rumunm5 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 witam pytanie mam nastepujace czym roznia sie 325 eta2.7l a 325 2.5l czy jest jakas ogromna roznica pomiedzy nimi poniewaz chce zakupic takowe lecz niebardzo wiem teraz ktore prosze odpiszcie czekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 To sa calkiem da rozne silniki ... 325i - ma 170 koni 327i ETA - ma 129 bodajze ale ma ogromny moment obrotowy ETA - jest tak zwanym benzynowym dieslem , z tego powodu ze nie ma super mocy , ale ma spalanie bardzo ekonomiczne ... Oczywiscie ETE mozna przerobic zmieniajac glowice itd itp ... 325i - nistety moc duza ale juz nie ma takiej ekonomi w spalaniu jak ETA ... teraz masz do wyboru czgo chcesz , slaba moc male spalanie czy duza moc wieksze spalanie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumunm5 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 to mam rozumiec ze eta ma takie osiagi jak 320?mimo takiego motoru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 to mam rozumiec ze eta ma takie osiagi jak 320?mimo takiego motoru? No ma takie osiagi znaczy jest ciut leprza o 9 koni bodajze , ale za to ETA ma 230NM a 2,0 ma ile 170 ? czy nie wiem nawet , nie pamietam juz ... i 2,0 pali tyle co 2,5 170 konne - czyli 12-15 normalna jazda raz buci raz emeryt - przy butowaniu stale 18 litrow :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumunm5 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 oczywiscie na benzynce piszesz? 2,0 pali tyle co 2,5 170 konne - czyli 12-15 normalna jazda raz buci raz emeryt - przy butowaniu stale 18 litrow oczywiscie na benzynce piszesz?ile gazu moze spalic 325? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Oczywiscie ze pisze o benzynce nigdy w zyciu nie mailem gazu i nie planowalem miec , no chyba ze teraz skusze sie na 535 to juz ma zamontowany A tak to ni wiem ile gazu siorbie ? ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 To mzoe ja cos powiem jezdzilem 320i i 325e ETA i moc niby ta sama, ale moment rob iswoje :twisted: 320i nawet nie ma co podskakiwac do ETKI Dla przykladu w skarbimeirzu na wyscigach objechalem 323i E36 czyli m52!!!! Nieznacznie, bo o setne skeundy ale obejchalem (niewspominajac ze kolega e36 320i cabrio mzoe sobie poamzyc, tak samo testwoale msie z A6 2.6 150KM tez wymieka o 3 dlugosci) Dodam, ze wtedy jeszcze szpery nei mailem, teraz to dopiero jest pocisk Na szperze, ostatni ow skarbimierzu pzregralem o dlugosc z Alfa 156 2.5 V6 wiec nie ejst zle. A scigale msie rowneiz z E46 328Ci w automacie, to dopiero przy 150kmh mnei wciagnal!!!! Jeszcze by ljeden ciekawy wyscig Jeep Grand Cheeroke 5.2 V8 218KM, szlismy rowno, raz jeep sie wysnal ,raz moja eta, te nwyscig tez byl bez szpery!!! Co do sepalania to nei wiem czy taka ekonomiczna po meiscie wychodzi mi ok.18-20l/100km (fakt, faktem ,ze ja caly czas but i bokiem) Wlasnei co do jazdy bokiem, Eta ma spor yzapas momentu wiec wystarczy w zakrecie dodac gazu i juz lecisz bokiem, naprawde ejstem zadowolon yz tego auta, i nie widzialem innego rownie szybkieg oz moca ok.130km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 w skarbimeirzu na wyscigach objechalem 323i E36 czyli m52!!!! Jestem w szoku... A scigale msie rowneiz z E46 328Ci w automacie, to dopiero przy 150kmh mnei wciagnal!!!! Jestem w jeszcze większym szoku :shock: Coś nie bardzo chce mi się w to wierzyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Hmmm to ja zamiast chyba szukac M30B35 zaczne szukac ETY : o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Hmmm to ja zamiast chyba szukac M30B35 zaczne szukac ETY : o A co z 540? Bo z tego co pamiętam to na początku taki silnik miał być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Nie no bez przesady mzoe keirownicy nei umieli jezdzic, alb onei wiem co na g-techu wyszlo mi do setki 8.68s bez szpery A na 400m na profesjonalny msprzecie: RT: 0.600 ET: 16.227 wynik: 16.827 ten pomiar na profesjonalnym spzrecei to ozcywscie na wyscigach, gdzie postawili mnie z M3 E36 cabrio ona miala zcas troche powyzej 14s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Hmmm to ja zamiast chyba szukac M30B35 zaczne szukac ETY : o A co z 540? Bo z tego co pamiętam to na początku taki silnik miał być YY ja nic nie pisalem ze bede wsadzac 4,0 do swojego E30 albo juz nie pamietam ale nie nie nie pisalem ... Wklejalem tylko link do E30 Kombi z 4,0 V8 na allegro uszkodzonej ... I chcialem sie zamienic na E34 535 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 ja nie mówie o wsadzaniu silnika 4.0 tylko o kupnie 540 a nie 535. Kiedyś widziałem podpis, ze niedługo 540 czy coś w tym stylu. A ostanio zauważyłem większe zainteresowanie 535 i zastanawia mnie czemu nie 540 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 ja nie mówie o wsadzaniu silnika 4.0 tylko o kupnie 540 a nie 535. Kiedyś widziałem podpis, ze niedługo 540 czy coś w tym stylu. A ostanio zauważyłem większe zainteresowanie 535 i zastanawia mnie czemu nie 540 AAAaaa Tak byly takowe plany bo mialem okazje z niemiec 540i V8 ... Niestety nie udalo mi sie zebrac gotowki i uciekla mi okazja ... A teraz juz sytuacja obecna nie pozwala mi kupic 540i poniewaz mam wazniejsze wydatki . A 535i moglem miec na zamiane z niewielka doplata ... tak wyszlo moze niedlugo sie odkuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 na 400m na profesjonalny msprzecie: w Skarbimierzu? Podobno tamte czasy mozna sobie... Wiarygodnosc niska, i czasy niektorzy roibą tam znakomite :wink: Chociaż nie mówie, ze nie mogla by tego zrobic, bo widziałem na żywo twoją Ete w akcji i auto ma potencjał :wink: Ze szpera musi dawac radoche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 na 400m na profesjonalny msprzecie: w Skarbimierzu? Podobno tamte czasy mozna sobie... Wiarygodnosc niska, i czasy niektorzy roibą tam znakomite :wink: Chociaż nie mówie, ze nie mogla by tego zrobic, bo widziałem na żywo twoją Ete w akcji i auto ma potencjał :wink: Ze szpera musi dawac radoche Nie bede polemizwoal na ten temat, bo ja tylko slyszalem, ze to profesjonalny sprzet :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Masz racje Enzo, to jest profi sprzet do pomiarów, ale do wyścigów górskich. Nie wiem jaka to róznica, ale wiem, ze na cwiartke dziwne czasy ta wychodizły Ale mniejsza z tym Eta daje rade :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.