mlody505236108@wp.pl Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 chciał bym sie dowiedzieć czy to prawda ze w bmw e 36 najbardziej wadliwymi silnikami sa 2.0 i 2.5 szczeze dziekuje za wszystkie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Że CO!:bag: Kto Ci takich głupot nagadał? Jak normalnie eksploatujesz te silniki to robisz 500 tys bez zaglądania. Jak nie wierzysz to poczytaj na innych forach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 silniki m50 i m52 to jedne z najwytrzymalszych silników!! ale to zależy głównie od exploatowania motoru!!! a tak apropo to dział powitań się kłania!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 No to niezłe masz kontakty, skoro takie nowości Ci zapodali :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 2.5 tds (diesel) to troszku awaryjny!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Najbardziej awaryjne to były 1,8td montowane w e36, następnie 2,0d 136km montowane w e46 i 2,5tds w e36, e39 dalej juz wszystko na plus szło. Ale tak jak pisali wcześniej,wszystko zależy od eksplatacji- np benzin po trasie odrazu gasisz, diesla musi odstac ok 5min by sie studził. benzin to olej klocki i latasz, diesel troszke więcej kosztuje w eksplatasji servisowej ale w trasie mniej pali- coś za coś No i dziall przywitań jak nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 kto tobie takich głupot nagadał jak to słyszę to mnie czyści chłopie m52 im52 to są bardzo dobre silniki jak je dobrze eksploatujesz to bardzo długo polatasz po pierwsze primo ten twój informator jest zupełnie zielony po drugie zapraszamy do działu powitań :banned:<bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman_bmw Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 witam cie ja zaczynalem od 1.8 i powiem ze nie bylem zadowolony poprostu nie dawal rady ,pozniej mialem 1.8is i to juz bylo cos ale szalu nie robil choc nie bylo naj gorzej , nastepnie mialem 2.5i i to juz bylo cos super dynamiczny silnik za***,,,wkrecal sie na obroty i bylem zadowolony jak cholera ,,ale teraz ma 2.8 czyli m52 b 28 i to jest chyba to oczym maza tygryski swietny silniczek mam juz zrobione na nim mnostwo kilometrow ale jest serwisowany na czas i jak narazie mi sie skarzy ze cos go boli a jak ktos mowi ze takie silniki to kolizyjne sa i bardzo awaryjne to czym on jezdi i gdzie on to wyczytal ,moze sie trafic jakas kaleka bo ktos go katowal od mlodego i teraz wychodzi na starosc haha , ale to najlepsze silniczki jakie mozna miec oczywiscie nie mozna miec wszystkiego na raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.