Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

witam dopiero co wrocilem z warsztatu po nie rownej walce wszystko podlaczone w m50 sterownik niby dobry a paliwo nie podaje i nie ma iskry przekaznik jak mostkuje to podaje paliwo ale co z iskra gosc co kupilem silnik gwarantowal ze odpalal wiec nie stawiam na czujnik obrotów walu macie jakies pomysły mi juz sie skonczyly jak na dzis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

kolego dziki może ty mi pomożesz zanim podniose głowice poprostu jakiegos zyciowego pecha mam.Odpalam zalewam płynem odpowietrzam niby wszystko pieknie ogrzewanie mam chłodnica cała ciepła temp. wchodzi na połowe termostat nowy puszcza oba węże gorące nie puchną popuszczam odpowietrznik poraz kolejny i znow powietrze cały czas odkrecam korek wyrzuca płyn wkrecam na obroty płyn schodzi widze ze strumien ładny leci z przelewu schodze na wolne obroty i znow wyrzuca zakrecam popuszczam odpowietrznik znow powietrze!? CO2??? brak mi słów pompa odpada?? chlodnica cala ciepla preciez pomoż mi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gotuje sie??? czasami zostaje w układzie troszke powietrza. a jak go odpowietrzasz to nie wkrecaj go na obroty. odpowietrz na jałowym az z pod koreczka przestanie leciec powietrze, zakrec korek i powinno byc ok. jak sie nie bedzie gotowac to nie szukaj problemów tam gdzie ich niema;];]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mój kolega miał takie same objawy jak ty planował głowice i nowa uszczelka ale nic to nie pomogło grzała się dalej.

pewnego dnia wpadł na pomysł zeby podmienić od kumpla chłodnice i co się okazało że jest wszystko git,auto sie nie grzało już.

jego stara chłodnica na oko była dobra woda przepływała dobrze,bynajmniej tak się wydawało.

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze nie pisałem ale chłodnica jest cała gorąca jak by była zapchana to by nie była po całośći tylko czesciowo a tym bardziej ze jezdziłem na niej długo jak jeszcze mialem pod maską ISa to nagle przez miesiac jak leżała to by nie była dobra??? może jest za mała do 2.5??? sprawdzałem wymiary w programie to niby to samo co 1.8??:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wirnik pompy nie obraca sie na osi wiem o co chodzi czesty objaw pomp np.tych z plstikowym wirnikiem.glowica wrocila od sprawdyenia i szczelna zrobili plaszczyzne i skasowali 300 zl. heh po uszczelce nic nie widac zabardzo jak zloze to jestem ciekaw musze byc dobrej mysli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZeść!

To teraz z trochę innej beczki. Czy nie zamieniłeś przypadkiem wtyczek temperatury silnika do ECU z tą od wskaźnika na desce rozdzielczej?

Może spróbuj mierzyć temperaturę jeszcze innym czujnikiem, np jakimś termometrem czy coś.

Istnieje możliwość zamiany wtyczek, nie różnią się rozmiarem, a jedynie kolorem. Czujnik do ECU ma mniejszy opór niż do wskaźnika, a co za tym idzie, jeżeli je zamienisz to będzie przy normalnej temperaturze pracy silnika wskazówka wchodzić na czerwone pole.

Edytowane przez YontecK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...