Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio jadac nad morze jechalem w dwie osoby i bylo ok, natomiast wracalismy juz w 4osoby z pelnym bagaznikiem i bylo czuc lekkie drgania ktore nasilaly sie przy predkosciach rzedu 80-100km/h....

Zawsze jezdze w max 2osoby wiec o problemie nawet nie widzialem...:lol::lol:

Czy to moze byc cos innego procz krzywych felg?? Felgi wydaja sie na proste, ale fakt sporo kraterow zaliczyly...:x

Felgi byly wywazane w kwietniu... :4:

Jesli to winna felg to temat zamkniety bo i tak nie bede ich prostowal bo w przyszlym roku beda jakies BBS....<bmw><bmw>

Ale moze to cos innego ?? Jakie sa wasze oponie na ten temat ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sworznie wahaczy. Przy felgach niezależnie od obciążenia lecz prędkości czułbyś drgania jadąc sam lub w piątkę. Biorąc pod uwagę, że są dwa sworznie na stronie to obstawiam na ten zewnętrzny. Ale jak już dowiesz się co to za drgania to daj znać. Sam ciekaw jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sworznie wahaczy. Przy felgach niezależnie od obciążenia lecz prędkości czułbyś drgania jadąc sam lub w piątkę. Biorąc pod uwagę, że są dwa sworznie na stronie to obstawiam na ten zewnętrzny. Ale jak już dowiesz się co to za drgania to daj znać. Sam ciekaw jestem.

Z tego co widzialem to mialem to niedawno wymieniane przez poprzedniego wlasciciela... ale obejrze... :lol:

Znaczy nie dawno 2004r jest nabity na gumowych elementach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to całkiem niedawno ;D

Porownujac do reszty zawieszenia to calkiem niedawno, bo reszta jest jeszcze oryginal (amory, sprezyny, koncowki drazkow) i nic nie puka....

Ogladalem te gumy i wygladaja jak nowe, guma jest bardzo miekka, i niema zadnego luzu... Chyba ze sworznie sprawdza sie w jakis inny sposob ?? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podnieś koła na podnośniku i sprawdź luz w pionie szarpiąc koło góra/dół. Chyba, że masz możliwość podnośnika albo wejść na kanał + lewarek. Wtedy łycha od opon albo kawał pręta i między sworzeń a wahacz i machać ile wlezie :D Jak byś kiedyś przypadkiem przez wro przejeżdżał, to zapraszam do mnie do pracy a obejrzymy na podnośniku co Ty tam masz z tymi drganiami ;)

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podnieś koła na podnośniku i sprawdź luz w pionie szarpiąc koło góra/dół. Chyba, że masz możliwość podnośnika albo wejść na kanał + lewarek. Wtedy łycha od opon albo kawał pręta i między sworzeń a wahacz i machać ile wlezie :D Jak byś kiedyś przypadkiem przez wro przejeżdżał, to zapraszam do mnie do pracy a obejrzymy na podnośniku co Ty tam masz z tymi drganiami ;)

Oj do Wrocka mi sie nie spieszy, Jesli tam bede jechal to pod koniec wrzesnia...:P

Mam obecnie bardzo fajny podnosnik wiec jak bede mial chwile to sprawdze. Ale na wiosne sprawdzalem i wszystko bylo ok, ale nie zaszkodzi jeszcze raz.

Niechce mi sie wierzyc w ten sworzen bo to jest jedyny element zawieszenia ktory byl juz wymieniany. czyli teoretycznie powinien byc w najlepszej kondycji.

Ale fakt objaw jak najbardziej pasuje do sworznia, niewpadlbym na to... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzaj bo mi też kiera lata

mogłeś mieć wymieniony na ***** a takie częsci mają kres żywotności przy 10 000

Ja juz zrobilem prawie 100 000km wiec moze fakt czas na druga wymiane... :4:

Chodz w przyszlym roku mysle ze amory i drozki trzeba bedzie wymienic bo 24lata to juz za duzo....uklon_bmwuklon_bmwuklon_bmwuklon_bmwuklon_bmwuklon_bmwuklon_bmwuklon_bmwuklon_bmwuklon_bmwuklon_bmwuklon_bmw

Co do sprawdzenia, obecnie maluje Toledo wiec jak skoncze i bede mial wolny garaz i podnosnik to sprawdze i dam znac...:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Toledo pomalowane, wiec sprawdzilem i nigdzie niema zadnych luzow, na sworzniach takze, inne elementy gumowe w normie.

Ale pokrecilem troche kolem i widac na gole oko ze z jednej i drugiej strony fela jest lekko krzywa, niejest to jakies duze uszkodzenie, ale jednak widoczne przy kreceniu. Wiec obstawiam na krzywe felgi... ?? pytanie_bmwpytanie_bmw

Niebede ich prostowal bo i tak szukam nowych....lolol

:4::4::4:

Inny delikatny problem pojawil sie przy wycieciu tylnej blachy, do zrobienia skladanych siedzen. Sluchac bardzo lekkie pukanie, ale tylko przy dziurach poprzecznych, jest to takie jedno uderzenie w sumie ciche, bo dopiero slyszalne po wycieciu tej blachy, ktora pewnie sporo tlumila.

Na dziurach typu krater, fale, wszystko jest ok. Amory nie bujaja, sa suche, nic nie plywa. Ale fakt sa juz stare 23lata.

Mi na mysl przychodza tylko amory i te gumy na wachaczach tylnych, oczywiscie tez sa oryginalne i szczeze mowiac wygladaja srednio...

?? ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygladaja jak fabryczne cale brudne pordzewiale... Powiem tak, Na drazkach jest nabite 88r dwa lata temu wymienialem laczniki i tez bylo na nich 88r gumy na wachaczach tyl tez 88r, wiec amory tez powinny byc w oryginale, a wiesz moze jak to sprawdzic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie patrzyłem u siebie na roczniki poszczególnych części ;) Wychodzi na to ,że masz nieśmiertelne BMW :) Znajomy znajomego miał jakieś volvo z ponad 200 tysięcznym przebiegiem i amory również fabryczne.

Powiem szczeze, ze sporo widzialem aut z 20-letnim oryginalnym zawieszeniem, np E30 kombi E32, nawet teraz mam Seata na sprzedaz ktory takze jest na ory zawieszeniu...:P:p:p:p:p:p

Jest nawet na sprzedaz....

http://otomoto.pl/seat-toledo-seat-toledo-2-0-gt-120km-full-C20296867.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam na krzywe felgi. U mnie było to samo dopiero po prostowaniu i regeneracji wszystko wrocilo do normy.

Ja tez na fele, ale szukam nowych wiec tych nie bede naprawiac.....:4::4:

Ale zmylilo mnie to, ze tylko przy obciazeniu czuc to na kierownicy...pytanie_bmw

Tak z ciekawosci ile kosztuje prostowanie felg ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerzuc tyl na przod i przegon furacza , bedziesz mial porownanie.

Jak zaczelo kiedys tam bic, to tak zrobilem i byl spokoj, tzn przestalo rzucac, ale do czasu gdy zapakowalem pelne auto....

Wiec te z tylu biją caly czas.... Chyba, ze sie wyprostowaly ??

Oczywiscie, caly czas pisze tutaj o nie duzych drganiach na kierownicy, ale jednak wyczuwalnych....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...