andre1981 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 witam ostatnio mam problemy z pompą paliwa nie wiem czy jest do wymiany bo na krotko nie podpinałem czy chodzi, ale napięcie na kostce jest 10.5 V czy takie ma być ??? dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Napisz w jakim momencie dokonywałeś pomiaru napięcia? Wpiąłeś się miernikiem w kostkę od pompy i mierzyłeś napięcie w czasie kręcenia rozrusznikiem?jeśli tak to nie ma co się dziwić-przy kreceniu rozrusznik wypompowuje akumulator tak że spadek napięcia jest dosć konkretny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre1981 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 (edytowane) witam wypiołem wtyczke i przekręciłem stacyjke na 2 poziom (do kontrolek) no i takie napięcie własnie miałem ,bo chciałem sprawdzić czy wogule dochodzi napięcie ,ale rozrusznikiem nie kręciłen . pozd. Edytowane 17 Sierpnia 2011 przez andre1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre1981 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 witam juz wszystko wporządku powodem tego było zapchany smok ,więc pompka niechodziła ,napięcie na zapłonie powinno być tam ok 10.50 v lecz po kręceniu rozrusznikiem powinno wzrosnąć ok chyba 11.60 V (coś takiego ) troche jeszcze syfu zostało lecz nie wiem jak sie tego pozbyć???? po prostu ja zdjołem smok to wejscie do pompki było zapchane tyle syfu!!!!! pozd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 dobra panowie dziś w trasie za łódź ,gdy dojechałem na miejsce to po zgaszeniu nie mogłem odpalić!! nie słychać pompy tzn auto tak jakby chciało załapać ale nie łapie!! ale pompa cicho jest!! niestety został gaz awaryjnie odpalany!! nie miałem nigdy problemów z zasilaniem pb!! paliwa mam zawsze w zbiorniku! tzn jak zaświeca się rezerwa to tankuje!! ok 15l-20l zawsze mam!! w którym zbiorniku jest pompa co ciągnie paliwo do silnika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 pompe masz za pasażerem,prawy zbiornik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 3 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Dyziu-zdejmij wężyk zasilający listwę wtryskową w Pb i podłóż butelkę.Zakręć rozrusznikiem i odrazu będziesz wiedział czy to pompa 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 3 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 dobra panowie i panie!! sprawa nie była jakoś wielka ale kabel + z gniazda kostki po stronie zbiornika się przepalił i nie stykał!! zlutowałem wszystko i chodzi autko:) ciekawe czy jak by zaiskrzyło to czy by bum mogło zrobić?? [ATTACH=CONFIG]16431[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.