Kevin Opublikowano 19 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 VIN WBANC71020B652463 Lead model NC81 Model NC81 Model designation 530D Series E60 Colour 475 - black-sapphire metallic Upholstery U6SW - Leather "Nasca"/black Engine type M57/TU Gearbox no. 0396751 Engine no. 39295738 Date of manufacture 2004-08-23 Plant integration level E060-04-06-500 Last identified mileage 170,798 Kilometres Central data Service history Repair history Technical campaigns Service contracts TeleServices data Completion date Kilometre reading Dealer no. Type Total FRUs Warranty Dealer Customer SI 11-10-2010 170,798 Kilometres 24342 D 42 21-06-2010 157,367 Kilometres 24342 D 27 02-03-2010 138,549 Kilometres 24379 D 30-12-2009 140,893 Kilometres 27956 D 6 15-12-2009 138,549 Kilometres 24342 D 39 02-12-2009 138,549 Kilometres 24342 D 10-09-2009 128,193 Kilometres 24342 D 31 18-06-2009 116,247 Kilometres 24342 D 15 12-03-2009 104,555 Kilometres 01052 D 10 25-02-2009 100,706 Kilometres 01052 D 26 16-02-2009 100,706 Kilometres 01052 D 76 20-11-2007 93,259 Kilometres 01052 D 13 10-11-2006 71,284 Kilometres 01052 D 15 10-10-2006 69,235 Kilometres 01052 D 21 06-07-2006 59,114 Kilometres 01052 D 31 07-04-2006 52,491 Kilometres 01052 D 13 08-02-2006 45,370 Kilometres 01052 D 8 16-11-2005 39,702 Kilometres 01052 D 8 21-10-2005 38,702 Kilometres 01052 D 42 11-07-2005 21,881 Kilometres 01052 D 14 23-06-2005 21,881 Kilometres 01052 D 5 31-03-2005 10,488 Kilometres 01052 D 42 29-03-2005 11,324 Kilometres 01052 D 7 02-09-2004 0 Kilometres 25026 D 11 S205A AUTOMATIC TRANSMISSION Automatyczna skrzynia biegów S217A ACTIVE STEERING Aktywny układ kierowniczy S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Sportowe dostosowanie podwozia S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu S403A GLAS ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny, elektryczny S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Roleta przeciwsłoneczna tylna S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn. S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Lusterko wewn. ściemniane automatycznie S438A WOOD TRIM Wersja z drewna szlachetnego S442A CUPHOLDER Uchwyt do napojów S453A ACTIVE SEAT VENTILATION, FRONT Klimatyzowane fotele przednie S456A COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE Fotel komfort z pamięcią S465A THROUGH-LOAD SYSTEM System załadunku S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Spryskiwacze reflektorów S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS Adaptacyjne doświetlanie zakrętów S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna S540A CRUISE CONTROL Tempomat S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional S620A VOICE INPUT SYSTEM Wejście głosowe S644A PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. Instalacja tel. kom. z Bluetooth S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD S760A INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME Wysoki połysk Shadow-Line L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy S818A MAIN BATTERY SWITCH Główny wyłącznik akumulatora S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki S8SAA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju S8SBA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELEMATIC Aktywacja syst. telem. char. dla kraju S8SCA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE Aktywacja syst. telem. char. dla kraju S8SPA COP CONTROL Sterowanie COP S2RAA LT/ALY WHEELS TRAPEZE STYLING 134 BMW alloy wheel, trapezoid style 134 S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Lampy kierunkowskazów białe S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 19 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Kevin - masz u mnie PIWO! Czyli przebieg by się zgadzał z tym co mówi i co przejechał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 19 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Przydałyby się jeszcze szczegóły przebiegu - ile przodem, ile bokiem hihihihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 19 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 No historie ma zacną i wyposażenie Do końca serwisowany oprócz polski, ale to pewnie u mechanika działał serwisy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eLJot Opublikowano 21 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Ja sam robiłem w Jettroniku sprawdzanie i zrobili to dobrze, ale teraz juz wiem że dąło by się lepiej. Oni mają ogólny sprzęt a nie dedykowany pod dana markę. Nie sprawdzili mi na przykłąd czy wszystkie moduły są z wpisanym jednym numerem VIN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 no i po zakupach... auto już w domu wszystko z nim ok wrażenia wkrótce... na tą chwilę powiem że więcej klawiszy to ja widziałem tylko w samolocie (porównując do compact'a e36) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Eee w E60 nie ma az tak wielu klawiszy, przeciez jest iDrive, ktorym bedziesz najpozniej za tydzien zachwycony Porob foty i dawaj do Buma Design i mam nadzieje, ze na jakims zlocie obejrze na zywo No i oczywiscie gratki z okazji znalezienia tej jednej jedynej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Oczywiście - postaram się dołączyć do paczki. Fotki wkrótce się pojawią może już dziś wieczorkiem jak tylko będzie chwila. Początkowo miałem obawy z jazdy automatem - okazało się, że jest całkiem nieźle, nawet świetnie... Gafę popełniłem tylko na stacji benzynowej... wysiadłem z auta poszedłem zalać paliwka... hmm jak się otwiera wlew paliwa ale wstyd, ale przypadkiem nacisnąłem go i się otworzył. Spalanie całkiem miłe jak na 3l w mojej starej e36 1,6 miałem prawie takie samo różnica może litra. czechu - mam kilka pytań wyślę niebawem na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Czekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 15 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Witam Panowiebmw_1 I gratuluje nowych bryk E60/E61:mrgreen: I nadszedł ten czas iż nie długo muszę zamienić moją E46 318i 2000r na E60/61 Nie zakładam nowego tematu bo wiedzę iż przybyło nowych użytkowników E60/61 Jaka silnik na długie trasy PL-UK-I-FR +50% Miasto (Rocznie robię 15tyś KM) Kupuje w auto w UK (Wasze doświadczenia komfort jazdy Myślę o 525 530 535 "5"z trójka jest sprzedawane lepsze wyposażenie ale wysoki przebieg 120-200 mil? Co najbardziej mnie interesuje to wady techniczne e60/61 tak jak to w E46 których nie da się uniknąć z poważnych to boczne tracie sprzęgła,panewki,falujące obroty, Nie chodzi mi o głupoty bo to normalne jakieś tam czujniki czy elektronika pada.. Ważna jest dla mnie żywotność skrzyni[automat] i silnika! Jak doczytałem się w 5-ka główny problem to pękający kolektor sania oraz klapki o czym muszę poczytać choć kolega opisał jak to zdiagnozować przy zakupie choć chciałbym to zobaczyć jak to wygląda i gdzie to jest?:mrgreen: Ogólnie wszystkie naprawy w e46 dałem radę zrobić sam i przy tym pył pomocny komputer oraz prosty interfejs i soft. Nie chcę po prostu płacić za głupoty chyba rozumiecie. Czyli jaki interfejs czy DIS ,SSS,INPA, jeszcze działa na tych samochodach. Chwiałbym pierw skompletować "narzędzia PC" diagnostyczne aby mieć możliwość podczas zakupu zdiagnozować pojazd i w razie potrzeby zbić cenę jak to robiłem w e46 nie raz pomogło! Wszelkie wasze uwagi mile widziane pozdrawiam Dziękuje z góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 15 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 powyżej 2007 musisz mieć interfejs na D-CAN,jak chcesz mięć DISa,to zgłoś się na PW(INPE posiadasz?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 15 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Posiadam DIS ,SSS, INPA ale ogólnie używam INPA bo jest szybki i prosty. Jaką wersję DIS-a masz? Bo ja mam chyba V39 i to chyba stara wersja? Jaka wersja odpowiada E60/61? Akurat tak bedę kupował do 2007 to siadanie mi interfejs.. TESTY BMW E60 530d Czy można temu wierzyć? My pod lupę wzięliśmy poprzednie BMW 5 - to z oznaczeniem E60 (oraz E61 dla kombi) - produkowane w latach 2003-2009. W BMW E60 zawieszenie wyprodukowano głównie z aluminiowych podzespołów. Zastosowano w nim także aktywny układ kierowniczy. BMW E60 - opinie o nim są jednoznaczne - to świetnie prowadzący się samochód. Wiele silników BMW E60 na rynku wtórnym to aż czternaście wersji silników benzynowych oraz dziewięć odmian diesli. W gamie benzyniaków mamy do dyspozycji silniki o pojemności od 2.0 do 5.0 (od rzędowej czwórki po mocarne V10) i mocy od 169 do 507 KM. Ropniaki o pojemnościach 2.0, 2.5 oraz 3.0 wykorzystujące technologię common rail. Najsłabsza odmiana oferuje 163 KM, najmocniejsza – 286 KM mocy. Silnik dwulitrowy ma cztery cylindry, pozostałe wysokoprężne mają sześć. W raport niezawodności TÜV 2010 BMW 5 E60 zajmuje 36 lokatę na 118 wśród samochodów w wieku 4-5 lat. Wśród aut w wieku 2-3 lat BMW serii 5 zajmuje 95 lokatę na 125 możliwych, ale tu brane są pod uwagę samochody obecnej generacji oznaczone F10. Do testu wybraliśmy jedną z najpopularniejszych odmian - trzylitrowego diesla dysponującego mocą 231 KM. Samochód wyprodukowany w 2005 roku do tej pory przejechał niecałe 200 tys. km. Obecny właściciel jest jego drugim użytkownikiem. W ciągu dwóch lat pokonał 40 tys. km. I chociaż pod względem mechanicznym BMW E60 spisuje się bez zarzutu, auto kilkakrotnie gościło u mechanika ze względu na drobne, ale denerwujące awarie osprzętu i elektroniki. Najpoważniejszą okazały się kłopoty z klimatyzacją, która z niewiadomych przyczyn przestała działać. Standardowy serwis nie pomógł, dlatego właściciel zgodnie z sugestią mechaników zdecydował się wymienić sprężarkę. Jednak i ta, kosztowna naprawa nie pomogła. Układ zaczął chłodzić dopiero po uzupełnieniu preparatem uszczelniającym. Rozrusznik i alternator - najczęstsze usterki i koszty napraw Poza tym wizyty BMW 530d w serwisie ograniczają się głównie do wymiany oleju, jednak nawet i to jest kosztowna czynność. Nasz diesel to jednostka szcześciocylindrowa, potrzebująca ok. 7-8 litrów drogiego oleju 5W30. Koszt wymiany i materiałów może wynieść nawet poza ASO 500-600 zł. Ceny części zamiennych i dane techniczne BMW E60 530d pod tekstem. Kolektor, czujniki, koło pasowe... Czy BMW E60 ma słabe punkty? Zdaniem Przemysława Kaczmarzyka z rzeszowskiego serwisu Automacher w przypadku BMW z trzylitrowym turbodieslem to przede wszystkim awaryjne kolektory. Turbo w samochodzie - więcej mocy, ale i kopotów - Wydechowy bardzo często pęka, a w ssącym odrywają się klapki. Niestety koszty napraw są dość wysokie. Pierwszy kosztuje 1500 zł, drugi 1800 zł. Po przebiegu rzędu 150-200 tys. km trzeba się z nimi liczyć – mówi Kaczmarzyk. W trzylitrowym dieslu często psuje się także koło pasowe wału korbowego. - Urywa się jego gumowy fragment, przez co dolna część obraca się razem z wałem, a góra się nie kręci. Efekt? Silnik pracuje, a pasek napędzający osprzęt nie działa. Samo koło kosztuje między 900 a 1400 zł – mówi Kaczmarzyk. Ostatni mankament to awaryjne czujniki poziomu ciśnienia w oponach, czy systemu parktronik. Objawy to fałszywy komunikat o niewłaściwym poziomie powietrza w kołach, czy brak reakcji na zbliżenie czujnika parkowania do przeszkody. Niestety większość czujników występuje tylko w wersji oryginalnej i kosztuje ok. 300-400 zł. Poza tym, zdaniem mechaników trzylitrowy diesel jest dobrą jednostką. W porównaniu do odmiany dwulitrowej koszty jego utrzymania są tylko trochę wyższe, ale może się pochwalić znacznie lepszymi osiągami i porównywalnym poziomem spalania. Wśród jednostek benzynowych ze względu na niezły stosunek osiągów do kosztów eksploatacji także poleca się jednostkę trzylitrową. Co istotne, nadwozie wszystkich BMW E60 praktycznie nie koroduje. Oczywiście pod warunkiem, że auto jest bezwypadkowe. Dynamiczny, ale oszczędny BMW 530d jeździ bardzo dobrze. 231-konny silnik współpracujący z automatyczną skrzynią to bardzo dobry zestaw. Auto jest dynamiczne, chętnie przyspiesza, a zmiana przełożeń jest bardzo dyskretna i nie psuje frajdy z jazdy. W cyklu miejskim testowany wóz spala ok. 10 litrów oleju napędowego, co jak na całkiem sporą, sześciocylindrową jednostkę jest wynikiem przyzwoitym. Aluminiowe zawieszenie jest stosunkowo trwałe, ale na dziurawych, polskich drogach po przebiegu 140-150 tys. km można spodziewać się usterek, które niestety nie są tanie w naprawie. W ASO np. za końcówkę drążka kierowniczego trzeba zapłacić 385 zł, a oryginalny amortyzator to aż 1109 zł. Spore ceny napraw rekompensuje jednak wysoki komfort jazdy. „Piątka” świetnie tłumi nierówności i znakomicie trzyma się w zakrętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 15 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 aa,no to nie zrozumiałem,DISa mam ostatniego,V_57 (z kodowaniem z v_44)z bazą v_52(e60 na str głównej),a v39 to nie Progman?albo naprawde stara wersja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 15 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 (edytowane) Czy kolega ma to ładnie w "schowku" opisane Ja tylko raz instalowałem to DIS-a i powiem szczerze pogubiłem jak by nie instrukcja to bym utopił. Wiec zapytam w prost o "materiały" i instrukcje co i jak z tym DIS-em? :lol: Wracając do tematu zakupu to się pomyliłem co do 530D Auta nie mają takiego strasznego przebiegu 130-170tys km można takio kupić i wyposażenia naprawdę jest dobrę 2003-2006 Automat Disel cena 3,500 5,500f Pare przykładów Edytowane 15 Marca 2013 przez CrisELdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 15 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 mam ładnie spakowane,odpalasz to tylko na vmware i ustawiasz połaczenie sieci,i powinno hulać,ale muszę gdzieś to wrzucić,a to potrwa z moim netem:bag: zresztą,napisze ci jeszcze coś na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 15 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 mam ładnie spakowane,odpalasz to tylko na vmware i ustawiasz połaczenie sieci,i powinno hulać,ale muszę gdzieś to wrzucić,a to potrwa z moim netem:bag:zresztą,napisze ci jeszcze coś na PW To super lepszej paczki nie mogę dostać!Czekam na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.