Stein Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 witam mam problem a mianowicie jadac autem spokojnie wszystko ok po naglym wcisnieciu pedalu automat redukuje autko super przyspiesza i dochodzi do 4,5 tys obrotow i auto zachowuje sie tak jakby jechalo na od cieciu i nie chce zmienić biegu wtedy muszę mu popuścić gaz lekko dodać i wówczas zmieni co to może być ?? pomoże ktoś albo gdzie mogę podjechać o dobra rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reiv Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 a pytanie takie skromne, olej dawno wymieniałeś ? Czasami zakłócenia w pracy automatów to olej. Nie raz już światkiem byłem, gdzie skrzynia teoretycznie była do wymiany a po dwóch wymianach oleju w przeciągu dnia wracała do normalnej pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stein Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 no nie wymienialem byl watek na temat tego i pisali różnie więcej osób pisało ze jak nie wiadomo kiedy była wymieniana to lepiej dać sobie spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reiv Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Automat to automat. Zobacz jaki masz kolorek oleju. A co do tych Twoich zmian biegów to chyba nie jest uciążliwa sprawa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stein Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 A co do tych Twoich zmian biegów to chyba nie jest uciążliwa sprawa ? no troche jest jedziesz np 90 i nagle chcesz coś wyprzedzić to jest problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reiv Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 no to hmm, jeśli to było by moje auto a ja raczej lubię pojazdy czterokołowe Sprawdziłbym stan oleju, ewentualnie zmiana która dla automatu jest zbawcza i jak zmieniać to na taki jaki ma być dla tej skrzyni . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 30 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Pierwsze co wymien olej. Tak sie kiedys mowilo ze jak chodzi to nic nie rob nie ruszaj nie wymieniaj. Ale to nieprawda olej tez sie zuzywa i traci swoje wlasnosci. Ja zgadzam sie z Reiv + pierwsze olej i oczywiscie filterek odrazu na pewno nie wyglada juz cekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stein Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 a wiec tak dziś rano jechałem i ten sam problem, wyjechałem na autostradę po chwili wyświetlił mi się komunikat rein....(coś tam) inicjative. i od tego momentu jest na razie ok. będę jechał po południu i zobaczę czy coś się zmieniło. aaa miałem dodać ten problem wyniknął od sytuacji jak bateria mi padła i odpaliłem na kable autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 30 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Pierwsze co wymien olej. Tak sie kiedys mowilo ze jak chodzi to nic nie rob nie ruszaj nie wymieniaj. Ale to nieprawda olej tez sie zuzywa i traci swoje wlasnosci. Ja zgadzam sie z Reiv + pierwsze olej i oczywiscie filterek odrazu na pewno nie wyglada juz cekawie. Zgadzam sie w stu procentach - zacznij od oleju i filtra, szczegolnie ze nie wiesz kiedy byl wymieniany. Mi sie jakis miesiac temu wysypal automat, i w trakcie poszukiwan nowej skrzyni, spotkalem dosc kumatego kolesia ktory mial sporo doswiadczen jesli chodzi o skrzynie biegow. Powiedzial, ze jest jeden zloty sposob aby skrzynia chodzila dlugo i szczesliwie - wymieniac olej co 50 tys km. Brzmi to logicznie i mysle ze od tego dobrze byloby zaczac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 30 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 jeżeli olej będzie ciemny i śmierdzący spalenizną to nie ma już co go wymieniać. wtedy pozostaje naprawa lub wymiana skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 31 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Zmien olej moze pomoze... chodz ta skrzynia GM najczesciej potrzebuje remontu co 10lat....:cry::cry::cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freex Opublikowano 31 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 (edytowane) jak dla mnie to nie problem ze skrzynia tylko z wkrecaniem sie silnika na obroty. gdy wciskasz gaz do dechy skrzynia przechodzi w tryb "kick-down" czyli ma nakaz krecenia silnika do czerwonego pola, jesli silnik nie chce sie krecic to skrzynia nie zmieni biegu tylko bedzie czekala az silnik sie wkreci. jesli sie nie wkreci to biegu nie zmieni...chyba ze odpuscisz gaz i wtedy skrzynia wejdzie w tryb normalnej jazdy..czyli zmiana biegu wczesniej. pozdr. AHHHHH: PRZEPRASZAM...nie zauwazylem masz diesla i 4,5 to juz koniec obrotow!! czyli to co napisalem to nie aktualne pewnie zawiesza sie jakis zawor w plycie sterujacej...a to moze byc spowodowane brudnym lub przypalonym olejem. Edytowane 31 Lipca 2011 przez freex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stein Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 jak dla mnie to nie problem ze skrzynia tylko z wkrecaniem sie silnika na obroty. gdy wciskasz gaz do dechy skrzynia przechodzi w tryb "kick-down" czyli ma nakaz krecenia silnika do czerwonego pola, jesli silnik nie chce sie krecic to skrzynia nie zmieni biegu tylko bedzie czekala az silnik sie wkreci. jesli sie nie wkreci to biegu nie zmieni...chyba ze odpuscisz gaz i wtedy skrzynia wejdzie w tryb normalnej jazdy..czyli zmiana biegu wczesniej.pozdr. AHHHHH: PRZEPRASZAM...nie zauwazylem masz diesla i 4,5 to juz koniec obrotow!! czyli to co napisalem to nie aktualne pewnie zawiesza sie jakis zawor w plycie sterujacej...a to moze byc spowodowane brudnym lub przypalonym olejem. ale objawy były takie jak napisałeś gdy wciskałem do dechy to nie mógł zmienić biegu a gdy gaz puściłem i stopniowo dodawałem to zmieniał jak należy. A co do awarii to wczoraj zrobiłem 500km przed wczoraj prawie 200 i działa tak jak powinna. może jakiś czujnik po prostu się zawiesił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 31 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Ja jest juz wporzadku nie katuj juz tej skrzynki. Wymieniaj olej i filtr daj jej oddechnac. jest szansa ze bedzie chodzic. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil23 Opublikowano 19 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 jak dla mnie to nie problem ze skrzynia tylko z wkrecaniem sie silnika na obroty. gdy wciskasz gaz do dechy skrzynia przechodzi w tryb "kick-down" czyli ma nakaz krecenia silnika do czerwonego pola, jesli silnik nie chce sie krecic to skrzynia nie zmieni biegu tylko bedzie czekala az silnik sie wkreci. jesli sie nie wkreci to biegu nie zmieni...chyba ze odpuscisz gaz i wtedy skrzynia wejdzie w tryb normalnej jazdy..czyli zmiana biegu wczesniej.pozdr. i tu kolega ma racje, w benzynie tak bedzie, czy to nowa skrzynia czy tez nie to prawidlowy objaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 19 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 no nie wymienialem byl watek na temat tego i pisali różnie więcej osób pisało ze jak nie wiadomo kiedy była wymieniana to lepiej dać sobie spokój Pamiętam wątek, i to że chyba najwięcej się stawiałem co do wymiany - pod warunkiem że nic się nie dzieje. A u Ciebie ewidentnie się dzieje. Skrzynia w E34 DANIOBMW zaczęła fisiować - okazało się że brakowało ponad litra oleju. Zacznij od kontroli stan\u, ale pomyślałbym nad wymianą przy takich cudach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzwiadornie Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Ludzie jaka wymiana oleju? co z tego, że go wymieni? Myślicie, że jak skrzynia ma odczuwalne defekty to to jest wina płynu w środku? no sorry, ale to nie brzmi logicznie. Wymienisz olej stracisz kilkaset złotych i będzie to samo. Założyłem konto dzisiaj dlatego, że mam taki sam problem. Byłem dzisiaj u jednego magika od automatów i powiedział, że to nie wina skrzyni tylko układu paliwowego tak jak jeden z kolegów pisał powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMO Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Ludzie jaka wymiana oleju? co z tego, że go wymieni? Myślicie, że jak skrzynia ma odczuwalne defekty to to jest wina płynu w środku? no sorry, ale to nie brzmi logicznie. Wymienisz olej stracisz kilkaset złotych i będzie to samo. Założyłem konto dzisiaj dlatego, że mam taki sam problem. Byłem dzisiaj u jednego magika od automatów i powiedział, że to nie wina skrzyni tylko układu paliwowego tak jak jeden z kolegów pisał powyżej. ale żeś kotleta odgrzał... zobacz z kiedy jest ostatni post:wink::4::4::4::4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbrs Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Ludzie jaka wymiana oleju? co z tego, że go wymieni? Myślicie, że jak skrzynia ma odczuwalne defekty to to jest wina płynu w środku? no sorry, ale to nie brzmi logicznie. Wymienisz olej stracisz kilkaset złotych i będzie to samo. Tak przy okazji, jestes w bledzie bo wymiana oleju w skrzyni moze miec duze znaczenie. Z doswiadczenia audi a6 2004 problemy ze zmiana i wachania obrotow podczas jazdy, dziwne redukcje, 50km/h pod gorke i skrzynia probuje na 6 biegu, zwykla wymiana oleju za chyba 600zl i skrzynia pracuje jak nowa do dzis juz chyba 40tys km Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Jak kotlet odgrzany to dorzucę coś od siebie. Też uważam, że olej ma OGROMNE znaczenie, a jego wymiana może dużo dać. Mój automat (530d) przed wymianą oleju po wciśnięciu gazu w deskę wyskakiwał na luz (N). Po wymianie oleju i oczywiście filtra objawy ustały. Tak więc olej i filtr mają znaczenie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 ja miałem identyczną sytuację w dieslu i potwierdzam, że problem tkwił w pompce paliwowej w baku, która nie dawała już należytego ciśnienia. O ile dobrze pamiętam to usterka nie występowała przy pełnym baku paliwa ciśnienie pompki w baku i progowej o ile dobrze pamiętam można sprawdzić w inpie. Gwarantuję, że nie ma to nic wspólnego ze skrzynią biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 a dopiero się doczytałem, że to kotlet odgrzany no ale jak ktoś coś takiego będzie szukał to tutaj już znajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.