ze przy tlumiku koncowym ktory konczy sie dwoma koncowkami w jednej koncowce (w prawej) jest blaszka ktora przy zapaleniu samochod zamyka wylot z tej drugiej rury i dziala tylko jedna... Nie wiem czy to ma jakies powiazanie ze jest to jeden z modeli ktory procz M3 ma doladowanie?? To samochod w limitowanej wersji Mpower czyli 323ti z doladowaniem + m-pakiet + zawieszenie m3 + hamulce m3 + skrzynia m3 + sprzeglo m3. Chialbym jednak tylko wiedziec czemu to sie do cholery zamyka jak zapalam a znowu otwiera jak wylaczam?? Co to jest ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Od kiedy E36 323 ti to jest m-power? Może podzespoły z M'ki masz ale silnik w tym modelu to najzwyklejszy M52 a nie S50 z M3... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwis Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Od kiedy E36 323 ti to jest m-power? Może podzespoły z M'ki masz ale silnik w tym modelu to najzwyklejszy M52 a nie S50 z M3... Ty czytaj dokaldnie co pisze!! Nie pisalem ze to jest M-Power!! Pisalem ze jest to limitowana seria wypuszczona w 98 roku z podzespolami M-Power!! Byly 3 wersje Compacta 323ti--> M-Power ( zpodzespolami M3), exklusive (bez sportowych siedzen obite skora i jak najbardziej z automatem) i jeszcze stadart(wiadomo). A po za tym to nie o co pytalem w temacie... Prosze kogos konkretnego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwis Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Od kiedy E36 323 ti to jest m-power? Może podzespoły z M'ki masz ale silnik w tym modelu to najzwyklejszy M52 a nie S50 z M3... aha i compacty (e36) z silnikami M3 od 98 tez istnieja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labrador Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Witaj elwis, tez mam compacta 323Ti , co do klapki to z tego co sie dowidziałem : wynika że głównym zadaniem tej klapki to ogranicznie hałasu przy niższych predkościach obrotowych silnika z wykresu widac że klapka się zamyka poniżej 2500 obr. powodując obniżenie hałasu o 10dB. Ale też pisze że przy wiekszych predkosciach i wiekszych obrotach silnika klapka ta otwierając sie ułatwia odprowadzenie spalin, których ciśnienie napewno wielokrotnie wzrasta ,gdyż przy jedej rurce mogłoby istnieć ryzyko przyduszenia silnika przez nagromadzenie sie spalin w układzie wydechowym. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=20026&highlight=klapka http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CT31&mospid=47456&btnr=18_0304&hg=18&fg=20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Compact i Touring nie wystepowal w wersji M :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Compact i Touring nie wystepowal w wersji M :!: Touringi byly M znaczy nie wiem czy w modelu 3 Ale 5 byly na bank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 To samochod w limitowanej wersji Mpower czyli 323ti z doladowaniem Nie ma takiego wynalazku w Real OEM...pokaż zdjęcia silnika to pomyślimy dalej kolego. Compact i Touring nie wystepowal w wersji M Zgadza się, tylko sedan, coupe i convertible. Cała reszta to SWAP. Touringi byly M znaczy nie wiem czy w modelu 3 .Ale 5 byly na bank Tylko w E34. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Touringi byly M znaczy nie wiem czy w modelu 3 .Ale 5 byly na bank Pozdrawiam czyli dobrze myslalem i mysle nadal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwis Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 To samochod w limitowanej wersji Mpower czyli 323ti z doladowaniem Nie ma takiego wynalazku w Real OEM...pokaż zdjęcia silnika to pomyślimy dalej kolego. Co ci da zdjecie silnika?? zobaczysz go w obudowie... lol przeciez nie bede sciagal obudowy z silnika zyeby ci udawadniac heh. Wysle pare zdjec na forum... Mysle ze te pare wystarcza... jak chcecie wiecej widziec pisac!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Wszystko co widać na tych zdjęciach to compact z m-pakietem Co ci da zdjecie silnika?? zobaczysz go w obudowie... lol O jakiej obudowie piszesz? Chyba nie bardzo wiesz jak wygląda silnik S50 więc Ci to ułatwię: Jak sam napisałeś: To samochod w limitowanej wersji Mpower czyli 323ti z doladowaniem Czyli wszystko jasne - masz pod maską nieco ponad 170 km zamiast 286 więc proszę nie pisz, że to m-power :wink: Zastanawia mnie jeszcze tylko to "doładowanie"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwis Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Wszystko co widać na tych zdjęciach to compact z m-pakietem Co ci da zdjecie silnika?? zobaczysz go w obudowie... lol O jakiej obudowie piszesz? Chyba nie bardzo wiesz jak wygląda silnik S50 więc Ci to ułatwię: Obrazek Jak sam napisałeś: To samochod w limitowanej wersji Mpower czyli 323ti z doladowaniem Czyli wszystko jasne - masz pod maską nieco ponad 170 km zamiast 286 więc proszę nie pisz, że to m-power :wink: Zastanawia mnie jeszcze tylko to "doładowanie"... Sluchaj baranie... przez grzecznosc to tu Ci juz tego niestety nie wytlumacze. Caly czas pisze ze nie jest to compact M3!! pisze ze jest to compact 323ti w wersji MPower (zpodzespolami M3) kumasz to w koncu?? czy ty juz zaczynasz rozumiec ze w tym compacie jest tak jak w kazdym kompacie 323ti silnik o pojemnosci 2,5?? Wracaj do szkoly i ucz sie czytac ze zrozumieniem bo juz w nie jednym poscie to pisalem wyraznie. A po za tym co ty myslisz ze nie ma takich czubkow co wsadzaja nawet silniki M5 (e39) do tak malutkiego compacta?? www.ksrmotorsport.pl <--- maja BMW M3 classic (e30) z silnikiem S38B36 czyli 3.6l z M5 e34 z malymi modyfikacjami. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwis Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Czyli wszystko jasne - masz pod maską nieco ponad 170 km zamiast 286 więc proszę nie pisz, że to m-power Zastanawia mnie jeszcze tylko to "doładowanie"... Tak mi tu robisz wielkie wyklady o M3 a nigdy nawet w nim nie siedziales... A sam powinienes wiedziec ze M3 z moca 286KM byly pierwsze modele do 98r potem byly s60 321KM... a tak czy inaczej nie zmienisz faktu ze nawet takiego cfaniaka jak ty wymiatam na swiatlach.... z twoimi 1.8 140KM.... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Elwis, że jesteś prostakiem to już udowodniłeś samym obrażaniem mnie bez powodu. Napisałeś, że masz auto z doładowaniem...stąd moje zaintersowanie co masz pod maską. A sam powinienes wiedziec ze M3 z moca 286KM byly pierwsze modele do 98r potem byly s60 321KM... Znowu wychodzi Twoja ignorancja i niedouczenie Elwis, bo silniki M3 po 98 roku miały oznaczenie S52 (były oparte o zmodyfikowaną technologię M52). nie zmienisz faktu ze nawet takiego cfaniaka jak ty wymiatam na swiatlach.... Teraz widać po co kupiłeś BMW...eh, te kompleksy :roll: Pisze się "cwaniak" a nie "cfaniak", jak już obrażasz to rób to chociaż z klasą. Pozdrawiam zabawnego kolegę z limitowaną wersją kompakta ... z doładowaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 S60 to chyba silnik 4.4l np. z 540i :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Bez obrazy Elwis ale jestes dla mnie zwyklym prostakiem , chociazby dlatego iz obrazasz bez powodu innego urzytkownika forum . Prosil bym moderatora o ostrzezenie dla tego urzytkownika ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 a ja mam skromne 90 koni i nie mam takich problemow ciesze sie ze mi malo pali a w tych czasach to chyba duzy atut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 a ze swiatel to ganialem jak mialem 17 lat i tata dawal na paliwo do mojego poprzedniego auta jakim byla vectra 2.0 benzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.