latopyrz22 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 ja kulturalnie tylko 2szt zrobiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 kulturalnie tak, kulturalnie to na zlotach pijemy;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-chajek Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Prawdopodobnie krzywka na wałku się przytarła.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Jak by tak było to mechanik by to zauważył.A rozłożył górę silnika i powiedział że tam jest wszystko OK.Chyba że to przeoczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAROS Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 (edytowane) pisz co to było. panewka stuka rytmicznie i słychac ją bardzo dokładnie z dołu silnika. kazdy meches zeby stwierdzic skad stuka bierze stetoskop i oslu****e jak serce u lekarza. wali z dołu to sie sciąga miske i po kolei stopki korb w dół i widac która wali, jak stuka z góry to sie sciaga głowice, bardzo łatwo ustalic skad stuka bo walenie panewki ma inny dzwiek niz stukanie nawet przytartego zaworu w prowadnicy. zmien mechesów skoro nie umieja ustalić co i jak. ps. pompa oleju daje coraz wieksze ciśnienie w miare wzrastania obrotów, nawet jakby zawór na pompie przepuszczał za dużo to na jałowym kontrolka by sie paliła a na obrotach gasła. Edytowane 19 Sierpnia 2011 przez JAROS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 pisz co to było. panewka stuka rytmicznie i słychac ją bardzo dokładnie z dołu silnika. kazdy meches zeby stwierdzic z kad stuka bierze stetoskop i oslu****e jak serce u lekarza. wali z dołu to sie sciąga miske i po kolei stopki korb w dół i widac która wali, jak stuka z góry to sie sciaga głowice, bardzo łatwo ustalic skad stuka bo walenie panewki ma inny dzwiek niz stukanie nawet przytartego zaworó w prowadnicy. zmien mechesów skoro nie umieja ustalić co i jak.ps. pompa oleju daje coraz wieksze ciśnienie w miare wzrastania obrotów, nawet jakby zawór na pompie przepuszczał za dużo to na jałowym kontrolka by sie paliła a na obrotach gasła. Mniej wiecej, tak to wlasnie powinno wygladac... :lol::lol::lol: Tak pozatym są juz jakies diagnozy twoich mechanikow ?? :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 teraz wygląda to tak że stuki ustały tylko przy 3-4 tys obrotów zaczyna silnik dziwnie pracować tak jakby na jeden lub dwa cylindry nie pracował. co rzężenia to ta klapka disa hałasuje w kolektorze.bo sie trzma na jednej śrubce a co do mechanika jaka diagnoza to jeszce nic nie wiem co i jak ma dzwonić ale kiedy to zrobi to nie wiem.dopiero teraz od środy, czwartku miał się za nią zabrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 w takim silniku zrobiłeś 7000obr/min?!i na 2ce też?! Tak to głupie fest. Pogiąłeś pare zaworów-sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach z tzw próbą olejową i bedziesz wiedział co jest grane. Jak panewa puka to czuć to na dnie żołądka:)Pomiar ciśnienia oleju podpowie jak sie ma smarowanie dołu silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 dwa dni temu dzwoniłem do mechanika ale jeszcze nic konkretnego to nie wiem.jak dzwoniłem to powiedział że właśnie głowicę ściąga. Jutro znowu będę dzwonił to dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 witam po rozebraniu głowicy przez mechanika okazało się że ta śrubka od klapki disa wpadła do cylindra i już tam została w tłoku, zawory całe.To na jutro jest planowany odbiór,jeżeli po złożeniu okaże się że jest wszystko git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 no to powiem że stary masz szczęście że nic się nie stało poważnego!!!:lol::lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 koszt wyszedł za całą naprawę 350zł więc myślę że nie jest źle. A co do szczęścia to w tym przypadku na pewno miałem :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.