Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

VIN

WBANC71020B652463

Lead model

NC81

Model

NC81

Model designation

530D

Series

E60

Colour

475 - black-sapphire metallic

Upholstery

U6SW - Leather "Nasca"/black

Engine type

M57/TU

Gearbox no.

0396751

Engine no.

39295738

Date of manufacture

2004-08-23

Plant integration level

E060-04-06-500

Last identified mileage

170,798 Kilometres

Central data

Service history

Repair history

Technical campaigns

Service contracts

TeleServices data

Completion date

Kilometre reading

Dealer no.

Type

Total FRUs

Warranty

Dealer

Customer

SI

11-10-2010

170,798 Kilometres

24342

D

42

21-06-2010

157,367 Kilometres

24342

D

27

02-03-2010

138,549 Kilometres

24379

D

30-12-2009

140,893 Kilometres

27956

D

6

15-12-2009

138,549 Kilometres

24342

D

39

02-12-2009

138,549 Kilometres

24342

D

10-09-2009

128,193 Kilometres

24342

D

31

18-06-2009

116,247 Kilometres

24342

D

15

12-03-2009

104,555 Kilometres

01052

D

10

25-02-2009

100,706 Kilometres

01052

D

26

16-02-2009

100,706 Kilometres

01052

D

76

20-11-2007

93,259 Kilometres

01052

D

13

10-11-2006

71,284 Kilometres

01052

D

15

10-10-2006

69,235 Kilometres

01052

D

21

06-07-2006

59,114 Kilometres

01052

D

31

07-04-2006

52,491 Kilometres

01052

D

13

08-02-2006

45,370 Kilometres

01052

D

8

16-11-2005

39,702 Kilometres

01052

D

8

21-10-2005

38,702 Kilometres

01052

D

42

11-07-2005

21,881 Kilometres

01052

D

14

23-06-2005

21,881 Kilometres

01052

D

5

31-03-2005

10,488 Kilometres

01052

D

42

29-03-2005

11,324 Kilometres

01052

D

7

02-09-2004

0 Kilometres

25026

D

11

S205A

AUTOMATIC TRANSMISSION

Automatyczna skrzynia biegów

S217A

ACTIVE STEERING

Aktywny układ kierowniczy

S226A

SPORTS SUSPENSION SETTINGS

Sportowe dostosowanie podwozia

S320A

MODEL DESIGNATION, DELETION

Brak napisu modelu

S403A

GLAS ROOF, ELECTRIC

Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S415A

SUNBLIND FOR REAR WINDOW

Roleta przeciwsłoneczna tylna

S423A

FLOOR MATS, VELOUR

Dywaniki podłogowe Velours

S428A

WARNING TRIANGLE

Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A

INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A

INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S438A

WOOD TRIM

Wersja z drewna szlachetnego

S442A

CUPHOLDER

Uchwyt do napojów

S453A

ACTIVE SEAT VENTILATION, FRONT

Klimatyzowane fotele przednie

S456A

COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE

Fotel komfort z pamięcią

S465A

THROUGH-LOAD SYSTEM

System załadunku

S502A

HEADLIGHT WASHER SYSTEM

Spryskiwacze reflektorów

S508A

PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

Park Distance Control (PDC)

S522A

XENON LIGHT

Światło ksenonowe

S524A

ADAPTIVE HEADLIGHTS

Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A

AUTOMATIC AIR CONDITIONING

Klimatyzacja automatyczna

S540A

CRUISE CONTROL

Tempomat

S609A

NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

System nawigacji Professional

S620A

VOICE INPUT SYSTEM

Wejście głosowe

S644A

PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF.

Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S676A

HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

System głośników HiFi

S698A

AREA-CODE 2

Area-Code 2 do DVD

S760A

INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME

Wysoki połysk Shadow-Line

L801A

GERMANY VERSION

Wersja krajowa Niemcy

S818A

MAIN BATTERY SWITCH

Główny wyłącznik akumulatora

S863A

EUROPE/DEALER DIRECTORY

Spis dealerów, Europa

S879A

GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET

Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

S8SAA

COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION

Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SBA

COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELEMATIC

Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SCA

COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE

Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA

COP CONTROL

Sterowanie COP

S2RAA

LT/ALY WHEELS TRAPEZE STYLING 134

BMW alloy wheel, trapezoid style 134

S548A

SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

Licznik kilometrów

S785A

WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS

Lampy kierunkowskazów białe

S851A

LANGUAGE VERSION GERMAN

Wersja językowa, niemiecki

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee w E60 nie ma az tak wielu klawiszy, przeciez jest iDrive, ktorym bedziesz najpozniej za tydzien zachwycony :)

Porob foty i dawaj do Buma Design i mam nadzieje, ze na jakims zlocie obejrze na zywo :)

No i oczywiscie gratki z okazji znalezienia tej jednej jedynej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście - postaram się dołączyć do paczki. Fotki wkrótce się pojawią może już dziś wieczorkiem jak tylko będzie chwila.

Początkowo miałem obawy z jazdy automatem - okazało się, że jest całkiem nieźle, nawet świetnie... Gafę popełniłem tylko na stacji benzynowej... wysiadłem z auta poszedłem zalać paliwka... hmm jak się otwiera wlew paliwa :D ale wstyd, ale przypadkiem nacisnąłem go i się otworzył. Spalanie całkiem miłe jak na 3l w mojej starej e36 1,6 miałem prawie takie samo różnica może litra.

czechu - mam kilka pytań wyślę niebawem na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam Panowiebmw_1

I gratuluje nowych bryk E60/E61:mrgreen:

I nadszedł ten czas iż nie długo muszę zamienić moją E46 318i 2000r na E60/61

Nie zakładam nowego tematu bo wiedzę iż przybyło nowych użytkowników E60/61

Jaka silnik na długie trasy PL-UK-I-FR +50% Miasto (Rocznie robię 15tyś KM) Kupuje w auto w UK (Wasze doświadczenia komfort jazdy

Myślę o 525 530 535 "5"z trójka jest sprzedawane lepsze wyposażenie ale wysoki przebieg 120-200 mil?

Co najbardziej mnie interesuje to wady techniczne e60/61 tak jak to w E46 których nie da się uniknąć z poważnych to boczne tracie sprzęgła,panewki,falujące obroty,

Nie chodzi mi o głupoty bo to normalne jakieś tam czujniki czy elektronika pada..

Ważna jest dla mnie żywotność skrzyni[automat] i silnika!

Jak doczytałem się w 5-ka główny problem to pękający kolektor sania oraz klapki o czym muszę poczytać choć kolega opisał jak to zdiagnozować przy zakupie choć chciałbym to zobaczyć jak to wygląda i gdzie to jest?:mrgreen:

Ogólnie wszystkie naprawy w e46 dałem radę zrobić sam i przy tym pył pomocny komputer oraz prosty interfejs i soft. Nie chcę po prostu płacić za głupoty chyba rozumiecie. Czyli jaki interfejs czy DIS ,SSS,INPA, jeszcze działa na tych samochodach.

Chwiałbym pierw skompletować "narzędzia PC" diagnostyczne aby mieć możliwość podczas zakupu zdiagnozować pojazd i w razie potrzeby zbić cenę jak to robiłem w e46 nie raz pomogło!

Wszelkie wasze uwagi mile widziane pozdrawiam

Dziękuje z góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam DIS ,SSS, INPA ale ogólnie używam INPA bo jest szybki i prosty.

Jaką wersję DIS-a masz? Bo ja mam chyba V39 i to chyba stara wersja?

Jaka wersja odpowiada E60/61? Akurat tak bedę kupował do 2007 to siadanie mi interfejs..

TESTY BMW E60 530d Czy można temu wierzyć?

My pod lupę wzięliśmy poprzednie BMW 5 - to z oznaczeniem E60 (oraz E61 dla kombi) - produkowane w latach 2003-2009. W BMW E60 zawieszenie wyprodukowano głównie z aluminiowych podzespołów. Zastosowano w nim także aktywny układ kierowniczy. BMW E60 - opinie o nim są jednoznaczne - to świetnie prowadzący się samochód.

Wiele silników

BMW E60 na rynku wtórnym to aż czternaście wersji silników benzynowych oraz dziewięć odmian diesli. W gamie benzyniaków mamy do dyspozycji silniki o pojemności od 2.0 do 5.0 (od rzędowej czwórki po mocarne V10) i mocy od 169 do 507 KM. Ropniaki o pojemnościach 2.0, 2.5 oraz 3.0 wykorzystujące technologię common rail. Najsłabsza odmiana oferuje 163 KM, najmocniejsza – 286 KM mocy. Silnik dwulitrowy ma cztery cylindry, pozostałe wysokoprężne mają sześć.

W raport niezawodności TÜV 2010 BMW 5 E60 zajmuje 36 lokatę na 118 wśród samochodów w wieku 4-5 lat. Wśród aut w wieku 2-3 lat BMW serii 5 zajmuje 95 lokatę na 125 możliwych, ale tu brane są pod uwagę samochody obecnej generacji oznaczone F10.

Do testu wybraliśmy jedną z najpopularniejszych odmian - trzylitrowego diesla dysponującego mocą 231 KM.

Samochód wyprodukowany w 2005 roku do tej pory przejechał niecałe 200 tys. km. Obecny właściciel jest jego drugim użytkownikiem. W ciągu dwóch lat pokonał 40 tys. km. I chociaż pod względem mechanicznym BMW E60 spisuje się bez zarzutu, auto kilkakrotnie gościło u mechanika ze względu na drobne, ale denerwujące awarie osprzętu i elektroniki.

Najpoważniejszą okazały się kłopoty z klimatyzacją, która z niewiadomych przyczyn przestała działać. Standardowy serwis nie pomógł, dlatego właściciel zgodnie z sugestią mechaników zdecydował się wymienić sprężarkę. Jednak i ta, kosztowna naprawa nie pomogła. Układ zaczął chłodzić dopiero po uzupełnieniu preparatem uszczelniającym.

Rozrusznik i alternator - najczęstsze usterki i koszty napraw

Poza tym wizyty BMW 530d w serwisie ograniczają się głównie do wymiany oleju, jednak nawet i to jest kosztowna czynność. Nasz diesel to jednostka szcześciocylindrowa, potrzebująca ok. 7-8 litrów drogiego oleju 5W30. Koszt wymiany i materiałów może wynieść nawet poza ASO 500-600 zł.

Ceny części zamiennych i dane techniczne BMW E60 530d pod tekstem.

Kolektor, czujniki, koło pasowe...

Czy BMW E60 ma słabe punkty? Zdaniem Przemysława Kaczmarzyka z rzeszowskiego serwisu Automacher w przypadku BMW z trzylitrowym turbodieslem to przede wszystkim awaryjne kolektory.

Turbo w samochodzie - więcej mocy, ale i kopotów

- Wydechowy bardzo często pęka, a w ssącym odrywają się klapki. Niestety koszty napraw są dość wysokie. Pierwszy kosztuje 1500 zł, drugi 1800 zł. Po przebiegu rzędu 150-200 tys. km trzeba się z nimi liczyć – mówi Kaczmarzyk.

W trzylitrowym dieslu często psuje się także koło pasowe wału korbowego.

- Urywa się jego gumowy fragment, przez co dolna część obraca się razem z wałem, a góra się nie kręci. Efekt? Silnik pracuje, a pasek napędzający osprzęt nie działa. Samo koło kosztuje między 900 a 1400 zł – mówi Kaczmarzyk.

Ostatni mankament to awaryjne czujniki poziomu ciśnienia w oponach, czy systemu parktronik. Objawy to fałszywy komunikat o niewłaściwym poziomie powietrza w kołach, czy brak reakcji na zbliżenie czujnika parkowania do przeszkody. Niestety większość czujników występuje tylko w wersji oryginalnej i kosztuje ok. 300-400 zł.

Poza tym, zdaniem mechaników trzylitrowy diesel jest dobrą jednostką. W porównaniu do odmiany dwulitrowej koszty jego utrzymania są tylko trochę wyższe, ale może się pochwalić znacznie lepszymi osiągami i porównywalnym poziomem spalania.

Wśród jednostek benzynowych ze względu na niezły stosunek osiągów do kosztów eksploatacji także poleca się jednostkę trzylitrową. Co istotne, nadwozie wszystkich BMW E60 praktycznie nie koroduje. Oczywiście pod warunkiem, że auto jest bezwypadkowe.

Dynamiczny, ale oszczędny

BMW 530d jeździ bardzo dobrze. 231-konny silnik współpracujący z automatyczną skrzynią to bardzo dobry zestaw. Auto jest dynamiczne, chętnie przyspiesza, a zmiana przełożeń jest bardzo dyskretna i nie psuje frajdy z jazdy. W cyklu miejskim testowany wóz spala ok. 10 litrów oleju napędowego, co jak na całkiem sporą, sześciocylindrową jednostkę jest wynikiem przyzwoitym. Aluminiowe zawieszenie jest stosunkowo trwałe, ale na dziurawych, polskich drogach po przebiegu 140-150 tys. km można spodziewać się usterek, które niestety nie są tanie w naprawie. W ASO np. za końcówkę drążka kierowniczego trzeba zapłacić 385 zł, a oryginalny amortyzator to aż 1109 zł. Spore ceny napraw rekompensuje jednak wysoki komfort jazdy. „Piątka” świetnie tłumi nierówności i znakomicie trzyma się w zakrętach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy kolega ma to ładnie w "schowku" opisane :) Ja tylko raz instalowałem to DIS-a i powiem szczerze pogubiłem jak by nie instrukcja to bym utopił.

Wiec zapytam w prost o "materiały" i instrukcje co i jak z tym DIS-em?

:lol:

Wracając do tematu zakupu to się pomyliłem co do 530D

Auta nie mają takiego strasznego przebiegu 130-170tys km można takio kupić i wyposażenia naprawdę jest dobrę 2003-2006

Automat Disel cena 3,500 5,500f

Pare przykładów

16328866_media46.jpeg16328865_media4.jpeg16328864_media2.jpeg16328884_media48.jpeg16328883_media47.jpeg

Edytowane przez CrisELdi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73

mam ładnie spakowane,odpalasz to tylko na vmware i ustawiasz połaczenie sieci,i powinno hulać,ale muszę gdzieś to wrzucić,a to potrwa z moim netem:bag:

zresztą,napisze ci jeszcze coś na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...