kopot Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Witam. Miałem mały poślizg z ktorego niestety nie udalo mi sie wyprowadzic autka i zlozylem sie w rowie melioracyjnym. Autko w sumie cale, ale okazało się że jest urwana 1 sprężyna z tylu. Byłem z tym w warsztacie i gosciu poinformował mnie, że oryginalne 2 sztuki kosztują ponad 8 stowek, więc kazałem dobrać jakiś sprawdzony zamiennik. Wsadził mi KAYABA nr katalogowy: KYB RJ 5016. Teraz auto wyglada jakbym woził 4 grubych ruskich w bagażniku. Dupcia strasznie siedzi i na wybojach szoruje oponami o nadkola. Koles z warsztatu twierdzi, ze jedyne rozwiazanie to zmiana na oryginał. Mógłby ktoś pomóc w doradzeniu na jakie zmienić w rozsądnej cenie? 800 zł to lekka przesada a nie bede brał kredytu na sprężyny (miałem ostatnio ostre wydatki zwiazane z autkiem i wakacjami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 amorek cały ? wahacz nie pogięty ? jak wszystko ok, kup na allegro używki i będzie jak ta lala 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopot Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Wszystko poza sprezyna cale. W piatek jestem umowiony u mechanika, ktory wkladal mi te KAYABA i chyba tak mu powiem. Zamowie z allegro jakies w miare zdrowe oryginaly a te mu zostawie do reklamacji. Przy okazji zauwazylem, ze opona na ostrych serpentynach jak jest zapakowana ( obciazony bagaznik ) obciera mi o opone i strasznie sie wtedy grzeje. Jak nie znajde sprawdzonej sprezyny zamiennika w Waszych odpowiedziach to chyba biore uzywany oryginał i zobacze co sie trafi ( uzywany to loteria ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 daj takie same na przód,i będziesz miał fajną glebe:-)))),pewnie ,że używki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 A jaką masz budę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopot Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 A jaką masz budę ?? Sedan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 No to po numerach te springi pasują do sedana i coupejki , czyli powinno być spoko Byłeś przy tym jak wymieniali te sprężyny ?? może nie założyli gumowych podkładek http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CE11&mospid=47457&btnr=33_0386&hg=33&fg=45 Spróbuj może zamiast kupowania nowych springów założyć grubsze podkładki gumowe , numer 5 na rysunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopot Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Zobacze osobiscie jak to wyglada w piatek. Zapytam o te grubsze podkładki gumowe ale na oko to 3-5 cm brakuje do normalnej lini. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Najlepiej jakbyś był przy demontażu może coś źle poskładali , jakieś inne odboje , podkładki , różnie czasem bywa a potem takie akcje wychodzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopot Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Jasne, ze fajnie byc przy kazdej robocie swojej furki, ale po pierwsze czasu na to nie mam, po drugie sam sie na tym nie znam a po trzecie to mam zaufanie do tego warsztatu ( drogi ale zna sie na rzeczy ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 może to troche druciarstwo(jak kto woli) ale z pewnością zdają egzamin!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopot Opublikowano 2 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Byłem właśnie w warsztacie. Gosciu ściągnął jedną sprężyne przy mnie. U góry i na na dole były oryginalne podkładki wszysko założone prawidłowo. Miał w warsztacie jedną oryginalną sprężynę z niebieskim paskiem. Porównywał twardość zgniotu obu pod naciskiem. Oryginał okazał się o wiele twardszy. Wsadził mi tą niebieską i od razu widać różnicę ok. 1 - 2 cm. Umówiłem się że jak znajde 2 używane to zamontuje mi i powinno być OK. Teraz tylko mam dylemat, bo są chyba 4 kolory w zależności od modelu auta. On w swoim programie serwisowym nie może sprawdzić który kolor pasuje do mojej budy. Mam więc pytanie jaki kolor powinien pasować do mojej E36 323i, sedan z klimą ( ponoć to też ma znaczenie ) rocznik 1996 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 może w TISie znajdziesz http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://tis.spaghetticoder.org/&ei=aAK_TfHuKsbDswbvu_CKBg&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CCMQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3DBMW%2BTIS%2BOnline%2BRepair%2BManuals%26hl%3Dpl%26sa%3DG%26biw%3D1680%26bih%3D887%26prmd%3Divns Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.