darek38 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Witam, wszystkich mam problem z elektryką w bmw e 36 2.0 Podczas jazdy zgasły wszystkie kontrolki i zegary tak jak bym wyłączył kluczyk (wygląda to tak jak by brakowało prądu), zapaliło się światło w środku po czym zgasło. Zadziwiający jest fakt że działają światła awaryjne, elektryczne szyby i radio .Powtórzyło mi się to już kilka razy podczas jazdy i samo się naprawia. Samochód czasami po kilku chwilach daje się uruchomić a czasami nie działa dłużej nawet i godzinę. Sprawdziłem bezpieczniki wszystkie dobre , ruszałem kablami, odłączałem akumulator oby go zresetować . Proszę o pomoc może ktoś miał podobny problem. Nie wiem gdzie mogę szukać lub jak mogę zlokalizować problem .:sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 moze to byc cos zwiazane z modulem komfortu ?? ?? Cos o tym slyszalem ze moze powodowac takie fazy... Albo brakuje Ci poprostu - minusa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek38 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Dzięki za podpowiedz , a może wiesz kolego gdzie jest ten moduł komfortu w bmw e 36 2.0 95 r.Pisałeś też o braku masy ale której na silniku czy akumulatorze?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Wpisz w www.google.pl modul komfortu BMW E36 i wyskocza rozmowy i tam napewno znajdziesz gdzie on sie znajduje... No wlasnie ogolnie masy, poczyscic wszystkie masy, kosztuje to 0zloty a czasem pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek38 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Dzięki będę szukał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Sprawdz jeszcze ladowanie alternatora, powinno byc w granicach 13,6V-14,6V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.