Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Miałem mały poślizg z ktorego niestety nie udalo mi sie wyprowadzic autka i zlozylem sie w rowie melioracyjnym.

Autko w sumie cale, ale okazało się że jest urwana 1 sprężyna z tylu.

Byłem z tym w warsztacie i gosciu poinformował mnie, że oryginalne 2 sztuki kosztują ponad 8 stowek, więc kazałem dobrać jakiś sprawdzony zamiennik.

Wsadził mi KAYABA nr katalogowy: KYB RJ 5016.

Teraz auto wyglada jakbym woził 4 grubych ruskich w bagażniku. Dupcia strasznie siedzi i na wybojach szoruje oponami o nadkola.

Koles z warsztatu twierdzi, ze jedyne rozwiazanie to zmiana na oryginał.

Mógłby ktoś pomóc w doradzeniu na jakie zmienić w rozsądnej cenie? 800 zł to lekka przesada a nie bede brał kredytu na sprężyny (miałem ostatnio ostre wydatki zwiazane z autkiem i wakacjami).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko poza sprezyna cale. W piatek jestem umowiony u mechanika, ktory wkladal mi te KAYABA i chyba tak mu powiem. Zamowie z allegro jakies w miare zdrowe oryginaly a te mu zostawie do reklamacji. Przy okazji zauwazylem, ze opona na ostrych serpentynach jak jest zapakowana ( obciazony bagaznik ) obciera mi o opone i strasznie sie wtedy grzeje. Jak nie znajde sprawdzonej sprezyny zamiennika w Waszych odpowiedziach to chyba biore uzywany oryginał i zobacze co sie trafi ( uzywany to loteria )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to po numerach te springi pasują do sedana i coupejki , czyli powinno być spoko

Byłeś przy tym jak wymieniali te sprężyny ?? może nie założyli gumowych podkładek

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CE11&mospid=47457&btnr=33_0386&hg=33&fg=45

Spróbuj może zamiast kupowania nowych springów założyć grubsze podkładki gumowe , numer 5 na rysunku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem właśnie w warsztacie. Gosciu ściągnął jedną sprężyne przy mnie. U góry i na na dole były oryginalne podkładki wszysko założone prawidłowo. Miał w warsztacie jedną oryginalną sprężynę z niebieskim paskiem. Porównywał twardość zgniotu obu pod naciskiem. Oryginał okazał się o wiele twardszy. Wsadził mi tą niebieską i od razu widać różnicę ok. 1 - 2 cm. Umówiłem się że jak znajde 2 używane to zamontuje mi i powinno być OK. Teraz tylko mam dylemat, bo są chyba 4 kolory w zależności od modelu auta. On w swoim programie serwisowym nie może sprawdzić który kolor pasuje do mojej budy. Mam więc pytanie jaki kolor powinien pasować do mojej E36 323i, sedan z klimą ( ponoć to też ma znaczenie ) rocznik 1996 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...