Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, otóż sprawa wygląda tak że kupiłem już poł roku temu e36 sedan 92 r. silnik 1.6i okazało się że silnik jest padnięty, został zrobiony swap na 1.8i gdyż taki silnik okazyjnie dostałem za darmo bo leżał długo u znajomego bezużyteczny. Problem polega na tym że bmka nie pali na wszystkie gary, pali na 3,pytanie_bmw . Wymieniłem świece na nowe beru i bez efektu, sprawdzałem kable na każdym jest iskra, kopułkę też zmieniłem ze starego silnika bo była w lepszym stanie, auto pali masakrycznie dużo dla przykładu 30zł - 31km, spadają obroty, nie ma w ogóle mocy i siły , ledwo rozbujam ją do setki. kata już nie ma, jest strumienica. Czasem stojąc w miejscu i gazując mocno przez chwile tak jakby spalała paliwo i to dużo bo od razu schodzi mi na rezerwę i okazuje się że na postoju gazując spaliła dużo i trzeba znowu tankować. Sprawdzałem także wtryski i działają jak należy. Może to przepływomierz, chociaż zakładałem ten stary i nic.

:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

/Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...