Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie może ktos tez miał podobny problem,mianowicie jak jechałem ostatnio autostrada to przy 140km/h wskaznik temp po prostu zaczoł opadać,az wkoncu polożył sie na niebieskim polu!!Po odpuszczeniu do 80km/h wskażnik podniósł sie spowrotem i tak w kółko.Dodam że ogrzewanie dzialało bez zarzutu a termostat jest świerzy (przejechane z 2tys.km),jak ktos wie czego szukac piszcie.thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co teraz ciezko mi powiedziec czy chodzil, bo po 700km takiej jazdy chu... strzelił silnik!!Kolesie z ADAC powiedzieli ze poszły cylindry i musiałem walnąć lawete do Pl,teraz bede wrzucał nowy silnik i tak wiesz chciałbym wyeliminowac od razu ten problem z falująca temp.Chyba kupie nowy termostat tak dla pewnosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostatu nie trzeba wymieniac co tydzien, bo ten nastepny moze tez byc nie sprawny.... tak to juz maja termostaty...

Najlatwiej to wziasc wzucic do wrzatku i sprawdzic czy sie otwiera i zamyka, bedziesz mial wtedy pewnosc....

Co do silnika to nie jedzie sie autkiem na autobanie 700km przy granicy mozliwosci silnika miniaturki 1.6i, a szczegolnie gdy temperatura jest w okolicach niebieskiego pola, czyli silnik jest bardzo nie dogrzany...

Faktycznie cos sie moglo stac....

Moze odrazu wrzucisz tam jakis bardziej sensowny silnik ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat jest świeży (przejechane z 2tys.km),jak ktos wie czego szukac piszcie.thx

Może ktoś założył odwrotnie termostat? Jest to wykonalne i czasem się zdarza nawet u zaufanego mechanika :/

Ale nawet gdyby tak się stało to temperatura nie powinna spaść poniżej 1/4 skali!! Jedynym sensownym rozwiązaniem jest tak jak napisał Tomaszeks.

Wisko się nie rozłączało w odpowiednim momencie powodując jego spięcie "na stałe" (tzw. efekt V8;) ) Przy prędkości ok 140 np. przy 10 st to można "zaziębić" silnik.

P.S.

A zatrzymałeś się po tej akcji np żeby sprawdzić poziomy wszystkich płynów czy po prostu poleciałeś dalej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to wybrałem opcje że jade dalej bo przejechane miałem juz 600km i wtedy to zaczeło mi sie dziać,wolałem jechac juz w strone belgi niz zawracać w srodku niemiec.Po drugie jasne że sie zatrzymałem posprawdzałem wszystkie płyny i było ok,odczekałem chwilke i pojechałem dalej po jakiejs godz jak temp spadła całkowicie wrzuciłem ogrzewanie w aucie i zaczeło lekko sie dzwigac ale w aucie grzało jak cholerka,a wskaznik na min!!Odpusciłem z predkoscia i jechałem juz jakies 100-120km/h ale i tak brakło mi 200km do dom:/A co do silnika to wrzucam mu teraz 1.8,wiem że szału nie ma ale tez M40 wiec nie popłyne z kosztami juz tak bardzo bo prawie wszytko spasi ze starego silnika.Nie che ładowac juz kasy w ta bercie ,ona potrzeban mi jest do jazdy tu do pracy i w kolo domu,wole oszczedac kaske bo nastepna bedzie na bank E-39:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...